HomeΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥΑπό το Ελενίτ στη ΜΟΜΑ

Από το Ελενίτ στη ΜΟΜΑ

✔ Αντίθετος στην ιδιωτικοποίηση των αεροδρομίων είναι ο Δήμαρχος σύμφωνα με δηλώσεις του. Με γεια του με χαρά του και δεν μας πέφτει λόγος. Εκεί όμως που μας πέφτει λόγος, είναι όταν δηλώνει: «Αντικρούουμε την αντίληψη περί λειτουργίας των αεροδρομίων ως πολυτελών εμπορικών κέντρων και την αποσιώπηση της βασικής λειτουργίας τους, που είναι η ασφαλής διακίνηση επιβατών και εμπορευμάτων.» Εκεί βλέπουμε καθαρά την κοσμοθεωρία του. Στο Ελενίτ θέλει κατά πως φαίνεται να στεγάζονται τα αεροδρόμια ο δήμαρχος.

Τι καταστήματα και επιχειρήσεις! Άκου πράγματα, να ανοίξουν επιχειρήσεις, να βγάλουν κάποιοι χρήματα, να βρουν κάποιοι δουλειά. Όχι ποτέ: Άνθρωποι και εμπορεύματα μόνο και στο… Ελενίτ!
Η δημιουργία επιχειρήσεων, το κέρδος, έχουν γίνει συνώνυμα της ντροπής στις μέρες μας. Θέλουμε ανέργους για να πουλάμε ρουσφέτια και εκδούλευση.

✔ Στο πρώτο Δημοτικό συμβούλιο αμέσως μετά τους σεισμούς και ενώ ακόμα οι μετασεισμοί συνεχίζονταν, ο Δήμαρχος περιχαρής ανακοίνωσε ότι, εξ αιτίας των σεισμών, του δόθηκε από τον υπουργό το πράσινο φως, να προσλάβει προσωπικό. Στις 23 -12- 2015 δημοσιεύτηκε στη διαύγεια η πρόσληψη 28 ατόμων μέχρι 8 μήνες, για την αντιμετώπιση απρόβλεπτων και επειγουσών αναγκών λόγω του σεισμού. Δεν έγινε κανένας διαγωνισμός ούτε κανενός είδους επιλογή. Σ’ αυτές της περιπτώσεις αποφασίζει μόνο ο Δήμαρχος και κανένας άλλος.
Προσελήφθηκαν 3 μηχανικοί, 3 κοινωνικοί λειτουργοί, 2 υδραυλικοί, 2 οδηγοί, 1 χειριστής μηχανημάτων, 4 τεχνίτες οικοδομών και 13 εργάτες γενικών καθηκόντων. Πάντως αν οι παραπάνω δεν τα καταφέρουν να αντιμετωπίσουν τις ανάγκες που δημιουργήθηκαν από τους σεισμούς, δεν υπάρχει πρόβλημα, να ‘ναι καλά η ΜΟΜΑ! Καταφθάνει όπου να΄ναι, οπότε λύσαμε τα προβλήματα που προξένησε ο σεισμός δια παντός!!

Ο Δημοτικός Σχολιαστής

Προηγουμενο αρθρο
Η λιμνοθάλασσα της Λευκάδας όπως δεν την έχουμε ξαναδεί
Επομενο αρθρο
Τα Φώτα στη Λευκάδα άλλοτε

3 Σχόλια

  1. dimotikos
    11 Ιανουαρίου 2016 at 21:47 — Απάντηση

    Αγαπητέ συνονόματε σχολιαστή.
    Είναι δεδομένο πλέον και για τους πιο αισιόδοξους ότι ο εργολάβος του διαύλου δεν πρόκειται να μεταφέρει την άμμο στις παραλίες γιατί δεν είναι υποχρεωμένος… πλέον! Θα μπορούσε να το κάνει ως διαπραγματεύσιμο αντίδωρο εαν έπαιρνε το έργο της υποθαλάσσιας κ.λ.π.
    Επίσης μέχρι τέλος του 2016 η άμμος θα πρέπει να απομακρυνθεί από τον χώρο που έχει καταλάβει σύμφωνα με την παράταση που δόθηκε (έληγε τέλος 2015).
    Το κόστος για την μεταφορά της άμμου δυστυχώς θα βαρύνει το δημοτικό προϋπολογισμό. Ή αν μας κάνει καμία χάρη το ομογάλακτο κυβερνητικό σχήμα και μας δώσει κάποιο κονδύλι, δύσκολο όμως και πότε?
    Η διάβρωση των παραλιών και η αποκατάστασή τους δεν είναι απλά έργο καλωπισμού και ανάπλασης. Είναι και ζήτημα παράκτιας βιωσιμότητας και προστασίας των χερσαίων κατοικήσιμων περιοχών. Άρα αποτελεί εξαιρετική περίπτωση. Όπως έργα αποκατάστασης βλαβών από σεισμό ή άλλες θεομηνίες. Άλλωστε το έργο του στρατού και της ΜΟΜΑ είναι και κοινωνική προσφορά και προστασία και παροχή ασφάλειας. Το μόνο ζεστό χρήμα που κυκλοφορεί εκτός δημοτικού budget και επαρκές για τη μεταφορά της άμμου είναι το 500χίλιαρο για να φτιάξουν δημόσια κτίρια και σχολεία και πρέπει. Και τα 15 εκατομύρια στα ταμεία της περιφέρειας για τις ήδη ανακοινωμένες επεμβάσεις. Με Δήμο , Περιφέρεια και Κυβερνηση ομογάλακτους ας κάνουν τις πολιτικές τους παρεμβάσεις και ελιγμούς να διατεθεί κονδύλι από αυτά και για τη μεταφορά της άμμου. Κάποια στιγμή πρέπει να συνεννοηθούν επί της ουσίας και να κάνουν πολιτικούς ελιγμούς για το δημόσιο καλό. Ας ισχυριστούν ότι ο σεισμός ενέτεινε τη διάβρωση. Εδώ όλοι οι εργολάβοι-ανάδοχοι δημοτικών έργων αυτό επικαλούνται. Και αν πει κάποιος ότι δεν φτάνουν γιατί προέχουν τα οδικά δίκτυα και λοιπές σοβαρές βλάβες του σεισμού γιατί έρχεται τουριστική σεζόν και η άμμος έιναι βασικό στοιχείο τουριστικής έλξης. Επίσης ας χρησιμοποιήσουν τα 5 εκατομύρια που προορίζονται για Κεφαλονιά και Ιθάκη που μέχρι και ο πιο αδιάφορος αντιλαμβάνεται ότι πηγαίνουν εκεί λόγω Γαλιατσάτου.
    Τέλος και τα μηχανήματα της περιφέρειας μπορούν να συνεισφέρουν. Και μην πει πάλι κάποιος ότι δεν μπορούν να δουλέψουν για δημοτικές υποχρεώσεις και έργα γιατί τα βλέπουμε να δουλεύουν και σε ιδιωτικά έργα αθλητικών-ποδοσφαιρικών συλλόγων αφιλοκερδώς. Και καλά κάνουν.
    Καλώς ή κακώς Δημοτική Αρχή και Αντιπεριφερειάρχης θα κριθούν και για τη δειαχείριση του ζητήματος της άμμου και για τη διαχείριση των κονδυλίων για τις αποκαταστάσεις του σεισμού.
    Τα βιογραφικά και οι περγαμηνές σε τέτοιες προκλήσεις των ιθυνόντων πράγματι δεν είναι ενθαρρυντικά.

  2. Δημοτικός Σχολιαστής
    11 Ιανουαρίου 2016 at 15:35 — Απάντηση

    Αγαπητέ Δημοτικέ,

    Βρήκα πολύ ενδιαφέρουσα την πρόταση σας για μεταφορά της άμμου στις παραλίες από την πρώην ΜΟΜΑ και νυν ΔΙΔΕΡΓΩΝ. Με μια προσεκτική ματιά και έρευνα στο διαδίκτυο φοβάμαι πως ούτε αυτό μπορεί να κάνει αφού:

    Προϋπόθεση ανάληψης έργων από τη ΔΙΔΕΡΓΩΝ αποτελεί η αυστηρή τήρηση μιας εκ των παρακάτω:

    1. Να καταστεί δημόσιος διαγωνισμός (κανονικός, 1ος επαναληπτικός, 2ος επαναληπτικός) άγονος.
    2.Να αποφασίσει το ΚΥΣΕΑ, σε εξαιρετικές περιπτώσεις, για την αναγκαιότητα εκτέλεσης, το οποίο θεωρεί ότι δεν είναι σκόπιμο να αναλάβει άλλος φορέας.

    Επίσης:

    Προϋπόθεση έναρξης εργασιών από τη ΔΙΔΕΡΓΩΝ αποτελεί η ολοκλήρωση της μεταφοράς της απαραίτητης πίστωσης στον προϋπολογισμό της.

    Και ακόμα: Η επιχείρηση δεν υπάρχει τώρα δημιουργείται και γι’ αυτό απαιτούνται κονδύλια.

    Ο εξοπλισμός της ΔΙΔΕΡΓΩΝ και των Μονάδων της θα προέλθει από:
    1. Ανακατανομή πλεονάζοντος εξοπλισμού από φορείς του ευρύτερου Δημόσιου Τομέα.
    2. Προμήθεια μέσω του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων (Εθνικό σκέλος, συγχρηματοδοτήσεις και Σύμπραξη Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα).
    3. Προμήθεια μέσω του Προγράμματος Αμυντικού Υλικού των Ενόπλων Δυνάμεων.
    4. Προμήθεια από ΟΔΔΥ.
    5. Πρόσκτηση μέσω Διακρατικών Συμφωνιών.
    6. Αποδοχή δωρεών.
    Γνωρίζουμε καλά όλοι στην Ελλάδα τι σημαίνει δημιουργία κρατικής επιχείρησης από άποψη κόστους! Επομένως ο κούκος αηδόνι θα κοστίσει κι αυτή -στη χώρα γενικότερα.

  3. dimotikos
    11 Ιανουαρίου 2016 at 11:08 — Απάντηση

    Που ακριβως ειναι το προβλημα τα αεροδρομια να εχουν και πολυτελη εμπορικα κεντρα κυριε δημαρχε? Εκει δε δουλευουν ανεργοι νεοι με πτυχια? Τι δουλευουν καπιταλιστικα ρομποτ?
    Οσο για τη ΜΟΜΑ οριστε πεδιο δοξης λαμπρο να ερθει και να αναλαβει και να εκτελεσει τη μεταφορα της συγκεντρωμενης αμμου στις παραλιες να μην επιβαρυνθει κι ο Δημος . Και Αν μπορει να εκτελεσει τετοιο εργο…..

Γράψτε το σχόλιό σας

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.