HomeΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΜε υπογραφή Τσακαλώτου-Σπίρτζη 38 σταθμοί διοδίων στην Εγνατία Οδό

Με υπογραφή Τσακαλώτου-Σπίρτζη 38 σταθμοί διοδίων στην Εγνατία Οδό

Την κοινή υπουργική απόφαση Τσακαλώτου-Σπίρτζη για την άμεση εγκατάσταση 18 μετωπικών σταθμών και 20 πλευρικών διοδίων στην Εγνατία Οδό υπέγραψε η κυβέρνηση.

Η ΚΥΑ Τσακαλώτου-Σπίρτζη που δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ στις 29 Μάιου, αποτελεί άλλο ένα προαπαιτούμενο στις δεσμεύσεις με τους δανειστές αλλά και ένα μέσο διευκόλυνσης στη διαδικασία ιδιωτικοποίησης της Εγνατίας.

Να σημειωθεί ότι η εγκατάσταση διοδίων αποτελεί απαίτηση και των υποψήφιων επενδυτών, οι οποίοι είχαν διαμηνύσει στο ΤΑΙΠΕΔ, το ατελέσφορο της διαγωνιστικής διαδικασίας εάν δεν ολοκληρωθεί ο σχεδιασμός με τα διόδια.

Με βάση την υπουργική απόφαση, για τους μετωπικούς σταθμούς Παμβώτιδας, Μέστης, Ιεροπηγής και Ευζώνων, η λειτουργία τους προβλέπεται την 31η Αυγούστου.

Για τα διόδια Σιάτιστας η 1η Νοεμβρίου και για τους σταθμούς διοδίων Θεσσαλονίκης, Ασπροβάλτας, Καβάλας και Στρυμονικού η 10η Οκτωβρίου.

Για το Αρδάνιο και τους 20 πλευρικούς σταθμούς προβλέπεται η 1η Νοεμβρίου 2017.

Στην Εγνατία σήμερα λειτουργούν οκτώ σταθμοί στην Τύρια (Θεσπρωτία), στο Μαλακάσι (Μέτσοβο), στον Πολύμυλο Κοζάνης, στα Μάλγαρα Θεσσαλονίκης, στην Ανάληψη, στη Μουσθένη Καβάλας, στον Ίασμο Κομοτηνής και στον Προμαχώνα Σερρών.

Πηγή: www. iefimerida.gr

Προηγουμενο αρθρο
Η Μαρία Κάλλας έκανε δυο εμφανίσεις στη Λευκάδα τον Αύγουστο του 1964!
Επομενο αρθρο
Λευκάδα: Πάμε Διακοπές [βίντεο]

3 Σχόλια

  1. Θοδωρής Αραβανής
    7 Ιουνίου 2017 at 17:38 — Απάντηση

    Ο οδική απόσταση της Εγνατίας οδού είναι 670 χλμ , αυτό δίδει ως πληροφορία οδηγός χιλιομετρικών αποστάσεων.
    Και η αναφορά γίνεται για 38 συνολικά διόδια, 18 μετωπικά και 20 πλευρικά.
    Οποιοσδήποτε πιθανοτικός συνδυασμός κίνησης ( μετωπικά και πλευρικά) δίδει – οδηγεί- σε μεταφυσικότητες αίσθησης ( αποτέλεσμα ποσοτικών υπερβατικοτήτων) ώς αποτέλεσμα για την ίδια την αυτοκίνηση.
    Μόνο που αυτοκίνηση από μόνη της είναι κοινωνική λειτουργία που αντιτίθεται απολύτως σε κάθε υπερβατικότητα, ακόμα και ως αίσθηση.

  2. Θοδωρής Αραβανής
    4 Ιουνίου 2017 at 00:29 — Απάντηση

    Γιατί να μην βάλουν διόδια και σε όλους τους επαρχιακούς και αγροτικούς δρόμους – έστω και χωματόδρομους – της χώρας . Και θα υπάρχει εξήγηση ακόμα και στους χωματόδρομους μια και οι δρόμοι αυτοί – αγροτικοι και δασικοί ή ακόμα και ημιχαραγμένοι- είναι δεκτικοί κυκλοφορίας αυτοκινήτων νέου τύπου off road – suv που κυκλοφορούν ως εξέλιξη της αυτοκινητοβιομηχανίας και των προτιμήσεων των καταναλωτών σε αυτά τα οχηματα.!!!
    Οι αρμόδιοι φορείς εγχώριοι και Ευρωπαί΄κοί – υποδομών κλπ κατασκευών να εξετάσουν να βάλουν και διόδια στον δρόμο Λαγκάδα – Φρυά ή Φρυά- Λαγκάδα και με την σήμανση με πινακίδα, ότι : οι οδηγοί θα πληρώνουν τα διόδια για να πάνε έστω και 500 μέτρα ή μέχρι όπου πάει έστω και αν δεν καταλήγει πουθενά. Και μόνο με την υποχρέωση για να πληρώσει εν όψει της μελοντικής διάνοιξης.
    Η μεγαθυμία της εισπρακτικής πρακτικής και οργάνωσης μπορεί να ασκηθεί στο γεγονός, ότι:όποιος οδηγός πληρώνει προς μια κατεύθυνση – μπαίνοντας- στον αδιέξοδο δρόμο ,δεν θα πληρώνει στην επιστροφή – βγαίνοντας-..
    Υπάρχει χρόνια το υπόβαθρο στην χώρα, μια και στον δρόμο Κορίνθου -Πατρών ή αντίστροφα, χρόνια καταβάλονταν διόδια από τους οδηγούς , χωρίς ποτέ να τους εξηγηθεί – ούτε από τα σοβαρά Ευρωπα’ι΄κά ελεγκτικά όργανα-, αν η ποιότητα του δρόμου αυτού ή όπου αλλαχού αντίστοιχα στην χώρα επέτρεπε να είναι δεκτικός διοδίων.

  3. ΖΑΠΑΤΑΣ
    3 Ιουνίου 2017 at 21:17 — Απάντηση

    ” Δεν πληρώνω, δεν πληρώνω”, δεν θέλατε, αγαπητοί σανοφάγοι συμπολίτες? Ε ρε γλέντια που έχουν να γίνουν!! Γουστάρω!!!

Γράψτε το σχόλιό σας

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.