HomeΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣΜεγάλα ερωτηματικά από τις φετινές αποσπάσεις και αναθέσεις στα ΙΕΚ

Μεγάλα ερωτηματικά από τις φετινές αποσπάσεις και αναθέσεις στα ΙΕΚ

magioladitisΜε καθυστέρηση ξεκίνησε η φετινή λειτουργία των Δημοσίων ΙΕΚ και στη συνέχεια ακολούθησε ένας πρωτοφανής αριθμός αποσπάσεων μονίμων εκπαιδευτικών ώστε τελικά να “διασφαλιστεί η εύρυθμη εκπαιδευτική λειτουργία” όπως ανακοίνωσε η αναπληρώτρια υπουργός Παιδείας σε γραπτή της απάντηση έπειτα από σχετική ερώτηση.

Ωστόσο, στο κομμάτι της πρόσληψης ωρομισθίων εκπαιδευτικών παραμένουν αναπάντητα ερωτήματα που δεν μπορούν απλά να απαντηθούν με το ότι το Υπουργείο έδρασε κάτω από συνθήκες πίεσης γιατί αυτά τα προβλήματα δεν είναι ούτε φετινά ούτε άγνωστα.

Πρώτο και ερώτημα είναι με ποια κριτήρια έγιναν οι αποσπάσεις μονίμων, γιατί δεν υπάρχει ενιαία στρατηγική από το υπουργείο και γιατί η εκπαίδευση ενηλίκων αντιμετωπίζεται πάντα αποσπασματικά και με τόση προχειρότητα.

Πάμε όμως τώρα σε κάποια πιο άμεσα ερωτήματα:

Γιατί υπήρξε τέτοιος αιφνιδιασμός και ξεκίνησαν οι αναθέσεις μαθημάτων από τους προσωρινούς πίνακες μοριοδότησης υποψηφίων και πριν ακόμα αναρτηθούν οι τελικοί πίνακες, δίνοντας μια εικόνα ότι η προκήρυξη και η κατάταξη (μάλιστα για πρώτη φορά σε δυο πίνακες: αυτού των πιστοποιημένων εκπαιδευτών ενηλίκων από τον ΕΟΠΠΕΠ και αυτού των υπολοίπων) έγιναν απλά για τα μάτια του κόσμου;

Την παραπάνω εικόνα ενισχύουν οι συνεχείς καταγγελίες ότι διευθυντές των ΙΕΚ ανά την επικράτεια στην ουσία αγνόησαν τους πίνακες κατάταξης και κινήθηκαν με βάση “τα καθιερωμένα” δηλαδή κάλεσαν εκπαιδευτικούς που είχαν απασχοληθεί τα προηγούμενα χρόνια να αναλάβουν υπηρεσία παρακάμπτοντας τα φετινά αποτελέσματα.

Ερωτηματικά προκαλεί και ο τρόπος ανάθεσης αφού κάποια ΙΕΚ επιλέγουν να δώσουν όλες τις διαθέσιμες ώρες στους πρώτους ενώ κάποια άλλα μοιράζουν τις ώρες σχεδόν στο σύνολο(!) των αιτηθέντων.

Νομίζω ότι για να αποφευχθούν τέτοια φαινόμενα θα πρέπει, όπως είναι και το σωστό άλλωστε, να αναρτηθούν στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ οι απασχολούμενοι ωρομίσθιοι οι οποίοι ανέλαβαν υπηρεσία, τις ώρες απασχόλησης του καθενός όπως ακριβώς γίνεται με τα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας που υπάγονται στον ίδιο φορέα.

Σε διαδικασίες προσλήψεων στο δημόσιο θα πρέπει να υπάρχει πλήρης διαφάνεια.

Μάριος Μαγιολαδιτης
Μαθηματικός

Προηγουμενο αρθρο
Στροφή 180 μοιρών στο «Χωροταξικό των Υδατοκαλλιεργειών» η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ
Επομενο αρθρο
Πέτρος Θεοτοκάτος & band live @ Road House (Λευκάδα)

Δεν υπάρχουν σχόλια

Γράψτε το σχόλιό σας

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.