HomeΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΕπιστολή μαθητών της Γ’ τάξης Λυκείων Λευκάδας προς το Δήμαρχο Λευκάδας

Επιστολή μαθητών της Γ’ τάξης Λυκείων Λευκάδας προς το Δήμαρχο Λευκάδας

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟ ΔΗΜΑΡΧΟ ΛΕΥΚΑΔΑΣ

κ. Δήμαρχε

Εμείς οι μαθητές της Γ΄ τάξης των Λυκείων της Λευκάδας ,θέλουμε να σας εκθέσουμε τα παρακάτω :

Όπως είναι γνωστό σε συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου στις 24-10-2016 συζητήθηκε το θέμα της επέκτασης της ποσόστωσης για μια ακόμα σχολική χρονιά ύστερα από αίτημα των γονιών μας.
Με την απόφαση του το Δημοτικό συμβούλιο ,13 κατά και 12 υπέρ καταψήφισε το αίτημα αυτό ,μετά την αρνητικότατη εισήγηση σας .

Κάθε Δημοτικός Σύμβουλος τοποθετήθηκε πάνω στο θέμα ( το παρακολουθήσαμε από το ραδιόφωνο) και όλες οι απόψεις είναι σεβαστές.

Δεν μπορείτε όμως μέσα απ’ όλη αυτή τη συζήτηση να κατακρίνετε τους γονείς μας και να τους δίνεται οδηγίες για την….. ηθική διαπαιδαγώγηση μας , δεν μπορείτε να μας χαρακτηρίζεται σαν άτομα που ζητάμε τον εύκολο δρόμο, σαν άτομα που με τα αιτήματα μας ευτελίζουμε την παιδεία.

Είμαστε μαθητές των σχολείων της Λευκάδας που κοπιάζουμε εδώ και 12 χρόνια ,με όσα συστήματα έχουν επιλέξει και έχουν δοκιμάσει στις πλάτες μας οι εκάστοτε άρχοντες του τόπου.

Είμαστε εμείς… που μέσα από ένα σχολείο που παράγει την επιφανειακή γνώση, που δεν καλλιεργεί τον προβληματισμό και την κριτική σκέψη, που έχει ελλείψεις στην υλικοτεχνική του υποδομή, ένα σχολείο που έχει χάσει τον ουσιώδη ρόλο του καθώς έχει μετατραπεί σ’ ένα προθάλαμο για την Ανώτατη εκπαίδευση, σ’ ένα σχολείο που δεν «βγαίνει» χωρίς φροντιστήριο ΠΑΛΕΥΟΥΜΕ και ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ

Και μαζί με μας κοπιάζουν και οι γονείς μας καθώς στέκονται ηθικά και υλικά δίπλα μας αφού μια επιτυχία στις σχολές της Ανώτατης και Ανώτερης εκπαίδευσης περνάει μέσα από πολλές ώρες διαβάσματος ,δουλειάς και φροντιστηρίων ……και όχι τόσο διδακτικών ωρών μέσα από το σχολείο.

Αλήθεια ευτελίζουμε εμείς την εκπαίδευση;;;; Ρητορική είναι η ερώτηση μας.

Μιλάτε για ηθικές αρχές και αξίες όταν η δική σας γενιά «δεν άφησε τίποτα όρθιο» , μιλάτε εσείς που μας κληρονομείτε την ΕΛΛΑΔΑ της κρίσης, την ΕΛΛΑΔΑ των χαμένων ονείρων και της πετσοκομμένης καθημερινότητας , μια ΕΛΛΑΔΑ που έχει μετατρέψει τους Έλληνες σε σύγχρονους οικονομικούς μετανάστες, μια ΕΛΛΑΔΑ της «ρεμούλας» μια ΕΛΛΑΔΑ τέλος που ανταμείβει μόνο όσους ασχολούνται με την πολιτική και τα κυκλώματα.

Ζητάμε σαν παιδιά της Λευκάδας να μας στηρίξετε , όχι μόνο γιατί έγινε ένας σεισμός ή γιατί πήρε την ποσόστωση και η Κεφαλονιά ή γιατί του χρόνου θα το ζητήσουν κι άλλοι……

Ζητάμε να μας στηρίξετε σαν γονείς , σαν Λευκαδίτες ( που θέλετε τα παιδιά του τόπου σας να προκόβουν) σ’ ένα μέτρο που η ίδια η κυβέρνηση ψήφισε, ίσως το λιγότερο και ανέξοδο που θα μπορούσε να προσφέρει για την παιδεία.

Τέλος σας ζητάμε να επανεξετάσετε το θέμα σαν Δημοτικό Συμβούλιο της Λευκάδας και να στηρίξετε με επιστολή συμπαράστασης το αίτημά μας προς το υπουργείο.

ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Γ’ ΤΑΞΗΣ ΤΩΝ ΛΥΚΕΙΩΝ ΤΗΣ ΛΕΥΚΑΔΑΣ

Προηγουμενο αρθρο
Ενημερωτική εκδήλωση της ΔΕΠΟΚΑΛ για την μεταμόσχευση μυελού των οστών
Επομενο αρθρο
Πολλά και ενδιαφέροντα ακούγονται για τον Χριστουγεννιάτικο στολισμό της πόλης

12 Σχόλια

  1. Θοδωρής Αραβανής
    7 Νοεμβρίου 2016 at 15:38 — Απάντηση

    Το όλον σύστημα εκπαίδευσης ( σε όλες τις βαθμίδες) έφτασε στην εξαντλησή του, άρα προχωράει ο μετασχηματισμός του.
    Ο πυρήνας του μετασχηματισμού θα είναι : οι εκπαιδευτικές ανάγκες που δεν γνωρίζουν όρια υπό τον περιορισμό των πόρων ( δημοσίων και ιδιωτικών) για την εκπαίδευση. Και αυτό θα διαμορφώσει νέο αξιακό status στην ίδια την εκπαιδευτική διαδικασία ως μέθεξη συμμετεχόντων, μειώνοντας προοδευτικά τους επικοινωνισμούς ( ημέτερα επιτηδεύματα ) όλων των συμμετεχόντων στην εκπαιδευτική διαδικασία.

  2. Προς σκεπτικιστή
    6 Νοεμβρίου 2016 at 19:15 — Απάντηση

    Ποιος εισαι εσυ που θα καθορίσεις ποιος θα μπει Πανεπιστήμιο;Ποιος εισαι εσυ που θα καθορίσεις ποιος θα ψηφίσει;Ο φασιστικός σκεπτικισμός σου να απαντήσει αν εσυ μπήκες πανεπιστήμιο

  3. Σκεπτικιστης μη σκεπτομενος
    6 Νοεμβρίου 2016 at 12:32 — Απάντηση

    Μ αρεσει που καποιοι κριτικαρουν παιδια που προσπαθουν για το μέλλον τους ενω οι ιδιοι δεν εχουν καταφερει ουτε το γυμνασιο να βγαλουν οσο για καποιους που χαρακτηριζουν τα παιδια βλήτα να τους θυμισω οτι σε καποια αλλα βλητα εκαναν μαθημα καποτε και απο αυτα τα βλητα πληρώνονται τι να πω ανυπαρκτοι ανθρωποι που προσπαθουν να γινουν υπαρκτοι μέσω ίντερνετ

    • Κ. Πατίτσας
      7 Νοεμβρίου 2016 at 01:20 — Απάντηση

      Το “μη σκεπτόμενος” ίσως δεν είναι σχήμα λόγου.Έγραψα ένα σχόλιο εκφράζοντας θαυμασμό και εκτίμηση για τους μαθητές και τον αγώνα που δίνουν.Επίσης έντιμο και ηθικό είναι να αξιοποιούν κάθε νόμιμο μέσο.Το να μετέρχονται πλαστά και ψευδή έγγραφα είναι έγκλημα.Το “βλίτα”είναι επιεικής χαρακτηρισμός .Αναφέρθηκα σε περίπτωση εγγραφής σε ΑΕΙ χωρίς εξετάσεις,υποψηφίων που ήταν ετεροζυγώτες της β-ΜΑ [Στίγμα] ενώ ο νόμος αναφέρεται στους πάσχοντες.Ναι 18000 περιπτώσεις με πλαστούς τίτλους εκδικάζονται τώρα Να τους-τις καμαρώνουμε;Α! εγώ δεν έκανα μάθημα σε βλίτα,όσο για την ανυπαρξία:ού φροντίς.

  4. παλι τα ιδια
    6 Νοεμβρίου 2016 at 01:03 — Απάντηση

    προς σκεπτιστη
    η ποσοστωση δεν δινει αβανταζ σε μαθητες με λιγοτερα μορια να παρουν θεσεις αλλων παιδιων.

  5. τουριστας
    5 Νοεμβρίου 2016 at 21:42 — Απάντηση

    πω πω καλυτερα να μην γραψω εδω τιποτα , θα μου βαλουν κακο βαθμο οι σωτηρες της χωρας…… μου θυμησε το τραγουδι με τα ποντικια και τι γατα που θα της βαζαν την κουδουνα στην ουρα καλη ιδεα ακομα περιμενουν τον ποντικο που θα πηγανε να την κρεμασει ……… πολυ λαδια και τιγανιτα τιποτα , ελεγε ενας φιλος

  6. Προτεστάντης
    5 Νοεμβρίου 2016 at 21:00 — Απάντηση

    Κατσίκα του γείτονα, κατάλαβες τι έγραψα, τι απαντάς εσύ, τι (ανύπαρκτο) ειρμό έχει η επιχειρηματολογία σου ή έχεις πιει; Μάλλον εξακολουθείς να κάνεις τον Κινέζο! Λοιπόν για να τελειώνω με σένα, το κόλπο “η μπάλα στην εξέδρα” είναι παλιό, έχει μουχλιάσει. Βρες κάτι πιο φρέσκο!

  7. Η κατσικα του γειτονα
    5 Νοεμβρίου 2016 at 20:30 — Απάντηση

    Προτεσταντη,αυτη την περιοδο τα παιδια διαβαζουν και δεν “ντρεπονται”.Θα πετυχουν στις σχολες τους ειτε με ποσοστωση ειτε χωρις ποσοστωση.Καθε χρονο τα λευκαδιτοπουλα εχουν απο τα καλυτερα ποσοστα επιτυχιας.Θα γινουν επιστημονες και θα βοηθησουν τον τοπο τους.Ειναι πολυ πιο ωριμα απο οσο νομιζεις.Ουτε διορισμο ζητησαν,ουτε ρουσφετι.Αν το δημοτικο συμβουλιο δεν συμφωνουσε ,καλυτερα ηταν να μη συζητησει το θεμα.Τελικα θα σου μεινει η κακια για το συνανθρωπο σου.Τα αποτελεσματα των πανελλαδικων θα σε διαψευσουν…

  8. Προτεστάντης
    5 Νοεμβρίου 2016 at 18:37 — Απάντηση

    Ποιος φωστήρας έγραψε για τα παιδιά αυτό το κατάπτυστο κείμενο, μνημείο καιροσκοπισμού, κουτοπονηριάς και στρεψοδικίας, που θα κάνει πολλά από αυτά να ντρέπονται; Όσο για σένα “κατσίκα του γείτονα” έχω να σου πω τούτα μόνο. 1)Κοίτα το δικό σου ζόρι άσε τα ζόρια των άλλων και 2)Οι νόμοι της πολιτείας κρίνονται και, αν είναι κακοί, αποσύρονται. Σου θυμίζω, γιατί κάνεις τον Κινέζο, ότι με νόμους της πολιτείας οι εκάστοτε πολιτικοί μας έχουν διορίσει εκατοντάδες χιλιάδες στο Δημόσιο, έχουν διορίσει “τυφλούς” για οδηγούς, έχουν διορίσει παλαιστές ως ανάπηρους, έχουν θεσπίσει “επίδομα ορόφου”, “επίδομα καυσόξυλων”… και δεν υπάρχει τέλος.Λες ότι καλώς έγιναν, μια και είναι ‘νόμοι της πολιτείας”?

  9. Η κατσικα του γειτονα
    5 Νοεμβρίου 2016 at 17:36 — Απάντηση

    Τελικα,δεν μπορω να καταλαβω τι “ζορι” τραβανε μερικοι…Η πολιτεια εκρινε οτι υστερα απο ισχυρο σεισμο ,οι υποψηφιοι εχουν ενα εξτρα μπονους .Το ιδιο οι πολυτεκνοι και αλλες κατηγοριες.Τι σχεση εχει τωρα με ποσα μορια μπαινει ο ενας στη νομικη και με ποσα ο αλλος ,μονο εναν κακο ανθρωπο μπορει να απασχολει.Και η πλακα ειναι οτι ακομη δεν υπαρχει καμια αποφαση για ποσοστωση!Αν εκδοθει τετοια,θα εκδοθει ΜΕΤΑ την οποια προσπαθεια των μαθητων!Κακια και κομπλεξισμος ,κε Σκεπτικιστα…

  10. Κ, Πατίτσας
    5 Νοεμβρίου 2016 at 16:10 — Απάντηση

    Ευδόκησε να έχω μαθήτρια που έπασχε από μεσογειακή αναιμία και αρνήθηκε την εισαγωγή σε ΑΕΙ σύμφωνα με το Νόμο αλλά έδωσε κανονικά εξετάσεις.Την ίδια χρονιά 100 βλίτα γράφτηκαν σε Ιατρικές παράνομα επειδή είχαν το στίμα (δεν νοσούσαν) της μεσογειακής αναιμίας.Επίσης και μαθήτρια με δυσλεξία είχα και δεν απευθύνθηκε σε κανένα ΚΕΔΔΥ ή ΙΠΔ
    Πάντως οι κύριοι της Γ΄των Λυκείων της Λευκάδας ας μην πτοούνται. Νόμος προβλέπει την εισαγωγή χωρίς εξετάσεις και σε όσους πάσχουν π.χ.από φαινυλκετονουρία (PKU) ή αμφίπλευρη ορχεκτομή.- .

  11. Σκεπτικιστής
    5 Νοεμβρίου 2016 at 13:15 — Απάντηση

    Ποιος ανόητος γονιός συμβούλεψε τα παιδιά να μπουν σ’ αυτό το παιχνίδι; Γιατί δεν προστατεύουν τα παιδιά και τα εκθέτουν έτσι; Ποιος ανόητος γονιός διάβασε το κείμενο και το ενέκρινε; Ένα κείμενο που πάσχει σε επιχειρήματα τόσο, όσο και σε σημεία στίξης! Ένα γερασμένο κείμενο που βάζει τα παιδιά σε νταραβέρι με Δημάρχους και πολιτικούς, ένα κείμενο που κατακρίνει την κοινωνία της ρεμούλας ζητώντας μια άλλη ρεμούλα.

    Αν αυτό είναι το ύφος και το πνεύμα των παιδιών της Γ Λυκείου δεν τους πρέπει όχι ποσόστωση αλλά ούτε είσοδο σε κανένα πανεπιστήμιο. Γιατί είναι ένα «γερασμένο» κείμενο. Γιατί αποπνέει μούχλα από μαθητές που στην πρώτη Λυκείου έκαναν καταλήψεις για καλύτερη Παιδεία, γυρνώντας με ντουντούκες στην αγορά.

    Υπάρχει πράγματι ένας ευτελισμός στο όλο θέμα και αυτός είναι ο ευτελισμός των λέξεων και των εννοιών. Την πέρα από κάθε λογική ειδική μεταχείριση που ζητούν, την ονομάζουν «πάλη» και «αγώνα». Ποιος αλήθεια θα μας προστατέψει από αυτόν τον ευτελισμό των λέξεων.

    Και πως αυτοί οι νεαροί «ήρωες της πάλης και των αγώνων» θα κοιτάξουν στα μάτια τους συμμαθητές τους που έδωσαν πανελλήνιες πριν, αλλά και το 2014 και τα παιδιά που θα δώσουν πανελλήνιες τα επόμενα χρόνια; Παιδιά που μη έχοντας τις ευνοϊκές ρυθμίσεις που ζητούν οι σημερινοί, χρειάστηκε (κάποιοι) να προσπαθήσουν δυο χρόνια για να σπουδάσουν στη σχολή των ονείρων τους. Παιδιά που από λίγα μόρια άλλαξαν τις επιθυμίες τους και φοιτούν σε άλλη σχολή από αυτή της αρεσκείας τους, γιατί δεν εξετάστηκαν με το αβαντάζ των εξαιρέσεων.

    Ας κοιτάξουν όσοι ενδιαφέρονται πέρα από μικροπολιτικές σκοπιμότητες για την ουσία και για την αλήθεια, με πόσα μόρια πέτυχε ο μαθητής του 2014 π.χ. στη Νομική και με πόσα ο μαθητής του 2015 στη Λευκάδα και στις δυο περιπτώσεις. Τότε θα καταλάβει γιατί και που είναι το άδικο.

    Υπάρχει λοιπόν ένα τεράστιο ηθικό θέμα κι ας κάνουν πως δεν το βλέπουν όλοι. Η ρεμούλα είναι συνήθως κοντόφθαλμη. Υπάρχει ένα τεράστιο ηθικό θέμα για τα λευκαδιτόπουλα που έδωσαν εξετάσεις πριν την ποσόστωση και για αυτά που θα δώσουν μετά. Και είναι ντροπή να κάνουμε πως δεν το βλέπουμε. Και είναι ντροπή για τους πολιτικούς να σιγοντάρουν αυτές τις ενέργειες. Οι γονείς είναι εκτός συναγωνισμού… και οι μαθητές άμοιροι ευθυνών… αλλά για την πολιτεία ώριμοι και ικανοί να ψηφίσουν, μετά την καθιέρωση ψήφου στα 17!!

Γράψτε το σχόλιό σας

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.