Νέα δικαστική εμπλοκή για την Αμβρακία Οδό
Το ΣτΕ- σύμφωνα με πληροφορίες- έκανε δεκτή προσφυγή μειοδότριας εταιρίας και πλέον ο διαγωνισμός κατασκευής του αυτοκινητόδρομου είναι στον αέρα.
Η εξέλιξη αυτή δεν αποκλείεται να οδηγήσει σε συνολική ανάκληση του διαγωνισμού προϋπολογισμού 150 εκατ.
Ο οδικός άξονας Άκτιο – Αμβρακία, μήκους 48,5 χιλιομέτρων, παραμένει ημιτελής από το 2010 και αποτελεί τυπικό παράδειγμα της κακοδαιμονίας των δημοσίων έργων.
Αποτελεί, ως γνωστόν, κρίσιμη υποδομή για την Δυτική Ελλάδα καθώς θα συνδέσει την Ιόνια Οδό με την βόρειο-δυτική ακτογραμμή αλλά και τα νησιά του Ιονίου.
Η Αμβρακία Οδός (Αυτοκινητόδρομος Άκτιο-Αμβρακία ή Αυτοκινητόδρομος 52 (Α52)) αποτελεί τον πρώτο κάθετο άξονα της Ιόνιας Οδού. Σε πλήρη ολοκλήρωση θα ξεκινά από τον Α/Κ Αμβρακίας της Ιόνιας Οδού και θα καταλήγει στην υποθαλάσσια σήραγγα Πρέβεζας – Ακτίου παρακάμπτοντας την πόλη της Αμφιλοχίας και της Βόνιτσας.
Το έργο αφορά τη μετατροπή του δρόμου από την Αμβρακία μέχρι το Άκτιο σε κλειστό αυτοκινητόδρομο, με συνολικό μήκος 48,5 χλμ, 4 λωρίδες κυκλοφορίας (2+2) με μεσαίο διαχωριστικό αλλά χωρίς Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης (ΛΕΑ).
Η πρώτη παράδοση τμημάτων ξεκίνησε με ένα τμήμα μήκους 15 χιλιομέτρων στο δυτικό άκρο, το οποίο παραδόθηκε στις 24 Απριλίου 2019. Οι εργασίες στο υπόλοιπο τμήμα του άξονα έχουν διακοπεί λόγω δικαστικών προσφυγών και η ολοκλήρωση του δεν αναμένεται πριν το 2023.
Δεν υπάρχουν σχόλια