HomeΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣχεδόν διπλάσιο το κόστος στα διόδια Ελευσίνας-Πατρών από τον Απρίλιο

Σχεδόν διπλάσιο το κόστος στα διόδια Ελευσίνας-Πατρών από τον Απρίλιο

Ετοιμάζεται να παραδοθεί στην κυκλοφορία ο δρόμος Κορίνθου-Πατρών από τον Απρίλιο, αλλά με το κόστος για τους οδηγούς να αυξάνεται.

Το έργο είναι έτοιμο σε ποσοστό 88% και μέσα στους επόμενους τρεις μήνες θα δοθούν στην κυκλοφορία 12 σήραγγες και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας. Σε όλο το μήκος της διαδρομής έχουν κατασκευαστεί 29 σήραγγες με συνολικό μήκος πάνω από 25 χιλιόμετρα, ενώ υπάρχουν 80 γέφυρες, 29 ανισόπεδοι κόμβοι και περισσότερες από 240 άνω και κάτω διαβάσεις.

Σύμφωνα με στελέχη της Ολυμπίας Οδού, το κόστος διοδίων του νέου αυτοκινητοδρόμου θα αναθεωρηθεί προς τα πάνω καθώς μέχρι σήμερα οι οδηγοί πληρώνουν χαμηλότερα διόδια, εξαιτίας ότι το έργο είναι υπό κατασκευή. Το κόστος των τριών σταθμών που θα καλύψουν την διαδρομή των 120 χιλιομέτρων (από Αρχαία Κόρινθο έως την παράκαμψη των Πατρών) θα τιμολογείται με 0,064 ευρώ ανά χιλιόμετρο και θα κοστίζει περίπου 7,50 ευρώ.

Συνολικά για τα 210 χιλιόμετρα του αυτοκινητοδρόμου που περιλαμβάνει την αναβάθμιση του Ελευσίνα-Αρχαία Κόρινθος μήκους 63,2 χλμ. και την ευρεία παράκαμψη Πατρών μήκους 18,3 χλμ. θα διαμορφωθεί στις αρχές Απριλίου στα 11,50 ευρώ από 6,40 ευρώ που είναι σήμερα. Αντίστοιχα, προβλέπεται να μειωθεί το διόδιο στο σταθμό του Ρίου στα 2,20 ευρώ από 2,50 ευρώ που ισχύει σήμερα. Σύμφωνα με τον διευθυντή της εταιρείας λειτουργίας της Ολυμπίας Οδού κ. Κώστα Παπανδρέου, η μέση ημερήσια κυκλοφορία στο Ελευσίνα-Κόρινθος είναι 20.000 οχήματα. Κατά τη θερινή περίοδο και τις μέρες αιχμής ο αριθμός μπορεί να φτάσει και τα 65.000 οχήματα.

Πηγή: iefimerida.gr

Προηγουμενο αρθρο
Κώστας Αραβανής: Μερικές παρατηρήσεις για τη λαϊκή συνέλευση της Δημοτικής Αρχής
Επομενο αρθρο
Με διώρυγα θα χωριστούν Λέσβος και Μυτιλήνη για να σταματήσουν οι λάθος αναφορές!

1 Σχόλιο

  1. θοδωρής Αραβανής
    14 Δεκεμβρίου 2016 at 15:23 — Απάντηση

    Είναι η αυτοκινητιστική κουλτούρα της παραφουσκομένης με πολύ κοπανιστό αέρα ( τελευταία έβαζαν και άζωτο στα λάστιχα 5 ευρώ ο τροχός) στα ελαστικά των μεγάλων επιδοτούμενων μέσω μειωμένης φορολογίας αυτοκινούμενων στην Ελλάδα , η οποία ακολούθησε την κοινωνική παρτίδα της κοινωνικής και στομικής αναβιβάσεως μέσω της κατοχής μεγάλου αυτοκινούμενου σιδεριά , από χρόνια πρίν ώς πρόταγμα ευημερίας.
    Τελευταία οι αυτονικούμενοι παραφουσκωμένου στα ελαστικά αέρα ή άζωτο , ενδύθηκαν και nαvigator με οθόνες τηλεόρασης , ώς προστάδιο για την επερχόμενη ίσως σε λίγα χρόνια δορυφορική καταβολή των διοδίων , ώστε να ικανοποιείται έτσι το αίσθημα της ηλεκτρονικής μέθεξης στην αυτοκίνηση!!!.
    Μύστες της πρωτοπορείας της ηλεκτρονικοποιημένης και δορυφορικής διοδιακά αυτοκίνησης με το αυξημένο κοινωνικό status πλέον του μεγάλου αυτοκινούμενου σιδεριά , μην παρακάμψετε το γεγονός ότι το αυτοκίνητο πάει όπου κυτάζει ο οδηγός. Όσα δυροφορικόηλεκτρονικά καλούδια και πολύ κοπανιστό αέρα ή άζωτο στα ελαστικά και αν έχει.

Γράψτε το σχόλιό σας

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.