Γιατί μας ενοχλούν τα τροχόσπιτα που δεν είναι σε οργανωμένα κάμπινγκ
Σε συνέχεια της συζήτησης που άνοιξε για τα τροχόσπιτα με τα άρθρα:
Υπαίθρια κατασκήνωση
Σχετικά με το άρθρο της Κας Σεβαστής Κωσταντινίδη-Ρεκατσίνα, με θέμα «υπαίθρια κατασκήνωση»
Κ. Τόλη, σε ποια σημεία στην Ευρώπη τα αυτοκινούμενα σταθμεύουν μπροστά σε μια παραλία;
αναγνώστης που μένει στην Βασιλική έστειλε σήμερα το παρακάτω σχόλιο μαζί με φωτογραφίες.
Αυτό σε απάντηση κάποιων γιατί μας ενοχλούν τα τροχόσπιτα που δεν είναι σε οργανωμένα κάμπινγκ… Τα τροχόσπιτα μπροστά στο δημαρχείο και οι “τουαλέτες” πίσω από το δημαρχείο. Το κάμπινγκ 10 μέτρα πιο πίσω. Και μην πει κανείς για πληρότητα το ίδιο γίνεται και όταν το κάμπινγκ είναι άδειο.
Tags:τροχόσπιτα
1 Σχόλιο
Ίσως ήρθε ο καιρός οι αρμόδιοι, Περιφέρεια ή Δήμος ή από κοινού, να μεριμνήσουν ώστε να θεσπιστούν τέλη οδικής διέλευσης (σίγουρα εισόδου) πριν την πλωτή γέφυρα. Μπορεί να είναι περιβαλλοντικά τέλη ώστε αυτά να κατευθυνθούν στη συνέχεια στη διαχείριση των απορριμάτων ή/και στη λειτουργία του υδρευτικού & αποχετευτικού δικτύου του νησιού. Φυσικά θα πρόκειται για εποχικά τέλη των καλοκαιρινών μηνών καθότι οι υφιστάμενες υποδομές δεν μπορούν να υποστηρίξουν την συνεχόμενη αύξηση περιστασιακών επισκεπτών την περίοδο αυτή.
Δυστυχώς η πολυδιαφημισμένη “εύκολη πρόσβαση” από πλεονέκτημα τείνει σε μειονέκτημα και κατ’ επέκταση σε θηλιά της καθημερινότητας των ντόπιων, του φυσικού περιβάλλοντος του νησιού, των επιχειρηματιών και των συνειδητοποιημένων τουριστών που επιλέγουν τις υπηρεσίες της Λευκάδας για διακοπές.
Τα τέλη θα χωρίσουν την ήρα από το στάρι. Η Λευκάδα θα πρέπει να επιλέξει τους τουρίστες της πρώτα ποιοτικά και μετά ποσοτικά.
Γιατί στο τέλος το ταμείο είναι μείον και αυτό που μένει ως αίσθηση είναι το πολύμηνο μποτιλιάρισμα στους δρόμους, το απέραντο σκουπιδαριό σε κάθε γωνιά του νησιού, η καθημερινή μπόχα από το βιολογικό, η καταπάτηση δημόσιων χώρων, ο βιασμός των περιοχών Natura, η έλλειψη αισθητικής & πολιτισμού, η κυριαρχία του “αγροίκου πλούτου”…