HomeΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΜεγάλη επιτυχία και συμμετοχή στην παρουσίαση της στρατηγικής για τον τουρισμό της ΠΙΝ

Μεγάλη επιτυχία και συμμετοχή στην παρουσίαση της στρατηγικής για τον τουρισμό της ΠΙΝ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Μεγάλη επιτυχία και συμμετοχή στην παρουσίαση της στρατηγικής για τον τουρισμό της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων

Παρουσία του συνόλου των εκπροσώπων των τουριστικών φορέων η Περιφέρεια Ιονίων Νήσων παρουσίασε το βράδυ της Δευτέρας 16 Μαΐου 2016, στο ξενοδοχείο Corfu Holiday Palace, την στρατηγική για τον τουρισμό και την τουριστική προβολή για την προγραμματική περίοδο 2014-2020.

Τον συντονισμό της εκδήλωσης είχε ο αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού και Τουριστικής Προβολής Σπύρος Γαλιατσάτος, ο οποίος παρουσίασε τους εκπροσώπους του ΣΕΤΕ (Σύνδεσμος Τουριστικών Επιχειρήσεων) και Marketing Greece, εταίρους της ΠΙΝ στον τομέα της τουριστικής προβολής. Ο αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού αναφέρθηκε στην επιλογή της περιφερειακής αρχής να κάνει στροφή στις νέες τεχνολογίες και να υλοποιήσει στοχευμένες δράσεις για την αναβάθμιση και τον εμπλουτισμό του τουριστικού προϊόντος.

Επεσήμανε επίσης ότι προηγήθηκαν συναντήσεις – διαβουλεύσεις σε όλα τα νησιά προκειμένου να τεθεί υπόψιν των τουριστικών φορέων η πρόταση της αντιπεριφέρειας Τουρισμού, να γίνει ανταλλαγή προτάσεων και να συναποφασιστεί η νέα στρατηγική και οι δράσεις ενημέρωσης και τουριστικής προβολής. Ο κ. Γαλιατσάτος ευχαρίστησε όλους για τις προτάσεις τους και έκανε λόγο για στενή συνεργασία Περιφέρειας και τουριστικών φορέων, γεγονός που επικυρώθηκε από γραπτές εισηγήσεις – προτάσεις που κατατέθηκαν στη διαβούλευση που προηγήθηκε και που συμπεριελήφθησαν στην τελική στρατηγική της ΠΙΝ.

IMG_20160516_193106

Την εκδήλωση χαιρέτισε εκ μέρους του ΣΕΤΕ ο Γενικός Δ/ντης Γιώργος Αμβράζης, υπογραμμίζοντας ότι οι βασικές προϋποθέσεις για την επίτευξη των στόχων στον τουρισμό είναι η σταθερότητα και η ανταγωνιστικότητα. Ο κ. Αμβράζης τόνισε ότι ο ΣΕΤΕ αφουγκράζεται τις τοπικές κοινωνίες και τις ανάγκες τους και προσπαθεί να σχεδιάζει στοχευμένες δράσεις και δήλωσε βέβαιος για τη συνεργασία όλων των φορέων του ελληνικού τουρισμού για να αρθούν οι προκλήσεις που έχουμε μπροστά μας.

Στην εναρκτήρια ομιλία του ο Περιφερειάρχης Ιονίων Νήσων Θεόδωρος Γαλιατσάτος αναφέρθηκε στις αδυναμίες και απειλές στον ελληνικό τουρισμό, όπως η υψηλή εποχικότητα, οι δυσμενείς οικονομικές και κοινωνικές συγκυρίες, οι ελλείψεις σε υποδομές, το μη ανταγωνιστικό επιχειρηματικό περιβάλλον και θεσμικό πλαίσιο και η δυναμική ανάπτυξη ανταγωνιστικών προορισμών.

Ο Περιφερειάρχης παρουσίασε ενδιαφέροντα στοιχεία που αποδεικνύουν ότι η τουριστική οικονομία έχει πρωτεύοντα ρόλο στην ΠΙΝ: “Με στοιχεία του 2014 στην ΠΙΝ οι διανυκτερεύσεις και τα άμεσα έσοδα του τουρισμού ανέρχονται αντίστοιχα, στο 12% και 11% των αντίστοιχων μεγεθών για τη χώρα, όμως η άμεση συμβολή του τουρισμού στο ΑΕΠ της τοπικής οικονομίας αγγίζει το 50% έναντι 8% σε επίπεδο χώρας, ενώ η συμβολή του τουρισμού στην απασχόληση ανέρχεται σε 17% έναντι 8,4% σε επίπεδο χώρας”.

IMG_20160516_193210

Η στρατηγική για την ενίσχυση της ποιότητας και της ανταγωνιστικότητας του τουριστικού προϊόντος στην ΠΙΝ περιλαμβάνει τις κατευθύνσεις της αναβάθμισης του προϊόντος, της στοχευμένης προώθησης, της ενίσχυσης της ελκυστικότητας και της βελτίωσης των υποδομών, δήλωσε ο Περιφερειάρχης και κατέληξε:
“Η ΠΙΝ έχει επιλέξει την οδό της συνεννόησης, της συνεργασίας και της διαρκούς επικοινωνίας με όλους, όσοι έχουν λόγο και αιτία να συνομολογούν την ανάγκη για συνεχή βελτίωση και εμπλουτισμό της ακολουθούμενης στρατηγικής. Η σημερινή συνάντηση με την παρουσία της Marketing Greece, που στηρίζει με επαγγελματισμό και επιστημοσύνη την προσπάθειά μας είναι σε αυτήν ακριβώς την κατεύθυνση. Όλοι εδώ συζητούμε, συνθέτουμε, συναποφασίζουμε, υλοποιούμε, γινόμαστε ωφέλιμοι για τους πολίτες που υπηρετούμε και τη διάχυση των ωφελημάτων, για το φωτεινό μέλλον που ονειρευόμαστε”.

Η κατά γενική ομολογία, εμπεριστατωμένη παρουσίαση του Γενικού Δ/ντη της Marketing Greece Ιωσήφ Πάρσαλη κινήθηκε σε πέντε άξονες: το στρατηγικό σχέδιο, την συμβουλευτική υπηρεσία marketing, την καμπάνια διαφήμισης, τις προωθητικές ενέργειες και τις δημόσιες σχέσεις και τις περιφερειακές εκδηλώσεις.
Η στρατηγική στόχευση για το ερχόμενο διάστημα κινείται στα επίπεδα καταρχήν την έρευνας, του στρατηγικού σχεδιασμού του προϊόντος, την επικοινωνίας, την προβολή και την τελική σύνταξη του οδικού χάρτη επιχειρησιακής δράσης.

IMG_20160516_193440

Εντυπωσιακά ήταν τα στοιχεία για αντίστοιχη δράση της Marketing Greece το διάστημα του Πάσχα, όπου υπήρχε ανταπόκριση εκατομμυρίων χρηστών του internet στα social media, τις διαδραστικές δραστηριότητες και την σελίδα που δημιουργήθηκε στο internet. Εν ολίγοις ο κ. Πάρσαλης πρότεινε να υπάρχει η ομπρέλα της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων και η στόχευση στη συνολική διαφήμιση και προβολή των νησιών ως “Ιόνια Νησιά” αλλά με εξειδίκευση ανά νησί και έμφαση στα ξεχωριστά χαρακτηριστικά του. Η προβολή και η στόχευση θα πραγματοποιηθεί μέσω διαδικτύου, δημοσιογραφικών αποστολών, road trips, διαφήμισης και τη δημιουργία e- πλατφόρμας για διαδραστική επικοινωνία Περιφέρειας και Δήμων με τουριστικούς φορείς.

Την εκδήλωση χαιρέτισε και ο Δήμαρχος Κέρκυρας Κώστας Νικολούζος, χαιρετισμό απέστειλαν οι δύο βουλευτές Φωτεινή Βάκη και Κώστας Παυλίδης, ενώ παραβρέθηκαν η αντιπεριφερειάρχης Κέρκυρας Ν. Πανδή, οι αντιπεριφερειάρχες Δ. Τσούκας και Αλ. Μιχαλάς, ο αντιδήμαρχος τουρισμού Β. Καββαδίας, περιφερειακοί και δημοτικοί σύμβουλοι και εκπρόσωποι τουριστικών και παραγωγικών φορέων από όλα τα Ιόνια Νησιά. Τοποθετήθηκαν ή κατέθεσαν ερωτήσεις επίσης οι κ.κ. Τιμοθεάτος (ξενοδόχοι Κεφαλονιάς), Σπ. Μίχας (ξενοδόχοι Κέρκυρας), Σ. Σκιαδαρέσης (Επιμελητήριο Λευκάδας) Γ. Χονδρογιάννης (Επιμελητήριο Κέρκυρας), Απ. Πατούνης (επιχειρηματίας), Ν. Καψοκαβάδης (ΤΑΧΙ Κέρκυρας), Αντ. Νικολουδάκης (ξενοδόχοι Ζακύνθου) κ.α.

Προηγουμενο αρθρο
Χάθηκε νότια της Καρπάθου αεροπλάνο της EgyptAir
Επομενο αρθρο
Το παιχνίδι

1 Σχόλιο

  1. Αντωνης Κ.
    21 Μαΐου 2016 at 09:36 — Απάντηση

    Ο καθενας μπορει να γραφεια δελτια και να ευλογει τα γενια του.
    Στις φωτο βρισκονται οι δημοσιοι υπαλληλοι και καποια γερασμενα παληκαρια της κερκυρας.
    Αυτη, φαινεται, ειναι η μεγαλη συμμετοχη, παρα τις οχλητικες επικοινωνιες των πολυφωτογραφημενων γνωστων. Σε οτι αφορα την στρατηγικη, αυτο φαινεται απο τον αδειο μαη του 2016.
    Πατωσαμε κυριοι κι εσεις βγαζετε φωτο. Βγαλτε, βγαλτε.

Γράψτε το σχόλιό σας

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.