HomeΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣΗ Fraport σχεδιάζει να απογειώσει τα 14 Περιφερειακά Αεροδρόμια

Η Fraport σχεδιάζει να απογειώσει τα 14 Περιφερειακά Αεροδρόμια

Το άνοιγμα σε νέες αγορές, την προσέλκυση αεροπορικών εταιρειών χαμηλού κόστους, την επέκταση της τουριστικής σεζόν, την προώθηση της Ελλάδας ως ασφαλούς, οικονομικού και φιλικού προς την οικογένεια προορισμού και κυρίως την αξιοποίηση του ανεκμετάλλευτου έως σήμερα τουριστικού και ιστορικού αποθέματος περιλαμβάνει ο στρατηγικός σχεδιασμός της κοινοπραξίας Fraport-Slentel, η οποία αναλαμβάνει τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια για 40 χρόνια.

Σύμφωνα με τη στρατηγική ανάλυση για τα περιφερειακά αεροδρόμια της κοινοπραξίας, που φέρνει στο φως «Το Βήμα της Κυριακής», ο παραχωρησιούχος θα επιχειρήσει να αξιοποιήσει το πλεονέκτημα του ελληνικού κλίματος και του καλού καιρού ως κύριο εργαλείο μάρκετινγκ για τους 14 προορισμούς, με στόχο την επέκταση της σεζόν τόσο στους ανοιξιάτικους όσο και στους φθινοπωρινούς μήνες, ώστε να αντιμετωπιστεί η εποχικότητα της τουριστικής περιόδου.

Επίσης, θα δώσει έμφαση στις λογικές τιμές των 14 προορισμών, στη φιλικότητα προς την οικογένεια, στην ασφάλεια, και κυρίως στο ποικιλόμορφο τοπίο, αλλά και στον πολιτιστικό και ιστορικό πλούτο, καθώς διαπιστώνει ότι υπάρχει τουριστικό δυναμικό που δεν έχει ακόμη πλήρως αξιοποιηθεί. Ετσι, ποντάρει στη σταδιακή αύξηση του επιπέδου αναγνωρισιμότητας της Θεσσαλονίκης, της Κέρκυρας, των Χανίων, της Κεφαλλονιάς, της Ζακύνθου, του Ακτίου, της Καβάλας, της Ρόδου, της Κω, της Σάμου, της Μυτιλήνης, της Μυκόνου, της Σαντορίνης και της Σκιάθου.

Ανοιγμα σε νέες αγορές

Παράλληλα, σύμφωνα με το ίδιο σχέδιο, θα δώσει βάρος στο άνοιγμα σε νέες διεθνείς τουριστικές αγορές, αλλά και στην προσέλκυση νέων αεροπορικών εταιρειών – τόσο low cost όσο και «legacy carriers».
Οπως αναφέρεται, αυτό θα γίνει μέσω της άμεσης προσέγγισης των αεροπορικών εταιρειών που ήδη δραστηριοποιούνται στα αεροδρόμια της Fraport ανά τον κόσμο, αλλά και μέσα τόσο από την ενσωμάτωση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων της Ελλάδας στην πλατφόρμα μάρκετινγκ της γερμανικής εταιρείας όσο και από τη διαφήμιση σε άλλες τοποθεσίες που έχει παρουσία η γερμανική εταιρεία, όπως η Αμερική.
Η κοινοπραξία, όπως αναφέρουν τα συγκεκριμένα δεσμευτικά έγγραφα, θα καταβάλει συνδυασμένες προσπάθειες με όλα τα εμπλεκόμενα μέρη, όπως τα ταξιδιωτικά γραφεία, τις κρατικές αρχές και τις τοπικές κοινότητες, προκειμένου να έρθουν τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Παράλληλα, αν και η κοινοπραξία αναγνωρίζει ότι το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων θα έρθει από τα ρυθμιζόμενα τέλη (τέλη επιβατών, τέλη προσγείωσης αεροσκαφών και στάθμευσης), επισημαίνει ότι οι μη αεροπορικές δραστηριότητες προσφέρουν τεράστιες δυνατότητες για βελτίωση σε όλα τα αεροδρόμια. Αυτό θα γίνει μέσα από την προσφορά βελτιωμένων και ελκυστικών υπηρεσιών αγορών και εστίασης για τους επιβάτες και τους επισκέπτες, με τον εκ νέου σχεδιασμό των χώρων λιανικής και των εμπορικών χώρων των αεροδρομίων εν γένει.

Η τιμολογιακή πολιτική

Για τις αεροπορικές χρεώσεις, η κοινοπραξία δεσμεύεται να σχεδιάσει και να αναπτύξει μια τιμολογιακή πολιτική με ξεχωριστά τέλη προσγείωσης, στάθμευσης και εξυπηρέτησης επιβατών που θα οδηγήσει σε τόνωση και αύξηση της επιβατικής κίνησης, προκειμένου τα αεροδρόμια να παραμείνουν ανταγωνιστικά σε σχέση με τους υπόλοιπους αερολιμένες της Μεσογείου. Μάλιστα, σημειώνει ότι ευθυγραμμίζεται πλήρως με τη θέση της Διεθνούς Ενωσης Αερομεταφορέων (ΙΑΤΑ) ότι δεν πρέπει να υπάρχει καμία διάκριση μεταξύ των διαφόρων ομάδων χρηστών.

Σύμφωνα με τα ίδια έγγραφα, η κοινοπραξία επισημαίνει ότι βάση για την ανάπτυξη του κάθε αεροδρομίου θα αποτελέσει η μακροπρόθεσμη πρόβλεψη της αεροπορικής και επιβατικής κίνησης, η οποία θα επιτρέψει μία λεπτομερή ανάλυση των απαιτήσεων χωρητικότητας και του σχεδιασμού των αεροδρομίων.

Και αυτό διότι η πρόβλεψη διαμορφώνει τη βάση για τον υπολογισμό των κινήσεων, του συνδυασμού των αεροσκαφών και των επιβατών σε ώρα αιχμής, που είναι απαραίτητα για τον σχεδιασμό επιπλέον χωρητικότητας του αεροσταθμού και του χώρου ελεγχόμενης πρόσβασης του αεροδρομίου. Για τον ίδιο λόγο και επειδή οι Γερμανοί προεξοφλούν τη σταθερή ανάπτυξη του τουρισμού, θα προχωρήσουν σε επέκταση των εγκαταστάσεων ώστε να εξυπηρετηθούν οι λειτουργικές τους ανάγκες, καθώς σήμερα τα περισσότερα αεροδρόμια υπερβαίνουν τα όρια των δυνατοτήτων τους, όπως σημειώνουν.

Στόχος της κοινοπραξίας, όπως σημειώνεται, είναι η ανάπτυξη των αεροδρομίων ως πυλών των τοπικών τουριστικών περιοχών με χαρακτηριστικά την άνετη και ευχάριστη πύλη-εμπειρία για τους επισκέπτες, την καλή λειτουργία και απόδοση, την κατασκευή νέων εγκαταστάσεων διαχείρισης επιβατών διεθνών προδιαγραφών και υψηλής ποιότητας, αλλά και τη συμμόρφωση με τα αυστηρότερα πρότυπα ασφαλείας των αερομεταφορών.
Οπως αναφέρεται στα δεσμευτικά έγγραφα, ο παραχωρησιούχος θα επιχειρήσει την τόνωση της τουριστικής ανάπτυξης και μέσα από κοινές δράσεις με τους εμπλεκόμενους φορείς, ενώ θα καθιερώσει καλές σχέσεις και ευρεία συνεργασία με όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη, όπως τα υπουργεία Υποδομών και Πολιτισμού, το Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο, την ΥΠΑ, την Πολεμική Αεροπορία, τους εργαζομένους του αεροδρομίου και την τουριστική βιομηχανία.

Πηγή: Αχιλλέας Χεκίμογλου-Το Βήμα/ www.agriniopress.gr

Προηγουμενο αρθρο
Δωρεάν διανομή ρουχισμού από το φιλανθρωπικό σύλλογο «Φάρος»
Επομενο αρθρο
Νέο Δ.Σ. στην Φιλαρμονική Ένωση Άγγελος Σικελιανός

Δεν υπάρχουν σχόλια

Γράψτε το σχόλιό σας

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.