HomeΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΚατάληψη συγκροτήματος 2ου Λυκείου-2ου Γυμνασίου

Κατάληψη συγκροτήματος 2ου Λυκείου-2ου Γυμνασίου

Θέμα: Κατάληψη 2ου Γυμνασίου – 2ου Λυκείου Λευκάδας

Από τη Δευτέρα 7 Νοεμβρίου 2016 και άγνωστο ως πότε, τελεί υπό κατάληψη το συγκρότημα 2ου Γυμνασίου – 2ου Λυκείου Λευκάδας, αναίτια και απρόκλητα και χωρίς καμία ενημέρωση εκ των προτέρων και για θέματα που αφορούν την καλή λειτουργία του συγκροτήματος. Μεταξύ των αιτημάτων που τοιχοκολλήθηκαν από τους μαθητές είναι:

«Σοβαρό πρόβλημα στη θέρμανση του σχολείου η οποία δεν λειτουργεί και δεν έχει γίνει λόγος για την αποκατάσταση του». (μέχρι σήμερα η θερμοκρασία περιβάλλοντος υπερβαίνει τους 18ο κελσίου και κυκλοφορούμε με κοντομάνικα!)

Για το παραπάνω αίτημα σας γνωρίζουμε τα εξής: Σο τέλος της περσινής χρονιάς το καλοριφέρ παρουσίασε σοβαρό πρόβλημα στη λειτουργία του. Επικοινωνήσαμε με τεχνικούς και εκρίθη σκόπιμη η αντικατάσταση του. Σας γνωρίζουμε ότι το σύστημα θέρμανσης όπως και το συγκρότημα έχουν κατασκευαστεί το 1985.

Έγκαιρα από τον Μάρτη μήνα με επιστολές μας, προσωπική παρουσία και ενημέρωση των Συλλόγων Γονέων, ζητήσαμε από τον Δήμο και την Αντιπεριφέρεια την αντικατάσταση του συστήματος καλοριφέρ.

Άμεσα ανταποκρίθηκε η Αντιπεριφέρεια και ο κ.Αντιπεριφερειάρχης ανέλαβε προσωπικά να λύσει το θέμα, χωρίς να είναι στην άμεση αρμοδιότητα του και για το λόγο αυτό συντάχθηκε προγραμματική σύμβαση εκτέλεσης του έργου με τον Δήμο. Η Αντιπεριφέρεια συνέταξε την μελέτη, χρηματοδοτεί το έργο με 31000 ευρώ, ετοίμασε τα τεύχη δημοπράτησης, έγινε έλεγχος της σύμβασης από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση και επρόκειτο να δημοπρατηθεί το καλοκαίρι.

Στις 8- Αυγούστου το Υπουργείο Υποδομών άλλαξε το νόμο περί δημοπρασιών και μέχρι να βγουν οι διευκρινιστικές εγκύκλιοι υπάρχει καθυστέρηση. (Ο νόμος αφορά όλα τα δημόσια έργα). Επισκεφθήκαμε τον κ. Αντιπεριφερειάρχη πριν 20 ημέρες οι διευθυντές των σχολείων με τους εκπροσώπους των γονέων και κηδεμόνων. Η συνάντηση έγινε παρουσία του διευθυντή Τεχνικών Υπηρεσιών και μας διαβεβαίωσαν ότι μόλις ρυθμιστεί το θέμα από το Υπουργείου εντός 15 ημερών θα αντικατασταθεί το σύστημα θέρμανσης.

Πρέπει να ενημερώσουμε τους ανησυχούντες γονείς ότι πρόβλημα θέρμανσης δεν θα υπάρξει, διότι έχει εξασφαλιστεί τρόπος λειτουργίας του υπάρχοντος καλοριφέρ.

Ενδεικτικά αναφέραμε το αίτημα που αφορά στο καλοριφέρ, αλλά υπάρχουν απαντήσεις-λύσεις για όλα τα άλλα προβλήματα που αναφέρονται στα αιτήματα τους για τα οποία έχει αρμοδιότητα και μπορεί να λύσει το σχολείο.

Με την ευκαιρία πρέπει να τονίσουμε ότι τα προβλήματα που αναδεικνύονται πρέπει να αναζητούν λύση και επίσης πρέπει να επιλύονται και όχι να τα επικαλούμαστε μόνο. Ο τρόπος επίλυσης που ορισμένοι επιλέγουν και κάποιοι συντηρούν και αναπαράγουν είναι σε λάθος κατεύθυνση και προ πάντων άδικος.

Με κλειστά τα σχολεία δεν υπάρχει διάλογος ούτε δυνατότητα επίλυσης προβλημάτων όταν αυτά μάλιστα μας κατατίθενται( αφού έχει γίνει η κατάληψη) εκ των υστέρων.

Ο Διευθυντής του 2ου Γυμνασίου                            Ο Διευθυντής του 2ου Λυκείου

Νίκος Κονιδάρης                                            Κώστας Αραβανής

Μαθηματικός                                                   MSc Φυσικός ΜSc

Προηγουμενο αρθρο
Το νέο βίντεο για τον αυτοκινητόδρομο της Ιόνιας Οδού
Επομενο αρθρο
Όλα αυτά είναι μια κραυγή. Μπορούμε να την ακούσουμε πριν μας μετατρέψει σε θηρία;

2 Σχόλια

  1. Θοδωρής Αραβανής
    10 Νοεμβρίου 2016 at 15:01 — Απάντηση

    Εάν το εκπαιδευτικό ολιστικά σύστημα της χώρας σε όλες τις βαθμίδες, δεν κατόρθωσε ποτέ να εντάξει τον νηφάλιο στοχασμό ως αντικείμενο και μεθοδολογία ταυτόχρονα ( η μέθοδος δηλαδή ως αντικείμενο), δεν μπορεί κάποιος να αφήσει μια χαραμάδα σκέψης, ότι αυτή η διδαχή θα μπορούσε να αποτελέσει και προνομιακό στοιχείο εκπαίδευσης στην Λευκάδα ( ελάχιστα αυτενεργούντων εκπαιδευτικών μέσα στο εκπαιδευτικό δεσμευτικό πλαίσιο) , μια και νηφάλιος στοχασμός ήταν η ίδια η μεθοδολογική προσέγγιση του Λευκάδιου Νίκου Σβορώνου.?

  2. Υπαπαντή
    10 Νοεμβρίου 2016 at 12:29 — Απάντηση

    Έχω διαβάσει κι έχω ακούσει τόσα τις τελευταίες μέρες περί των σχολικών, ανακοινώσεις και σχόλια επί σχολίων. Δυστυχώς τα προβλήματα του σχολείου είναι τόσα και επί της ουσίας δεν ξέρω αν κάποιος ασχολείται. Δύο διευθυντές υπογράφουν το παραπάνω κείμενο αναλύοντας ένα τυπικό ζήτημα, χωρίς να αφήνουν μια υποψία ότι ενδιαφέρονται για τις πραγματικές ανάγκες των μαθητών (πιθανόν να είναι στο “μεταξύ άλλων”).
    Το γεγονός ότι οι μαθητές “κραυγάζουν” (όπως και οι ενήλικοι άλλωστε) για τον όποιο λόγο θεωρούν σημαντικό, ανεξάρτητα αν συμφωνούμε ή όχι, βλέποντας μια γενική κατάρρευση, μια διαρκή απαξίωση των πάντων, δεν μας απασχολεί καθόλου;
    Ότι αναζητούν διεξόδους και συνεχώς σκοντάφτουν,
    ότι δεν έχουν σύστημα αξιών να βασιστούν,
    ότι 12 χρόνια πιέζονται να μπουν σε καλούπια που απαιτεί η κοινωνία απομνημονεύοντας γνώσεις, γνώσεις, γνώσεις (λίγων μηνών τελικά) αλλά δεν αποκομίζουν από το σχολείο ούτε παιδεία ούτε ορθολογικό τρόπο σκέψης,
    ότι βγαίνοντας από το προαύλιο του σχολείου δεν έχει σημασία το φιλότιμο, η υπερηφάνεια, η τιμιότητα για τα οποίο μίλησαν στα κείμενα, δεν έχουν σημασία οι αγώνες στους οποίους κάποιοι έδωσαν τη ζωή τους όπως έμαθαν στην ιστορία (γιατί ήταν κορόιδα. Εμείς δεν είμαστε!) ή ότι τέλος πάντων το όχι δεν είναι ναι και το μαύρο άσπρο,
    ότι οι περισσότεροι μπαίνουν στο σχολείο ως σκεπτόμενα όντα και ξεχνούν πως να ανακαλύπτουν τον κόσμο αλλά μαθαίνουν πολύ καλά πως να τον μιμούνται;
    Μήπως δεν μας απασχολεί καθόλου ότι δεν υπάρχουν επιχειρήματα γιατί κανείς δεν ασχολείται με αυτά; Τι αξία άλλωστε έχει μια επιχειρηματολογία εμπρός σε φωνές, κραυγές που τραβούν τα βλέμματα και δημιουργούν εντυπώσεις; Τα επιχειρήματα είναι βαρετά! Ποιος τα ακούει; Ζούμε άλλωστε σε μοντέρνους καιρούς! Αλλά αυτά τα παιδιά είναι οι αυριανοί πολίτες και το μόνο που απόλυτα γνωρίζουν (ακόμα κι αν δεν είναι κτήμα τους) είναι ότι δεν υπάρχει σωστό και λάθος αλλά υπάρχει “το συμφέρον μου”, “να κάνω τη δουλειά μου”, “να περνάμε καλά κι έχει ο θεός”, “ότι και να κάνουμε δεν αλλάζει τίποτα”.
    Όλα αυτά είναι μια κραυγή. Μπορούμε να την ακούσουμε πριν μας μετατρέψει σε θηρία;

Γράψτε το σχόλιό σας

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.