HomeΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣτο σφυρί η Mercedes και χλιδάτα έπιπλα του Αλέξανδρου Ωνάση

Στο σφυρί η Mercedes και χλιδάτα έπιπλα του Αλέξανδρου Ωνάση

Στο σφυρί βγάζει η Εθνική Τράπεζα -ως ειδικός εκκαθαριστής της εταιρίας Ολυμπιακή Αεροπορία – Υπηρεσίες Α.Ε., – αντικείμενα του Αλέξανδρου Ωνάση.

Ο γιος του Αριστοτέλη Ωνάση που σκοτώθηκε σε αεροπορικό ατύχημα, είχε σπάνια «κομμάτια» στη συλλογή του.

2

Επιπλα επώνυμων οίκων που κοσμούσαν το γραφείο του Αλέξανδρου, στο αεροδρόμιο του Ελληνικού, το αερόστατο και η συλλεκτική Mercedes Benz Automatic-250/8.

3

Η πολυτελής Mercedes

Το αυτοκίνητο αυτό το αγόρασε ο Αλέξανδρος Ωνάσης το 1972 στο όνομα της Ολυμπιακής Αεροπορίας. Mετά το αεροπορικό δυστύχημα που του κόστισε τη ζωή, φυλάχτηκε με τα υπόλοιπα προσωπικά του αντικείμενα σε αποθήκη στο Ελληνικό.

Η πολυτελέστατη για την εποχή Mercedes με τα λευκά δερμάτινα καθίσματα, τα ηλεκτρικά παράθυρα, τον κλιματισμό, το αυτόματο τεσσάρι κιβώτιο ταχυτήτων και την επένδυση από ξύλο τριανταφυλλιάς στο ταμπλό αναμένεται να ξεπεράσει το ποσό εγγύησης, που είναι τα 10.000 ευρώ. Όταν ο Αλέξανδρος θέλησε να την αποκτήσει, πλήρωσε 250.000 δραχμές, πόσο αστρονομικό, αν σκεφτεί κανείς ότι ένας «θνητός» έπρεπε να δουλέψει 3.572 ημέρες για να την αποκτήσει, μιας και το μεροκάματο δεν ξεπερνούσε τις 70 δραχμές!

4

Τα χλιδάτα έπιπλα

Δημοπρατούνται επίσης η σκαλιστή ξύλινη σειρά επίπλων που αποτελείται από ένα μεγάλο τραπέζι συσκέψεων, τέσσερις ξύλινες καρέκλες, ένα γραφείο, δύο μεγάλα μπουφέ, μία διευθυντική πολυθρόνα, δύο ξύλινες πολυθρόνες επισκεπτών και ένας καναπές, όλα της ίδιας σχεδιαστικής φιλοσοφίας -έπιπλα γραφείου που χρησιμοποιούσε ο Αλέξανδρος, αγγίζουν τα 15.000 ευρώ.

5

Μεγάλη είναι και η συλλεκτική αξία του αερόστατου κατασκευής Sky Balloons Ltd και τύπου Sky 120-24 αερόστατο με ποσό εγγύησης τα 6.000 ευρώ, που συνοδεύεται από το ειδικό τρέιλερ, το καλάθι, διπλό καυστήρα fan ψυχρού αέρα, σχοινιά, πόλους τεφλόν και τέσσερα καλύμματα.

6

Στο σύνολό τους όλα τα δημοπρατούμενα αντικείμενα έχουν εκτιμηθεί στις 31.000 ευρώ αν και αναμένεται να ξεπεράσουν κατά πολύ τον στόχο.

Η δημοπρασία έχει προγραμματιστεί για τις 21 Οκτωβρίου στο γραφείο της αρμόδιας συμβολαιογράφου της εταιρίας Ολυμπιακή Αεροπορία – Υπηρεσίες Α.Ε., στην οδό Ομήρου στην Αθήνα (οι ενδιαφερόμενοι αγοραστές καλούνται να υποβάλουν έγγραφη προσφορά έως τις 21 Οκτωβρίου).

7

ΠΗΓΉ: www.iefimerida.gr

Προηγουμενο αρθρο
Τι γίνεται με την ανεξέλεγκτη χωματερή της Λευκάδας;
Επομενο αρθρο
Το Νυδρί, ο όρμος του Βλυχού, τα Πριγκιποννήσια...

1 Σχόλιο

  1. Θοδωρής Αραβανής
    21 Οκτωβρίου 2016 at 17:47 — Απάντηση

    Είχα την τύχη και την ατυχία μαζί, να δώ από κοντά και μέσα και έξω το Αυτοκίνητο Mercedes Benz ( έτσι έγραφαν τα χαρτιά του ) σειρά ( type) 114 η βασική δηλαδή σειρά κατασκευής του τύπου αυτού ( όχι 115 που ήταν η μεταγενέστερη έκδοση που διαφοροποιείται εμφανισιακά σε λεπτομέριες ελάχιστα), μοντέλο 250 , με χωρητικότητα στον κινητήρα 2.8 lit.
    Εμφανώς δεν ήταν τότε μια και δεν είναι ένα μοντέλο της σειράς που βγήκε απ την γραμμή παραγωγής ως μοντέλο 250 με αντιστοιχούντα στο μοντέλο κινητήρα και τα όποια τυπικά χαρακτηριστικά του εν λόγου μοντέλου αυτοκινήτου.
    Είχε κλιματισμό από τότε ακόμα όπως μου είπαν τότε και ένοιωθες ότι το αυτοκίνητο ήταν γεροφκιαγμένο και κάπως φορτωμένο μηχανολογικά και ηλεκτρολογικά . Και αυτό εξηγείτε απ το Air condition για την εποχή αλλά και απ την χωρητικότητα του κινητήρΑ που ουσιαστικά είχε τοποθετηθεί πάνω σε αρχικό πλαίσιο σχεδιασμένο για μικρότερους ουσιαστικά κινητήρες και χωρίς κλιματισμό, όπως είχε σχεδιαστεί η σειρά αυτή της Mercedes που ουσιαστικά ήταν και η μικρή κατηγορία μοντέλων της εν λόγω φίρμας την εποχή εκείνη. Που δεν είχε και πολλά μοντέλα στην γκάμα της. Μετά το 1988 περίπου άρχισε δειλά η τεχνική υποδομή και τεχνογνωσία της εν λόγω φίρμας να μπορεί να κατασκευάζει και άλλες κατηγορίες μοντέλων αυτοκινήτων, ως που σήμερα κατάληξε να έχει μπερδευτεί η ίδια η φίρμα απ τα πολλά μοντέλα που διαθέτει του συρμού.
    Ως που ήρθε και η χαριστική της φίρμας την δεκαετία του 1990 που κατέβασε βέβηλα για την ίδια την αυτοκίνηση ,το σήμα της το τριάκτινο αστέρι ( ιστορικό έμβλημά της ) στο πρόσθιο μέρος της , από το πάνω μέρος της ”ασημένιας” μάσκας του ψυγείου, πάνω στο χρωματισμένο λαμαρινένιο πρόσθιο καπό!!!.
    Η Mercedes Benz , με σήμα το τριάκτινο αστέρι που οι ακτίνες του συμβολίζανε την γή, τον ουρανό , και την θάλασσα και ότι συμβόλιζαν αυτά για την τεχνολογική και κοινωνική διάσταση της φίρμας, η Mercedes Benz είχε τελειώσει. Στην Θέση της ήρχετο η Mercedes ( σκέτο) , ως φίρμα του συρμού, απο’ι’δεολογικοποιημένη και ουσιαστικά αποτεχνολογικοποιημένη.
    Η επίσκεψή μου στην Mercedes Benz του άτυχου Αλέξανδρου Ωνάση, με στενοχώρησε λίγο, έφυγα με μια αίσθηση πικρίας, πρώτα για τον νέο άνθρωπο τότε που χάθηκε άτυχα και τραγικά και που μπορεί αν ζούσε να πρόσφερε στην ίδια την χώρα , για τον ανθρώπινο κα’υ’μό των οικείων και του περίγυρού του.
    Ταυτόχρονα μου έμεινε μια γεύση στυφή για την ίδια την αποαισθητικοποιημένη και κατ εμέ και αποκοινωνικοποιημένη ουσιαστικά εξέλιξη της αυτοκίνησης, που μετά την δεκαετία του 1980 , ανακάλυψε περισσότερο απ ότι έπρεπε την ιδέα του αυτοκινήτου χωρίς σκοπό σε όλη την κατασκευαστική κλίμακα και διαβάθμιση της κοινωνικά.

Γράψτε το σχόλιό σας

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.