HomeΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ - ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ - ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣLefkas Randonneurs: ποδηλατική διαδρομή (200 km) στη Λευκάδα

Lefkas Randonneurs: ποδηλατική διαδρομή (200 km) στη Λευκάδα

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΓΙΑ ΤΟ BREVET ΛΕΥΚΑΔΑΣ 200 km
Ημερομηνία πραγματοποίησης : 2020 Μαρτίου 14 και ώρα 07:30
« …Λευκάδα… η Ομηρική Ιθάκη …. Το Στεριανό Νησί ….. »

Για 3η συνεχή χρονιά και φέτος οι Lefkas Randonneurs θα υλοποιήσουν στο Νησί της Λευκάδας και στη γείτονα Αιτωλοακαρνανία, τη διοργάνωση ποδηλατική διαδρομή ΜΗ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΥ χαρακτήρα – Brevet – διακοσίων χιλιομέτρων (200 km) που από το καλοκαίρι έχουν χαράξει και η οποία έχει πιστοποιηθεί από την Γαλλική AUDAX – Audax Club Parisien (http://www.audax-club-parisien.com/EN/ ) επίσης για 3η συνεχή χρονιά.

Η Δοκιμασία αυτή είναι ένα Brevet 200 km (βλέπε για περισσότερες πληροφορίες www.brevets.gr) και φέρει για φέτος την ονομασία:

“ …Λευκάδα …το Στεριανό Νησί” – Νυδρί Λευκάδας

Η όλη διοργάνωση στηρίζεται στον ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟ και στην ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΗ ΧΟΡΗΓΙΑ των ντόπιων Λευκαδιτών και Μη.
Σας προσκαλούμε λοιπό το Σάββατο 14 Μάρτη 2020 , ώστε να συνδυάσετε την άθλησή σας με ένα τριήμερο διασκέδασης με την Οικογένειά σας ή και με Φίλους.

Στη σελίδα μας για το Brevet ( http://diastasi.gr/athletism/ ) μπορείτε να βρείτε τηλέφωνα για κρατήσεις δωματίων σε οικονομικότερες τιμές για τη συγκεκριμένη περίοδο.

Φέτος τη διοργάνωση στηρίζει ο ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΛΕΥΚΑΔΑΣ.

….TONIZOYME ότι …ΨΥΧΗ της διοργάνωσης είναι οι ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ μας και οι ΧΟΡΗΓΟΙ μας τους οποίους ευχαριστούμε θερμά τόσο για πέρυσι και προ πέρυσι όσο και για φέτος.

Πληροφορίες μπορεί κάποιος να βρει στην ηλεκτρονική διεύθυνση:
Λοιπόν έρθετε ή όχι …στο Στεριανό Νησί μας ….. σας ευχόμαστε από την ….. ΑΝΟΙΧΤΗ ΛΕΥΚΑΔΙΤΙΚΗ ΚΑΡΔΙΑ ΜΑΣ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΤΕ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ ! ! !

για τους Lefkas Randonneurs
Γαζής Απόστολος-Γεράσιμος Α.Μ.Brevets 925
Περισσότερες πληροφορίες …..
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΓΙΑ ΤΟ BREVET ΛΕΥΚΑΔΑΣ 200 km

Η διαδρομή ξεκινά όπως και τις προηγούμενες 3 χρονιές από το Νυδρί Λευκάδας που βρίσκεται στα Ανατολικά του νησιού και στο κέντρο. Κατευθυνόμαστε Νότια περνά από το χωριό Βλυχό και στη συνέχεια (στα 4,2 km) αρχίζουμε να ανηφορίζουμε ακολουθώντας τον κεντρικό οδικό άξονα και στα 9,7 km φθάνοντας στη διασταύρωση προς Βασιλική – Φτερνό Σύβρο (μέχρι εκεί έχουμε ανέβει σε υψόμετρο στα 263 μέτρα και κάπου 284 μέτρα θετικών υψομετρικών).

Εκεί στρίβουμε αριστερά προς Βασιλική και Πόντι και στα 21.5 km έχουμε φθάσει στην Πόντι Βασιλικής όπου αρχίζει η ανάβαση για τον Άγιο Πέτρο και από κει για τα Χορτάτα (ξεκορφίζουμε στα Χορτάτα 34,6 km σε υψόμετρο περίπου 612 m { D+ 1038 m = Θετικά υψομετρικά μέχρι εκεί ). Από εκεί συνεχίζουμε και στα 35,6 km στη διχάλα κατηφορίζουμε αριστερά (δυτικά) για το χωριό Καλαμίτσι το οποίο περνάμε και συνεχίζουμε προς την παραλία Κάθισμα. ΠΡΟΣΟΧΗ στο δρόμο προς την παραλία Κάθισμα απλά ξεκορφίζουμε και ΔΕΝ κατεβαίνουμε στην παραλία.

Στη Συνέχεια αφού περάσουμε από το χωριό Άγιος Νικήτας ανηφορίζουμε προς τους Τσουκαλάδες και στη συνέχεια στα 55,0 km στρίβουμε αριστερά περνώντας από την Ιερά Μονή ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΦΑΝΕΡΩΜΕΝΗΣ. Κατόπιν κατηφορίζουμε προς την πόλη της Λευκάδας όπου περνάμε οπωσδήποτε από τον ΚΥΚΛΙΚΟ κόμβο πλησίον του Αστυνομικού Τμήματος Λευκάδας εκεί θα έχει σημείο ανεφοδιασμού.

Από κει συνεχίζουμε προς Άγιο Νικόλαο και στη διασταύρωση του Αγίου Κωνσταντίνου 74,8 km (συναντούμε ένα βενζινάδικο (AEGEAN). Επίσης εκεί είναι και ένα παγοποιείο) στρίβουμε δεξιά (στο δρόμο αυτόν προσοχή πιθανόν να συναντήσουμε σκυλιά) με κατεύθυνση προς να φτάσουμε στην παραλία – λιμανάκι της Παλαίρου 89,5 km. Από εκεί συνεχίζουμε νότια και κάπου στα 106,5 km βρισκόμαστε απέναντι από το νησάκι Κάλαμος και μέσα στο παραθαλάσσιο ψαροχώρι Μύτικας όπου είναι και το σημείο ελέγχου – Control-Point.

Κάνοντας πραγματικά το γύρο του χωριού Μύτικας ξεκινάμε για την επιστροφή. Περνώντας πάλι από την Πάλαιρο στα 126 km συνεχίζουμε με προορισμό την Βόνιτσα στα 143 km και από εκεί προχωρούμε προς το Αεροδρόμιο του Ακτίου 157 km όπου και κάνοντας αναστροφή επιστρέφουμε και στο 161 km στρίβουμε δεξιά σε μικρότερο και με πολύ λιγότερη κυκλοφορία ασφαλτοστρωμένο μικρό δρόμο που μας οδηγεί στο χωριό Άγιος Νικόλαος 169 km. Από εκεί φθάνουμε στην πλωτή Γέφυρα Λευκάδας Άγια Μαύρα 175,5 km. ΑΜΕΣΩΣ αφού βγούμε από τη γέφυρα στρίβουμε δεξιά και κάνουμε αριστερόστροφα το γύρο της Λιμνοθάλασσας της Λευκάδας. Φθάνουμε στη Λευκάδα 183 km και από εκεί συνεχίζουμε για Τερματισμό προς το Νυδρί 200 km Παραδοσιακό Καφενείο η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ το οποίο ανοίγει ΜΟΝΟ για τη διοργάνωση του Brevet, δίπλα ακριβώς από το Πρακτορείο ΠΡΟΠΟ

για τους Lefkas Randonneurs
Γαζής Απόστολος-Γεράσιμος Α.Μ.Brevets 925

Προηγουμενο αρθρο
Κοινή ανακοίνωση συλλόγων Νικιάνας-Αλεξάνδρου για το καταφύγιο αδέσποτων ζώων
Επομενο αρθρο
Ανακοίνωση του Δήμου σχετικά με την χρήση των κοινόχρηστων χώρων