HomeΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ - ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ - ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣΕργασίες για την βελτίωση οδικής ασφάλειας του Επαρχιακού Οδικού ∆ικτύου Λευκάδας και Μεγανησίου

Εργασίες για την βελτίωση οδικής ασφάλειας του Επαρχιακού Οδικού ∆ικτύου Λευκάδας και Μεγανησίου

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ∆ΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ
ΓΕΝΙΚΗ ∆/ΝΣΗ ΥΠΟ∆ΟΜΩΝ & ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ
∆/ΝΣΗ ΤΕΧΝ. ΕΡΓΩΝ Π. Ε. ΛΕΥΚΑ∆ΑΣ
ΤΜΗΜΑ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ ΕΡΓΩΝ

ΕΡΓΟ: “ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ
ΚΑΙ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΒΛΑΒΩΝ Ο∆ΙΚΟΥ ∆ΙΚΤΥΟΥ Π.Ε. ΛΕΥΚΑ∆ΑΣ”
ΠΡΟΫΠ.:600.000,00 € µε Φ.Π.Α.

ΤΕΧΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Με τη μελέτη αυτή προϋπολογισμού 600.000,00 € με Φ.Π.Α. θα εκτελεσθούν εργασίες τεχνικών έργων και σήμανσης για την αποκατάσταση βλαβών τοπικού χαρακτήρα αλλά και την βελτίωση της οδικής ασφάλειας του Επαρχιακού Οδικού ∆ικτύου Λευκάδας και Μεγανησίου.

Συγκεκριμένα θα εκτελεστούν εργασίες σύμφωνα με τις επί τόπου οδηγίες της Υπηρεσίας όσον αφορά το είδος και την διαστασιολόγηση των τεχνικών έργων στις θέσεις που περιγράφονται αναλυτικά παρακάτω.

1. Στον επαρχιακό δρόμο Λευκάδας – Νυδρίου και συγκεκριμένα στο τμήμα Καρυωτών – Λυγιάς όπου έχουν κατασκευασθεί πεζοδρόμια με παλαιότερη εργολαβία, στο αριστερό τμήμα του δρόμου μεταξύ του οινοποιϊου Λογοθέτη και του καταστήματος PORCELANA για μήκος περίπου 285 Μ και εμβαδού 810 Μ2 περίπου θα τοποθετηθούν πλάκες πεζοδρομίου επί τσιμεντοστρωμένου πεζοδρομίου και κυβόλιθοι σε μικρό τμήμα σε θέση που θα ορισθεί επακριβώς από την Υπηρεσία

2. Στον επαρχιακό δρόμο Βαθύ-Κατωμέρι και στο αριστερό πεζοδρόμιο θα γίνει πλακόστρωση εμβαδού 350 Μ2 περίπου.

3.Στον οικισμό Φρυνίου θα γίνει αντιστήριξη του επαρχιακού δρόμου σε μήκος 9,50 Μ και ύψους 2,00 με κατασκευή μονόπλευρου τοιχείου βαρύτητας.

4. Στον δρόμο Καλαμιτσίου-Χορτάτων σε θέση που θα υποδειχθεί από την Υπηρεσία και που κατά τον σεισμό του 2015 παρατηρήθηκαν έντονα φαινόμενα κατολισθήσεων θα κατασκευασθεί προστατευτικό τοιχείο οπλισμένου σκυροδέματος ύψους 1,20 Μ στην στέψη του οποίου θα τοποθετηθεί προστατευτικός φράκτης μεταλλικής κατασκευής από οθροστάτες IPE ή ΗΕΑ 100-120 και οριζόντιες μηκίδες IPE ή ΗΕΑ 80-100 για την συγκράτηση νέων πιθανών κατολισθήσεων.

5. Στον οικισμό της Εξάνθειας και συγκεκριμένα έμπροσθεν του παλαιού οινοποιείου Θα κατασκευασθεί πέτρινος τοίχος μήκους 7,20 Μ και μεταβλητού ύψους 1,50Μ-3,00Μ,με θεμελίωση και σενάζ στέψης από οπλισμένο σκυρόδεμα σύμφωνα με τις οδηγίες της Υπηρεσίας.

6.Στον επαρχιακό δρόμο Νυδριού-Βασιλικής και συγκεκριμένα μετά την 1η είσοδο του οικισμού Κατοχωρίου στην αριστερή πλευρά του δρόμου θα αποκατασταθεί η καθίζηση με εξυγίανση του τμήματος της οδού, νέα ασφαλτόστρωση , καθαρισμό των τεχνικών των ομβρίων , κατασκευή τάφρου ενώ νοτιότερα έμπροσθεν της ιδιοκτησίας Σολδάτου θα γίνει κατασκευή δοκού οπλισμένου σκυροδέματος στην στέψη πέτρινου τοίχου και τοπική αποκατάσταση αυτού όπου απαιτηθεί για την προστασία του κατάντι πρανούς του δρόμου.

7. Στον κόμβο εισόδου της Βασιλικής θα γίνει ανακατασκευή του οδοστρώματος που έχει υποστεί καθίζηση, νέα ασφαλτόστρωση και νέα διαγράμμιση του κόμβου.

8. Στον οικισμό του Αλέξανδρου πριν την πλατεία θα γίνει επισκευή του πέτρινου τοίχου αντιστήριξης της οδού που έχει υποστεί μερική κατάρρευση.

9. Στον επαρχιακό δρόμο Νυδριού-Βασιλικής και συγκεκριμένα μετά τον κόμβο Συβότων και μετά το πρατήριο υγρών καυσίμων θα κατασκευασθεί τσιμεντένια τάφρος πριν το φρεάτιο υδροσυλλογής σε μήκος 15 Μ καθώς και στην απέναντι πλευρά τάφρος προστασίας σε μήκος 40,00 Μ.

10. Σε τμήμα της επαρχιακής οδού, μετά την ανωτέρω θέση, που θα υποδειχθεί από την Υπηρεσία και θα γίνει κατασκευή τάφρου σε τμήμα 150 Μ και 150 Μ στην συνέχεια.

11.Στον επαρχιακό δρόμο Βαθέως-Κατωμερίου στο Μεγανήσι και πρίν τον οικισμό του Κατωμερίου θα κατασκευαστεί τοιχείο αντιστήριξης στο κατάντι τμήμα της οδού σε συνέχεια του τοιχείου που κατασκευάσθηκε από την Υπηρεσία σε παλαιότερη εργολαβία και σε μήκος 65 Μ περίπου.

12.Στον επαρχιακό δρόμο Νυδριού-Πόρου θα γίνει κατασκευή τοίχου αντιστήριξης στο κατάντι τμήμα του δρόμου για μήκος 11 Μ περίπου σε σημείο που έχει υποστεί κατάρρευση η πέτρινη λιθιά. αντιστήριξης του δρόμου.

13.Στον Αγιο Νικήτα θα γίνει τοποθέτηση σιδηρών κιγκλιδωμάτων σε μήκος 30 Μ περίπου στην έξοδο προς Καλαμίτσι , ενώ θα αντικατασταθεί σχάρα τεχνικού ομβρίων πριν την είσοδο του οικισμού.

14.Στον οικισμό της Κοντάραινας έναντι του κλιμακίου της Πυροσβεστικής θα γίνει ανακατασκευή της ράμπας του δημοτικού δρόμου που εισέρχεται εντός του επαρχιακού δρόμου , διευθέτηση των ομβρίων και κατασκευή τάφρου 50 Μ περίπου για την απομάκρυνση των υδάτων από το οδόστρωμα της οδού.

15.Μετά τον οικισμό της Κοντάραινας στο τέρμα της ευθείας και πριν την διασταύρωση της αγροτικής οδό που οδηγεί στην ιδιοκτησία Σκληρού θα γίνει καθαρισμός του πρανούς της οδού, κατασκευή τάφρου , φρεατίου, και κατασκευή μικρού σωληνωτού Φ80 για την σύνδεση με τον πλακοσκεπή οχετό. Επίσης θα γίνει ανακατασκευή της ράμπας του αγροτικού δρόμου έτσι ώστε τα όμβρια ύδατα να απομακρύνονται από την επαρχιακή οδό αντί να καταλήγουν εντός αυτής.

16.Στο κόμβο Σύβρου πριν τον οικισμό Βασιλικής θα γίνουν εργασίες σύμφωνα με τις επί τόπου οδηγίες της Υπηρεσίας για βελτίωσης της κυκλοφορίας του κόμβου με κατασκευή τοίχων που διαπλατύνουν το ωφέλιμο πλάτος της οδού και αυξάνουν της ασφάλεια κατά την κίνηση των αυτοκινήτων. Συγκεκριμένα προς τον κλάδο που οδηγεί στο Σύβρο θα κατασκευασθεί τοίχος προκειμένου να αυξηθεί το ωφέλιμο πλάτος της οδού αλλά και στη ευθεία του επαρχιακού δρόμου θα γίνει επαύξηση του πλάτους της οδού μέσα στα όρια της απαλλοτρίωσης.

17.Στον οικισμό Περιγιαλίου θα γίνει έναντι του Νεκροταφείου μικρό σωληνωτό με πλαστικό σωλήνα Φ250ΜΜ για την απορροή των ομβρίων που συγκεντρώνονται στο άκρο του οδοστρώματος.

18.Στον οικισμό της Εγκλουβής και σε θέση που θα υποδειχθεί από την Υπηρεσία θα γίνει τοίχος αντιστήριξης με θεμελίωση , οπλισμένος, σύμφωνα με τις οδηγίες της Υπηρεσίας για την αποκατάσταση της ασφάλειας του κατάντι πρανούς της οδού ο οποίος θα ενσωματώνει και την πέτρινη λιθιά που υπάρχει τώρα. Επίσης θα γίνει ανακατασκευή του οδοστρώματος όλης της στροφής και ασφαλτόστρωση αυτής.

19.Στην είσοδο της Καρυάς θα γίνει αποκατάσταση του πέτρινου τοίχου και του φράκτη που ήταν τοποθετημένος πάνω σ ́ αυτόν. Αφού καθαιρεθεί το τμήμα που έχει υποστεί βλάβη θα γίνει ανακατασκευή του πέτρινου τοίχου και του φράκτη.

20. Στην έξοδο των Πηγαδησάνων προς Καρυά και συγκεκριμένα στην μεγάλη στροφή με τους τοίχους αντιστήριξης την κεφαλή των οποίων είναι τοποθετημένοι φράκτες συγκράτησης βραχομάζας , θα γίνει αποκατάσταση όσων από τους φράκτες έχουν υποστεί βλάβες. Η αποκατάσταση περιλαμβάνει αποξήλωση των στοιχείων που έχουν υποστεί βλάβη και επανατοποθέτηση ίδιας διατομής μεταλλικών στοιχείων καθώς και του πλέγματος συγκράτησης όπου αυτό έχει καταστραφεί.

21.Στην έξοδο των Πηγαδησάνων προς Καρυά και συγκεκριμένα ακριβώς πριν τα πλάτωμα του δρόμου θα κατασκευασθεί τοίχος αντιστήριξης από το τελευταίο σπίτι μέχρι το ανωτέρω πλάτωμα μήκους περίπου 35 Μ προκειμένου να αντιστηριχτεί η διογκωμένη λιθιά που συγκρατεί τώρα τον δρόμο και να διαπλατυνθεί ο δρόμος που στο συγκεκριμένο σημείο του εμφανίζει το μικρότερο πλάτος καταστρώματος. Για τον λόγο αυτό θα κατασκευασθεί τοίχος βαρύτητας ελαφρά οπλισμένος ύψους 3,00-4,00 Μ σύμφωνα με τις υποδείξεις της Υπηρεσίας και τις επί τόπου συνθήκες που θα προκύψουν από την εκσκαφή του κατάντι πρανούς.

22.Στην περιοχή «Ναούμ» Νικιάνας θα γίνει κατασκευή φρεατίου ομβρίων 0,40ΜΧ5.00M περίπου για την απορροή των ομβρίων της επαρχιακής οδού σε σωληνωτό που υπάρχει προκειμένου να προστατευθούν οι παρόδιες ιδιοκτησίες στον κάθετο της επαρχιακής οδού δημοτικό δρόμο.

23.Θα γίνει ανακατασκευή ράμπας πρόσβασης που υπάρχει στον επαρχιακό δρόμο Λευκάδας – Βασιλικής και συγκεκριμένα μετά τον οικισμό Κοντάραινας και πριν την διασταύρωση Σύβρου σε θέση που θα υποδειχθεί από την Υπηρεσία. Θα αποξυλωθεί η υφιστάμενη ράμπα, θα τοποθετηθούν τσιμεντοσωλήνες Φ400 και θα επανασκυροδετηθεί η ράμπα προκειμένου να μην διακόπτεται η ροή των ομβρίων υδάτων της τάφρου της επαρχιακής οδού .

24.Στην περιοχή πρίν την είσοδο του ∆ρυμώνα και συγκεκριμένα έναντι του υδραγωγείου θα κατασκευασθεί τοίχος βαρύτητας για την αντιστήριξη της λιθιάς που συγκρατούσε το κατάντι τμήμα της επαρχιακής οδού.

25.Στην διασταύρωση της επαρχιακής οδού εντός του οικισμού των Χορτάτων προς τον οικισμό του Μανασίου και έμπροσθεν της ιδιοκτησίας Βουκελάτου θα κατασκευασθεί μικρός τοίχος αντιστήριξης του ανάντι πρανούς της επαρχιακής οδού που έχει καταρρεύσει σύμφωνα με τις οδηγίες της Υπηρεσίας.

26. Θα γίνει τοποθέτηση στηθαίων ασφαλείας τεχνικών έργων σε συγκεκριμένες θέσεις που θα υποδειχθούν επί τόπου από την Υπηρεσία ανάλογα με τις ανάγκες του οδικού δικτύου (Π.Χ Γεφύρι μεταξύ Βαυκερής-Καρυάς, Τεχνικό στον δρόμο προς Παλαίοκατούνα, Τοιχείο Μεγανησίου, κ.λ.π)

27.Θα γίνει τοποθέτηση πλευρικών στηθαίων ασφαλείας σε επιλεγμένες από την Υπηρεσία θέσεις της επαρχιακής οδού αντικαθιστώντας κατεστραμμένα υπάρχοντα στηθαία ή τοποθετώντας νέα .Ενδεικτικά αναφέρουμε θέσεις (Καλιγώνι πλησίον καταστήματος Αθάνατου, Σκαντζολιά, έξοδος Καρυάς, Κάστρο Λευκάδας, πρώτη είσοδος Κατωχωρίου κ.λ.π)

28.Θα εκτελεσθούν εργασίες κατακόρυφης σήμανσης του επαρχιακού οδικού δικτύου με τοποθέτηση πινακίδων 2τεμ. Ρ-32 στο τμήμα Πόντε-Τεκές 2τεμ. Π-17, 2 τεμ. Π-18, 2 τεμ. Ρ- 32 στην διασταύρωση Καρυάς -Νυδριου, 4 τεμ Ρ-32 στην περιοχή Καλιγωνίου, 4 τεμ Π-75 στην περιοχή Καλιγωνίου , 2 τεμ. Ρ-32 στην θέση ̈Παράδεισος ̈ , 2 τεμ. Ρ-32 Αγ. Νικήτα, 10 τεμ. Ρ-39 και Ρ-40 στο τμήμα Πόντι-Βασιλική, σύμφωνα και με τις υποδείξεις του Τμήματος Τροχαίας Λευκάδας .

29.Θα εκτελεσθούν εργασίες ηλεκτροφωτισμού των κόμβων Πόρου, και Συβότων για την βελτίωση της ασφάλειας τις νυχτερινές ώρες λόγο του μεγάλου αριθμού οχημάτων που εμπλέκονται σε διασταυρούμενες κινήσεις στις περιοχές αυτές κατά τους καλοκαιρινούς μήνες. Για το λόγο αυτό θα τοποθετηθούν ιστοί φωτισμού ύψους 9,00 Μ επί των οποίων θα τοποθετηθούν φωτιστικά σώματα οδοφωτισμού με βραχίονα και λαμπτήρα νατρίου υψηλής πίεσης, ισχύος 250WATT. Σε κάθε κόμβο θα τοποθετηθεί ένα πίλαρ οδοφωτισμού τεσσάρων αναχωρήσεων.
Επίσης με υπόδειξη της Υπηρεσίας σε επιλεγμένες θέσεις θα εκτελεσθούν εργασίες προκειμένου να βελτιωθεί το επίπεδο ασφάλειας της οδού και θα αντιμετωπισθούν ενδεχόμενες μικρής νέες βλάβες στο βαθμό που είναι δυνατόν προκειμένου να αποφευχθεί η πιθανότητα τροχαίων ατυχημάτων.

Το συγκεκριμένο έργο αφορά εργασίες που αποκαθιστούν φθορές και βλάβες και γενικότερα αποσκοπούν στην επαναφορά του έργου στην αρχική του κατάσταση και όχι στην ουσιαστική τροποποίηση των χαρακτηριστικών του, οπότε δεν υπάγεται σε υποχρεωτική περιβαλλοντική αδειοδότηση σύμφωνα με το υπ’ αρ.197816/9-05-2012 έγγραφο ΕΥΠΕ-ΥΠΕΚΑ.

Προηγουμενο αρθρο
Διακοπή νερού λόγω βλάβης του κεντρικού αγωγού
Επομενο αρθρο
Ανασχηματισμός με τα «παιδιά» του ΓΑΠ -Εξι αλλαγές σε υπουργεία

Δεν υπάρχουν σχόλια

Γράψτε το σχόλιό σας

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.