HomeΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥΘετικές οι εντυπώσεις από την παρουσίαση του Brand name της Λευκάδας

Θετικές οι εντυπώσεις από την παρουσίαση του Brand name της Λευκάδας

Πραγματοποιήθηκε το Σάββατο το απόγευμα στην αίθουσα συνεδρίων του Διοικητηρίου η παρουσίαση εκ μέρους του Επιμελητηρίου Λευκάδας του Brand name του νησιού.

Το Brand είναι ένα όνομα, ένας όρος, ένα σχέδιο, ένα σύμβολο ή οποιοδήποτε άλλο χαρακτηριστικό, το οποίο ταυτίζεται με το προϊόν και το διαφοροποιεί από τα άλλα τις αγοράς. Ακόμα είναι ο τρόπος που προσεγγίζεις το κοινό σου, τα συναισθήματα που προσπαθείς να του ξυπνήσεις έτσι ώστε να δημιουργήσεις έναν δεσμό μαζί του, που θα τον κάνει να σε διαχωρίσει στο υποσυνείδητό του από τους άλλους.

Εκφράζεται από ένα γραφιστικό σχέδιο/σύμβολο, (κείμενο και εικόνες) με σκοπό ο κάτοχός του να επικοινωνήσει με την αγορά και να γίνει αναγνωρίσιμος. Αν για μια επιχείρηση αντιπροσωπεύει την υπογραφή της, μπορούμε να φανταστούμε τι πρέπει να περιλαμβάνει όταν αναλαμβάνει να γίνει η ταυτότητα ενός ολόκληρου νησιού με μεγάλη και μακρόχρονη ιστορία, πολιτισμό και απαράμιλλες φυσικές ομορφιές.

Το Brand name της Λευκάδας είναι αποτέλεσμα μια δουλειάς που ξεκίνησε πριν από τρία χρόνια, όπως ανέφερε στην εναρκτήρια ομιλία του ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου κ. Σκιαδαρέσης, λέγοντας ακόμα πως, η ολοκλήρωσή του δεν είναι το τέλος αλλά η αρχή της προσπάθειας.

Στην επιστολή του βουλευτή που διαβάστηκε -λόγω κωλύματος του ίδιου να παρευρεθεί- ο κ. Καββαδάς ανέφερε: «το Brand αποτελεί μια σημαντική πρωτοβουλία για το τουριστικό μέλλον της Λευκάδας η οποία θα δώσει ώθηση στην περαιτέρω ποσοτική και ποιοτική αύξηση του τουρισμού. Είναι ένα εργαλείο που χρειάζεται επιτακτικά η Λευκάδα, ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια μετά την αρνητική διαφήμιση που εισπράττει λόγω της οικονομικής κρίσης.».

Στην εκδήλωση παρευρέθηκε ο αντιπεριφερειάρχης κ. Χαλικιάς και εκ μέρους του Δήμου ο αντιπρόεδρος του Πνευματικού Κέντρου κ. Αρβανίτης.

Εκ μέρους του επιμελητηρίου ο υπεύθυνος Τουρισμού και επικεφαλής της επιστημονικής προσπάθειας κ. Μιχαηλίδης, ανέλυσε διεξοδικά όλη την πορεία μέχρι την τελική ολοκλήρωση του έργου, αναφέροντας και όλο το σκεπτικό της απόφασης.

Ξεκίνησε τονίζοντας την αναγκαιότητα ενός Brand το οποίο έχει γίνει αποδεκτό παγκοσμίως. Τον τελευταίο χρόνο στα πλαίσια του ανταγωνισμού αλλά και της διαφοροποίησης που πρέπει να υπάρχει, ο ένας μετά τον άλλον οι τουριστικοί προορισμοί της χώρας σπεύδουν να καθορίσουν ένα Brand name. Πρέπει να σταματήσει η ερασιτεχνική αντιμετώπιση του τουρισμού, δήλωσε.

Ο χρόνος που κατά μέσο όρο επικεντρώνεται κάποιος σε ένα Brand είναι 6-7 δευτερόλεπτα. Μέσα σ’ αυτό τον χρόνο πρέπει να περάσουν πολλά μηνύματα ώστε κάποιος να σχηματίσει θετική γνώμη γι’ αυτό που του παρουσιάζεται. Ένα Brand πρέπει να επικεντρωθεί σε ένα σημείο αν θέλει να είναι αποτελεσματικό.

Το δυο σημεία τα οποία μπήκαν στο σκεπτικό της απόφασης για τη Λευκάδα ήταν ο πολιτισμός και η μοναδική οδική πρόσβαση του νησιού.

Το όνομα που επιλέχτηκε στο κείμενο είναι το «lefkada islands – make it happen in 24». Είναι μια νέα εκδοχή που παρουσιάζει τη Λευκάδα σαν σύμπλεγμα -συστάδα νησιών. Και το «make it happen» μια παγκοσμίως διαδεδομένη έκφραση που συμβολίζει τρόπο και στάση ζωής.

Στη γραφική αποτύπωση το χρώμα που κυριαρχεί είναι το τυρκουάζ και συμβολίζει το μοναδικό χρώμα των θαλασσών μας. Το σύνολο του σλόγκαν μεταφέρει εικόνες και συναισθήματα που μπορούν να εμπνεύσουν και να συγκινήσουν κάθε επισκέπτη.

Τώρα όσον αφορά το μαγικό νούμερο 24 που απετέλεσε την έκπληξη του Brand και μπορεί κατά την προσωπική μας άποψη να αποτελέσει το δυνατότερο χαρτί του, δόθηκαν οι σχετικές εξηγήσεις. Το νησιωτικό σύμπλεγμα της Λευκάδας αποτελείται από 24 νησιά. Επίσης ο νόμιμος χρόνος διέλευσης της γέφυρας που προκύπτει από το μήκος της, είναι 24»! Ως νούμερο το 24 μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε πολλές εκδοχές. Είναι σαν χρησμός της Πυθίας όπως δήλωσε η κ. Παρασκευή Κοψιδαά – Βρεττού υπεύθυνη για τη γλωσσική απόδοση.

Στην αίθουσα η παρουσίαση έγινε με ένα βίντεο 4 λεπτών και μουσική επένδυση.
Το βίντεο θα παρουσιαστεί την επόμενη εβδομάδα σε διαγωνισμό. Σεβόμενοι την επιθυμία των διοργανωτών δεν θα δείξουμε καθόλου εικόνες μέχρι τότε. Θα περιμένουμε το Επιμελητήριο να μας στείλει το υλικό, όταν αυτό κρίνει ότι είναι η κατάλληλη στιγμή.

Όπως τόνισε ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου κ. Σκιαδαρέσης αλλά και ο κ. Μιχαηλίδης τα δύσκολα αρχίζουν την επόμενη μέρα. Χρειάζονται να γίνουν πάρα πολλά και από το Επιμελητήριο αλλά το σπουδαιότερο να υπάρξει υποστήριξη για την διάχυση του ονόματος σε όσο το δυνατόν περισσότερους. Αν όλοι οι επιχειρηματίες της Λευκάδας αρχίσουν να χρησιμοποιούν το Brand σε όλα τα μέσα επικοινωνίας που διαθέτουν, αυτό θα φέρει ένα σημαντικό αποτέλεσμα. Επόμενο σημαντικό βήμα είναι η χρήση του σε όλα τα τοπικά προϊόντα.

Συμπερασματικά θα λέγαμε πως η παρουσίαση του Brand άφησε θετικές εντυπώσεις στους παρευρισκόμενους επιχειρηματίες. Οι κριτικές που ακούστηκαν αφορούσαν επί μέρους θέματα αλλά όλοι συμφώνησαν και για την χρησιμότητα αλλά και την αρτιότητά του.
Κατά την προσωπική μας άποψη είναι απλό, έξυπνο, δημιουργικό και σκερτσόζικο.

Προηγουμενο αρθρο
Απέδρασε νικήτρια η Νίκη. 60-59 τον ΠΑΟΚ [Φωτορεπορτάζ]
Επομενο αρθρο
Η «Αγωνία επιβίωσης» του Σπύρου Βρεττού στην Πρέβεζα

Δεν υπάρχουν σχόλια

Γράψτε το σχόλιό σας

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.