Ορίστηκαν οι νέοι αντιδήμαρχοι
A. Oρίζουµε Αντιδηµάρχους του ∆ήµου Λευκάδας µε θητεία από 4.12.2014 έως 28.2.2017, µεταβιβάζοντας
σε αυτούς συγκεκριµένες αρµοδιότητές µας, όπως παρακάτω:
1. Φίλιππα Γεώργιο του Αλέκου, ∆ηµοτικό Σύµβουλο της πλειοψηφίας ως Αντιδήµαρχο χωρίς αντιµισθία της ∆ηµοτικής Ενότητας Ελλοµένου και του µεταβιβάζουµε κατά τόπο τις παρακάτωαρµοδιότητες:
- την ευθύνη λειτουργίας των ∆ηµοτικών Υπηρεσιών που είναι εγκατεστηµένες στη ∆ηµοτική Ενότητα
- την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη ∆ηµοτικήΕνότητα
- τη µέριµνα για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισµού που βρίσκεται στη ∆ηµοτική Ενότητα
- την υπογραφή, µε εξουσιοδότηση του ∆ηµάρχου, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπώνδιοικητικών εγγράφων που εκδίδονται από τις ∆ηµοτικές Υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της∆ηµοτικής Ενότητας
- τη συνεργασία µε τους Προέδρους των ∆ηµοτικών και Τοπικών Κοινοτήτων και εκπροσώπουςΤοπικών Κοινοτήτων για την επίλυση των προβληµάτων τους.
- την άσκηση κάθε άλλης αρµοδιότητας που αφορά στη ∆ηµοτική Ενότητα και που µπορεί να του µεταβιβάζει µε απόφασή του ο ∆ήµαρχος.
- την ευθύνη σε θέµατα ύδρευσης / άρδευσης της ∆ηµοτικής Ενότητας
- Τέλεση Πολιτικών Γάµων στα όρια της ∆ηµοτικής Ενότητας Ελλοµένου
- Ο ανωτέρω θα έχει καθ’ ύλην την ευθύνη για την εύρυθµη λειτουργία του τµήµατος Τεχνικών Έργων της ∆/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών και την ευθύνη παρακολούθησης και ελέγχου των ευρωπαϊκών προγραµµάτων του Αυτοτελούς Τµήµατος Προγραµµατισµού, Οργάνωσης καιΠληροφορικής
- υπεύθυνος σε θέµατα Τύπου και ∆ηµοσίων Σχέσεων του ∆ήµου
2. Kούρτη Φίλιππο του Eυσταθίου, ∆ηµοτικό Σύµβουλο της πλειοψηφίας ως Αντιδήµαρχο χωρίς
αντιµισθία και του µεταβιβάζουµε καθ ύλην την παρακάτω αρµοδιότητα:
- την ευθύνη γενικότερα για όλα τα θέµατα παιδείας και ειδικότερα την ευθύνη για την εύρυθµη και αποτελεσµατική λειτουργία του Γραφείου Παιδείας, ∆ια βίου Μάθησης και Πολιτισµού, πλήν αρµοδιοτήτωνΠολιτισµού, του Αυτοτελούς Τµήµατος Κοινωνικής Προστασίας Παιδείας και Πολιτισµού
- Τέλεση Πολιτικών Γάµων στα όρια όλου του ∆ήµου
Β. Ορίζουµε τον Παπαδόπουλο Ανδρέα του Ιωάννη, ∆ηµοτικό Σύµβουλο της πλειοψηφίας, ως Εντεταλµένο Σύµβουλο, χωρίς αντιµισθία µε θητεία από 4.12.2014 έως και την 28.2.2017 και του αναθέτουµε κατά τόπο, την εποπτεία και τον συντονισµό συγκεκριµένων δράσεων του ∆ήµου µε δικαίωµα υπογραφής, ως ακολούθως:
- την ευθύνη λειτουργίας των ∆ηµοτικών Υπηρεσιών που είναι εγκατεστηµένες στη ∆ηµοτική Ενότητα Σφακιωτών
- την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη ∆ηµοτική Ενότητα
- τη µέριµνα για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισµού που βρίσκεται στη ∆ηµοτική Ενότητα
- την υπογραφή, µε εξουσιοδότηση του ∆ηµάρχου, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται από τις ∆ηµοτικές Υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της ∆ηµοτικής Ενότητας
- τη συνεργασία µε τους Προέδρους των ∆ηµοτικών και Τοπικών Κοινοτήτων και εκπροσώπους Τοπικών Κοινοτήτων για την επίλυση των προβληµάτων τους.
- την άσκηση κάθε άλλης αρµοδιότητας που αφορά στη ∆ηµοτική Ενότητα και που µπορεί να τουµεταβιβάζει µε απόφασή του ο ∆ήµαρχος.
- την Τέλεση Πολιτικών Γάµων στα όρια της ∆ηµοτικής Ενότητας Σφακιωτών
Ορίζουµε τον Γαζή Πάνο του Αιµίλιου, ∆ηµοτικό Σύµβουλο της πλειοψηφίας, ως Εντεταλµένο Σύµβουλο, χωρίς αντιµισθία µε θητεία από 4.12.2014 έως και την 28.2.2017 και του αναθέτουµε,την εποπτεία και τον συντονισµό συγκεκριµένων δράσεων του ∆ήµου µε δικαίωµα υπογραφής, ωςακολούθως:
- την ευθύνη για τα θέµατα Πολιτικής Προστασίας της ∆/νσης Πολεοδοµίας και Περιβάλλοντος
- την ευθύνη για θέµατα που αφορούν στη σχέση ∆ήµου – Εκκλησίας.
Αναθέτουµε στον Εντεταλµένο Σύµβουλο Βλάχο Ευστάθιο του Ιωάννη επιπλέον των αρµοδιοτήτων του και την ευθύνη για την καταγραφή της ∆ηµοτικής Ακίνητης Περιουσίας του τµήµατος Εσόδων Περιουσίας & Ταµείου της ∆/νσης Οικονοµικών Υπηρεσιών
Γ. Η παρούσα απόφαση να δηµοσιευθεί σε µία τουλάχιστον εβδοµαδιαία εφηµερίδα του Νοµού και να
αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του ∆ήµου και στο πρόγραµµα «∆ιαύγεια».
Ο ∆ΗΜΑΡΧΟΣ
ΚΩΝ/ΝΟΣ Χ. ∆ΡΑΚΟΝΤΑΕΙ∆ΗΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια