HomeΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΑρχές του 2019 η δημοπράτηση της διπλής σύνδεσης της Λευκάδας

Αρχές του 2019 η δημοπράτηση της διπλής σύνδεσης της Λευκάδας

Προ των πυλών της δημοπράτησης βρίσκεται πλέον το έργο της διπλής σύνδεσης Λευκάδας με την Αμβρακία Οδό. Συγκεκριμένα, πριν από μερικές ημέρες σε συνάντηση που είχε ο βουλευτής Λευκάδας, Θανάσης Καββαδάς, με τον αρμόδιο Διευθυντή της Διεύθυνσης Οδικών Υποδομών του Υπουργείου Υποδομών, κ. Δημ. Τασιόπουλο, έγινε γνωστό ότι στόχος είναι μέχρι το τέλος του έτος θα προκηρυχθεί το έργο και ότι τον Ιανουάριο του 2019 θα «τρέξει» ο σχετικός διαγωνισμός για την κατάθεση προσφορών. Σύμφωνα με τις ίδιες εκτιμήσεις, η σύμβαση για το έργο θα υπογραφεί στα τέλη του πρώτου εξαμήνου του 2019.

Υπενθυμίζεται ότι η Ευρωπαϊκή Επιτροπή είχε διατυπώσει στα τέλη του 2017 συγκεκριμένες αντιρρήσεις για τη σκοπιμότητα χρηματοδότησης και υλοποίησης του οδικού τμήματος Ακτίου-Αγίου Νικολάου, που αποτελεί τμήμα του διπλού οδικού έργου σύνδεσης «Βόνιτσα-Αγ. Νικολάου-Λευκάδας και Ακτίου-Αγ. Νικολάου», ενώ ο βουλευτής είχε καταθέσει στις 23 Νοεμβρίου 2017 σχετική ερώτηση στη Βουλή.

Σύμφωνα με την ενημέρωση που έλαβε ο κ. Καββαδάς από τον κ. Τασιόπουλο, η αρμόδια Διεύθυνση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, DG REGIO, προχώρησε στην έγκριση της χρηματοδότησης του έργου της διπλής σύνδεσης της Λευκάδας ως ενιαίο έργο, δηλαδή πρόκειται να κατασκευαστεί κανονικά και το πρώτο τμήμα από τη Βόνιτσα έως τη Λευκάδα, μήκους 16 χιλιομέτρων περίπου και το δεύτερο από το Άκτιο έως τον Άγιο Νικόλαο, μήκους 5 χιλιομέτρων περίπου.

Προβλέπεται επίσης και η κατασκευή του νέου αγωγού ύδρευσης μήκους 7,5χλμ στα εμπλεκόμενα τμήματα. Το έργο θα υλοποιηθεί κανονικά βάσει του υπάρχοντος σχεδιασμού και της χρηματοδότησης από το Ε.Π. «Δυτικής Ελλάδας 2014-2020».

Στο σχετικό έγγραφό της, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή υπογραμμίζει ότι το έργο είναι αναγκαίο για την ευρύτερη περιοχή και διατυπώνει επίσης συγκεκριμένες μη δεσμευτικές προτάσεις για την κατασκευή του έργου προκειμένου να βελτιωθεί η οδική ασφάλεια και προκειμένου το έργο να συμβάλλει καλύτερα στην ανάπτυξη της ευρύτερης περιοχής, σηματοδοτώντας ένα νέο τρόπο σχεδιασμού των οδικών έργων περισσότερο συμβατά με το περιβάλλον και τη βιώσιμη ανάπτυξη.

Συγκεκριμένα, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή προτείνει:
– Μετατροπή των περισσότερων ισόπεδων κόμβων σε κυκλικών (roundabouts)
– Αναθεώρηση προς τα κάτω των ορίων ταχύτητας (προβλέπονται 90χμλ./ώρα στο τμήμα Βόνιτσα-Λευκάδα και 80χλμ. στο τμήμα Άκτιο-Άγιος Νικόλαος)
– Κατασκευή ποδηλατόδρομου στο τμήμα Βόνιτσα-Λευκάδα
– Για το τμήμα Άκτιο – Άγιος Νικόλαος, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δεν κρίνει αναγκαία την κατασκευή κατά τμήματα δύο πρόσθετων λωρίδων κυκλοφορίας για βραδυπορούντα οχήματα.

www.ypodomes.com

Προηγουμενο αρθρο
Νέος αστυνομικός διευθυντής στην Περιφέρεια Ιονίων Νήσων
Επομενο αρθρο
Το Εθνικό Θέατρο θα μεταδίδεται απευθείας από το Κανάλι της Βουλής και στη Λευκάδα

Δεν υπάρχουν σχόλια

Γράψτε το σχόλιό σας

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.