HomeΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥΠεριμένοντας το Σεισμό: Φυσικό Φαινόμενο ή «Από Μηχανής Θεός» για την Εισαγωγή στο Πανεπιστήμιο;

Περιμένοντας το Σεισμό: Φυσικό Φαινόμενο ή «Από Μηχανής Θεός» για την Εισαγωγή στο Πανεπιστήμιο;

Στον λίγο χρόνο που έχω αναλάβει τα καθήκοντά μου ως δημοτικός σύμβουλος βρέθηκα αντιμέτωπος με ένα θέμα του οποίου, η αλήθεια είναι, ούτε καν γνώριζα την ύπαρξη: Ποσόστωση λόγω σεισμού.

Η γνώμη μου είναι ότι οι γονείς οφείλουν να μαθαίνουν τις αξίες της ζωής στα παιδιά τους. Και αξία δεν έχει το να δείχνουν στα παιδιά τους ότι πρέπει, ακόμα και με πλάγιο τρόπο, να ικανοποιήσουν αυτά που οι ίδιοι δεν κατάφεραν.

Το επιχείρημα περί ισονομίας είναι εντελώς έωλο. Επειδή π.χ. έκαναν το ίδιο στην Κεφαλονιά πρέπει να κάνουμε το ίδιο και εδώ; Εξετάστηκε αν ήταν ίδιες οι συνθήκες; Ήταν ίδιες οι ζημιές στα σχολεία; Ήταν ίδιες οι επιπτώσεις στην σχολική χρονιά; Επηρεάστηκε τόσο η δυνατότητα μελέτης των μαθητών και ιδιαίτερα των τελειόφοιτων της Λευκάδας αλλά και των ευρύτατων περιχώρων που εντάχθηκαν στην ποσόστωση για ψηφοθηρικούς λόγους και περιλαμβάνουν π.χ. ένα πολύ μεγάλο κομμάτι της Αιτωλοακαρνανίας;

Γιατί να μη διδάσκουμε στα παιδιά ότι για να πετύχεις στη ζωή πρέπει να αγωνίζεσαι, να δουλεύεις, να διαβάζεις, να δέχεσαι ότι πιθανόν να υπάρχουν και καλύτεροι από εσένα, πιο άξιοι και κατάλληλοι για τις ανάλογες θέσεις; Ότι δε χρειάζεται ένας σεισμός, μια καταστροφή, για να μπεις στο πανεπιστήμιο ή στο δημόσιο;

Ίσως και αυτοί να μεγάλωσαν σε συνθήκες όπου ο αγώνας για τη ζωή και οι αξίες της περνούσαν από την πόρτα του βουλευτή, του νομάρχη, του ενωματάρχη, είτε λόγω γειτονίας, είτε λόγω κουμπαριάς, είτε λόγω κόμματος.

Στις μέρες μας εμφανίζεται ως «μέσο» ο σεισμός. Ας θυμηθούνε οι παλιοί και ας μάθουν οι νεότεροι ότι στα χρόνια μου υπήρχαν καθημερινά προβλήματα και ότι αυτοί που είχαν αξίες δεν τα εκμεταλλεύτηκαν για να πετύχουν το σκοπό τους.

Τα παιδιά από τα χωριά και το Μεγανήσι ταξίδευαν καθημερινά, πρωί και μεσημέρι, έξι μέρες τη βδομάδα, με οποιεσδήποτε συνθήκες, καιρικές, οικονομικές και οικογενειακές, και διαβάζοντας πέρασαν σε ανώτερες και ανώτατες σχολές, Με την αξία τους.

Είμαι τυχερός που μεγάλωσα μέσα σε ένα οικογενειακό περιβάλλον όπου συζητούσαμε κάθε μέρα για τους αγώνες και τις αξίες της ζωής. Είμαι τυχερός που έμαθα για τη βιοπάλη από μικρός. Έτσι πιστεύω ότι μεγαλώνω και τα παιδιά μου. Και στην ερώτηση μιας κυρίας «Αν ήταν το παιδί σου, τι θα έκανες;» της απάντησα ευθέως: «Αν δεν μελετήσει, δεν έχει αξία να περάσει κάπου». Και αυτό το πιστεύω πραγματικά.

Το γεγονός ότι δεν μπορώ να παραβρίσκομαι στη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου στις 24 Οκτωβρίου 2016, όπου θα συζητηθεί το θέμα της ποσόστωσης δεν οφείλεται στο ότι δε θέλω να κάνω εχθρούς. Οφείλεται σε σοβαρούς οικογενειακούς λόγους υγείας.

Η θέση μου στο δημοτικό συμβούλιο είναι αυτή γιατί κάποιοι άνθρωποι σεβάστηκαν αυτά που λέω και πιστεύω ότι με έστειλαν εκεί για να τους εκπροσωπώ. Αυτή είναι η γνώμη μου για το θέμα της ποσόστωσης και ας πούμε στα παιδιά μας αλήθειες και όχι το ανέκδοτο «Περιμένοντας στο Σεισμό».

Μετά τιμής,
Δημήτρης Γ. Γαρύφαλλος
Δημοτικός Σύμβουλος (Χωρίς Ποσόστωση)

Σχετικά άρθρα:
Οι μανούλες των σεισμόπληκτων μαθητών!

Προηγουμενο αρθρο
Ο Πρωταθλητής Ελλάδας Ολυμπιακός στη Λευκάδα
Επομενο αρθρο
Θοδωρή Γεωργάκη: «θεατρική διασκευή Φωτεινού Αριστοτέλη Βαλαωρίτη»

Δεν υπάρχουν σχόλια

Γράψτε το σχόλιό σας

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *