HomeΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑΟι «κούκλες» του Veteran Club Valle D’itria έφτασαν στη Λευκάδα

Οι «κούκλες» του Veteran Club Valle D’itria έφτασαν στη Λευκάδα

Φωτογραφίες της Ευφροσύνης Χαλικιοπούλου έξω από το Κάστρο της Αγίας Μαύρας.

Όπως είχαμε προαναγγείλλει, έφτασε σήμερα στην πόλη της Λευκάδας ένα γκρουπ από αυτοκίνητα αντίκες  προερχόμενο από την Ιταλία. Πρόκειται για το  «Veteran Club Valle D’itria» που αποτελείται από κατόχους και λάτρεις  παλιών αυτοκίνητων. Το Club πραγματοποιεί τακτικά εκδρομές έξω από τα σύνορα της Ιταλίας. Η περσινή τους εξόρμηση έγινε στην Κέρκυρα.

Τα πληρώματα των αυτοκίνητων θα μείνουν στο ξενοδοχείο IONION STAR στη πόλη της Λευκάδος. Κατά την διάρκεια της παραμονής τους θα πραγματοποιήσουν επίσκεψη στα Πριγκιποννήσια. Το Σάββατο το μεσημέρι τα αυτοκίνητα θα παραταχτούν στην οδό Άγγελου Σικελιανού προς τέρψιν των οφθαλμών όλων μας.

Η πρώτη τους επίσκεψη έγινε σήμερα Τετάρτη, στο Κάστρο της Αγίας Μαύρας. Καμαρώστε τα αυτοκίνητα αντίκες με φόντο το Κάστρο της Αγίας Μαυρας, όπως τα κατέγραψε μοναδικά η Ευφροσύνη Χαλικιοπούλου. Στη διάρκεια παραμονής των αυτοκινήτων στο νησί θα έχουμε την ευκαιρία να τα θαυμάσουμε και σε άλλα σημεία. Όμως οι εικόνες με τις «κούκλες» μπροστά στο Κάστρο μας, θα παραμείνουν μοναδικές!

Προηγουμενο αρθρο
Ιόνιοι Αγώνες - Αποτελέσματα -Φωτογραφίες
Επομενο αρθρο
Γυρίσματα της εκπομπής «Πάμε Διακοπές» στη Λευκάδα

1 Σχόλιο

  1. Θοδωρής Αραβανής
    31 Μαΐου 2017 at 22:57 — Απάντηση

    Το δεύτερο εκ δεξιών ( όπως κυτάζουμε) αυτοκίνητο αντίκα της αρχικής φωτογραφίας στο ωραίο και νοσταλγικό τούτο θέμα, είναι το αυτοκίνητο alfa romeo Montreal.
    Είναι το μεγαλύτερο και ήταν και ακριβότερο οικονομικά μοντέλο της ιστορικής Ιταλικής Φίρμας του ΜΙλάνου, που σχεδιάστηκε και παρήχθηκε σε όχι μεγάλο πλήθος κομματιών στην διάρκεια παραγωγής του μοντέλου. Πρωτοσχεδιάστηκε στο δεύτερο μισό της δεκαετίας του 1960 προς το τέλος και η παρουσία του έγινε στον Καναδά στην πόλη του Μόντρεαλ και από κεί πήρε το όνομά του.
    Ήταν η προσπάθεια της Ιταλικής φίρμας κατασκευής πρωτοπόρων τεχνολογικά αυτοκινήτων με σπορτίβικη διάθεση και εικονοκλαστικών σχημάτων ην κίνηση στους πίσω άξονες και τον κινητήρα μπροστά. Και με αυτό προσπάθησε η φίρμα να εντάξει ένα μοντέλο της στην κατηγορία των supercars που την εποχή αυτή στην πρωτοκαθεδρία ήταν τα Ιταλικά αυτοκίνητα.
    Αργότερα η χωρητικότητα του κινητήρα μεγάλωσε στα 2,8 λίτρα αυξήθηκε η ισχύς . Αλλά δεν πουλήθηκαν αρκετά οχήματα γιατί στην κατηγορία αυτή των super cars κυριαρχούσαν μεγαλύτερα και δυνατότερα οχήματα άλλων κυρίως Ιταλικών Φιρμών. Χαρακτηρίστηκε βαρύ εν σχέση με τον ανταγωνισμό , αλλά ήταν αυτοκίνητο που είχε πολύ καλά χαρακτηριστικά πολικής αδράνειας του πλαισίου, ικανής ισχύος, και με έναν μελωδικό εξαίσιο ήχο στην λειτουργία του κινητήρα που δύσκολα θα ξεπεραστεί για τους φίλους του αυτοκινήτου.
    Δεν παύει να ήταν ένα εξαίρετο σπόρ αυτοκίνητο όμορφο – ακριβό όπως όλα τα αυτοκίνητα της κατηγορίας- που στις μέρες μας έχει ικανή χρηματική αξία για όσα ύπάρχουν – και όποια υπάρχουν οι ιδιοκτήτες των τα συντηρούν ευλαβώς σε όλο τον κόσμο-.
    Είναι μια νοσταλγική αυτοκινητιστική παρουσία, για να θυμίζει την εξαίρετη ιστορία της Ιταλικής Φίρμας αυτοκινήτων του Μιλάνου. Που το έμβλημά της ήταν ο σταυρός της πόλης του ΜΙλάνου ( Μεδιόλανα) και το οικόσημο το φίδι της οικογένειας των Βισκόντι ( Visconti) αρχόντων και ηγεμόνων αιώνες του Μιλάνου.
    Γενικά και σχετικά με την παρουσία των ιστορικών παραπάνω αυτοκινήτων και παρατεταγμένα στο τοπίο του Κάστρου της Λευκάδος, αποτελούν μια ώραία αναφορά και παρουσία του ηλεκτρονικού φύλλου » aromalefkados» με νοσταλγική ματιά και μια διάθεση στοχασμού της εξέλιξης τόπων- αυτοκίνησης- και πολιτισμών.

Γράψτε το σχόλιό σας

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *