HomeΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥΞεκαθαρίζουν τα πράγματα για την υπόγεια ζεύξη της Λευκάδας

Ξεκαθαρίζουν τα πράγματα για την υπόγεια ζεύξη της Λευκάδας

Είναι γνωστή και πολλές φορές εκφρασμένη η προσωπική μας αντίθεση στην υπόγεια ζεύξη του νησιού. Παρά τα όσα έχουν κατά καιρούς ειπωθεί, η δική μας αντίθεση δεν συνίσταται στην οικονομική ενδεχομένως επιβάρυνση (διόδια) που θα επιφέρει.

Η δική μας αντίθεση έχει να κάνει περισσότερο με άλλους λόγους. Αν δηλαδή αξίζει τον κόπο να καταστρέψουμε την νησιωτική υπόσταση του τόπου για ένα πρόβλημα που έχει πολλές άλλες λύσεις, δεν είναι από τα σοβαρότερα που αντιμετωπίζει το νησί και εμφανίζεται 2 μήνες το χρόνο. Αν αξίζει να θυσιάσουμε την καλύτερη είσοδο, που πολλά μέρη θα ζήλευαν, που είναι το συγκριτικό πλεονέκτημα του νησιού μας και να φτιάξουμε μια τρύπα. Αν αξίζει τον κόπο, να προξενήσουμε μια ανυπολόγιστη οικολογική καταστροφή για ένα έργο αμφιβόλου οικονομικού αποτελέσματος για το νησί.

Η απόφαση για την κατασκευή υπόγειας σήραγγας πάρθηκε εδώ και κάποιες δεκαετίες. Κανένας μέχρι σήμερα δεν μας έχει πληροφορήσει αν υπήρχαν από τότε ακόμα, άλλες λύσεις π.χ. κατασκευή υπέργειας γέφυρας και γιατί επιλέχτηκε η υπόγεια.

Το έργο λοιπόν δρομολογήθηκε. Μέχρι σήμερα μας γλίτωνε το γεγονός ότι καμιά εταιρεία δεν έδειχνε ενδιαφέρον να το αναλάβει, ελλείψει κερδών. Στην πορεία προσθέσαμε και κάποια ανταλλάγματα για να κάνουμε το έργο πιο ελκυστικό. Έτσι μαζί με τη υπόγεια ζεύξη, θα παραχωρήσουμε το δικαίωμα στην εταιρεία που θα το αναλάβει, να κατασκευάσει και να εκμεταλλεύεται μαρίνα μεγάλων σκαφών.

Ενώ λοιπόν μέχρι σήμερα δεν υπήρχε ενδιαφέρον από τις κατασκευαστικές εταιρείες, στις 23 Γενάρη εμφανίστηκαν όχι μια, αλλά δυο εταιρείες και εκδήλωσαν ενδιαφέρον οι ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και ΑΚΤΩΡ.

Η ιστοσελίδα μας επίσης είχε και προεκλογικά θέσει το θέμα της ζεύξης του νησιού και είχε ζητήσει από τους υποψήφιους βουλευτές να πάρουν θέση. Ακολούθησε από τη μεριά τους η απόλυτη σιωπή.

Η τελευταία επίσημη απόφαση για το θέμα της υπόγειας ζεύξης, πάρθηκε στο Δημοτικό συμβούλιο στις 9/4/2014. Επειδή τα γραπτά μένουν την παραθέτω παρακάτω:

«Είμαστε υπέρ της υποθαλάσσιας ζεύξης σύνδεσης της Λευκάδας στη θέση που έχει αποφασισθεί και προβλέπεται από το γενικό πολεοδομικό σχεδιασμό, ο οποίος προβλέπει την κατασκευή προβλήτας κρουαζιερόπλοιου στη θέση «Καρνάγιο». Η υποθαλάσσια ζεύξη είναι ένα από τα σημαντικά έργα για την ανάπτυξη της Λευκάδας Το έργο πρέπει να χρηματοδοτηθεί από δημόσιους πόρους ή Ευρωπαϊκά κονδύλια.
Να διαχωριστεί όμως το έργο από την κατασκευή μαρίνας mega yacht από ιδιώτη γιατί δεν μπορεί να συσχετισθεί κατ’ ουδένα τρόπο με τον κοινωφελή αποκλειστικά χαρακτήρα που παραπάνω σαφώς περιγράφεται.
Να μην επιβληθούν διόδια για την υποθαλάσσια ζεύξη γιατί θα έχει τεράστιες συνέπειες στην οικονομία της Λευκάδας.»

Έτσι λοιπόν αποφάσισε το Δ.Σ με 20 ψήφους υπερ. Την απόφαση ψήφισε και η σημερινή διοίκηση του Δήμου. Γίνεται λοιπόν φανερό ότι όσοι ψήφισαν, είχαν αντιρρήσεις όχι για την κατασκευή της υποθαλάσσιας, αλλά για τους όρους.

Η παράταξη που βρίσκεται σήμερα επικεφαλής του Δήμου, ενώ είχε ψηφίσει την παραπάνω απόφαση, (θεωρώντας την υπόγεια ζεύξη ως αναγκαία λύση), προεκλογικά, είχε εκφράσει την αντίθεσή της στην κατασκευή υποθαλάσσιας ζεύξης!

Είναι προφανής η αντίφαση. Τι δηλαδή ισχύει; Είναι άλλο πράγμα είμαι αντίθετος σε κάτι και άλλο πράγμα συμφωνώ με την αναγκαιότητά του, αλλά βάζω άλλους όρους.

Στο ίδιο άρθρο που καλούσαμε τους υποψήφιους βουλευτές να τοποθετηθούν, είχαμε επίσης θέσει και το εξής ερώτημα: αν η παρούσα Δημοτική αρχή είναι αντίθετη με την υπόγεια ζεύξη, τι έκανε όλους αυτούς τους μήνες που διοικεί το Δήμο ώστε να σταματήσει τη δημοπράτηση του έργου;

Το παραπάνω ερώτημα, αλλά και το θέμα της υπόγειας ζεύξης γενικότερα, τέθηκαν με τη μορφή ερωτημάτων στο χτεσινό (2/2) Δημοτικό συμβούλιο.

Οι απαντήσεις του Δημάρχου: η θέση μας είναι πάγια και παραμένει η ίδια. Η γέφυρα δεν είναι στις προτεραιότητές μας, παραμένουμε σταθεροί στην άποψή μας όπως αυτή εκφράστηκε μέσα από το Δ.Σ της προηγούμενης Δημοτικής αρχής. Υπάρχουν και διάφορες άλλες λύσεις. Αν όμως η πολιτεία θελήσει να προχωρήσει το θέμα, ισχύουν όλα όσα αναφέρονται στην απόφαση του ΔΣ.

Συμπέρασμα: Ξεκαθαρίστηκαν τα πράγματα. Όλοι συμφωνούν με την αναγκαιότητα της υπόγειας ζεύξης. Η μόνη διαφωνία είναι στους όρους.

Επομένως όλοι εμείς οι υπόλοιποι, πρέπει να το πάρουμε απόφαση. Ας κρατήσουμε στο μυαλό όσες περισσότερες εικόνες μπορούμε από την ομορφιά του διαύλου, από το Κάστρο, από τη λιμνοθάλασσα, γιατί μπορεί να έρθει μια μέρα, που θα μπαίνουμε σε ένα λαγούμι για να έρθουμε στο νησί μας.

Βιολέττα Σάντα

Προηγουμενο αρθρο
Τέταρτη σύναξη Διαλόγων Γονέων
Επομενο αρθρο
Ευχαριστήριο της οικογένειας του εκλιπόντος Άγγελου Θωμά Κόγκα

9 Σχόλια

  1. ΧΩΡΙΑΤΗΣ
    4 Φεβρουαρίου 2015 at 21:34 — Απάντηση

    Kαλό το παραμυθάκι-ποίημα, αλλά, δυστυχώς, δεν έχει λύκο…

  2. tsopanos
    4 Φεβρουαρίου 2015 at 19:22 — Απάντηση

    Eίναι προφανές ότι η απόφαση του ΔΣ και η συγκυριακή σύμπλευση της παράταξης “όλοι μαζί για την Λευκάδα” πρέπει να εξετασθεί με την πολιτική συγκυρία τότε στην χώρα. Πλέον τα πάντα έχουν ανατραπεί, κυβέρνηση είναι ο ΣΥΡΙΖΑ , άρα ο σχεδιασμός που προεκλογικά αναδείξατε δεν υφίσταται κι οδηγείται εις τις καλένδες…

    Οι εθνικοί υπεργολάβοι με τους ντόπιους συμμάχους ας αναζητήσουν αλλού γήπεδο αισχροκέρδειας !

    Διαβάστε την ανακοίνωση της ΝΕ του ΣΥΡΙΖΑ Λευκάδας κι εμπεδώστε το. Τhats it!

  3. ΧΩΡΙΑΤΗΣ
    4 Φεβρουαρίου 2015 at 14:51 — Απάντηση

    Kόσμε της Λευκάδος, κράτησέ το, το δημοσίευμα του ΔΗΜΟΤΗ. Μελλοντικά θα σου χρεασθεί, για να μην νομίζουν αυτοί οι νεόκοποι… αριστεροακροδεξιοί σύμμαχοι, πως η Λευκάδα μετακόμισε στην Μεγάλη Σύρτι, στην Λιβύη, εκεί κοντά στην χώρα των Λοτοφάγων!!! Και κάτι ακόμη για τους ανελίστες. Κάθε πρωί, εκεί στο δημαρχείο που πηγαίνετε, να έχετε μαζί ασς και ένα ταπέτο, να γονατίζετε ανατολικά, όπως κάνουν οι Μουσουλμάνοι, με θέα πρός την μαρίνα και να λέτε… Θεός σχωρέσ’ τάπεθαμένα αυτού που έφτιαξε την μαρίνα, γιατί σήμερα δεν θάχε ο δήμος ούτε τους υπαλλήλους του να πληρώσει!!!

  4. λευκαδιτης
    4 Φεβρουαρίου 2015 at 13:36 — Απάντηση

    λογια δημαρχου Οι απαντήσεις του Δημάρχου: η θέση μας είναι πάγια και παραμένει η ίδια. Η γέφυρα δεν είναι στις προτεραιότητές μας, παραμένουμε σταθεροί στην άποψή μας όπως αυτή εκφράστηκε μέσα από το Δ.Σ της προηγούμενης Δημοτικής αρχής. Υπάρχουν και διάφορες άλλες λύσεις. Αν όμως η πολιτεία θελήσει να προχωρήσει το θέμα, ισχύουν όλα όσα αναφέρονται στην απόφαση του ΔΣ.

    μεσα εδω δεν φαινεται οτι συμφωνει ο δημαρχος.

  5. ΧΩΡΙΑΤΗΣ
    4 Φεβρουαρίου 2015 at 10:14 — Απάντηση

    Εχει απόλυτα δίκιο ο ΔΗΜΟΤΗΣ. Το ρεπορτάζ έχει την μισή αλήθεια. Η άλλη μισή είναι ότι η σημερινή Δημοτική Αρχή χρησιμοποίησε σαν αιχμή του δόρατος, χρησιμοποιώντας όλα τα παραπάνω, που αναφέρει Ο ΔΗΜΟΤΗΣ, το θέμα υπόγεια ζεύξη, ελεινολογόντας κατά του Μαργέλη και κέρδισε τις εκλογές τον περασμένο Μάη. Θυμηθείτε τι έλεγαν για Φαραωνικό έργο, για μίζες κτλπ. Τώρα δεν είναι φαραωνικό έργο? Τώρα την μίζα ποιός θα την πάρει? Θυμηθείτε, εκτός απ’αυτά που προτείνει Ο ΔΗΜΟΤΗΣ την σχετική αρθρογραφία του σημερινού αντιδημάρχου, σε άλλη ιστοσελίδα, ευτυχώς και υπάρχει ακόμη καταγεγραμμένη. Aλλά τώρα …μούγγα στην στρούγγα, κάνουν πως δεν καταλαβαίνουν, γιατί τους καίει και τους τσουρουφλίζει η κατασκευή της, γι’αυτό, παρά το γεγονός ότι γνώριζαν για τη νέα δημοπράτιση, έκαναν τον γερμανό! Γατί δεν έκαναν ότι και τότε, προκειμένου να αποτρέψουν το όπoιο εργολαβικό ενδιαφέρον?

    Υ.Γ 1. Ενδιαφέρει πολύ και η γνώμη του κ Σκιαδαρέση. Τώρα γιατί δεν πήρε θέση, να μας πεί και αυτός για το Φαραωνικό έργο?

  6. Άρωμα Λευκάδας
    4 Φεβρουαρίου 2015 at 09:48 — Απάντηση

    @ ΔΗΜΟΤΗΣ

    Η σελίδα ξεκίνησε τη λειτουργία της στις 7 Απριλίου 2014. Δεν μπορεί εκ των πραγμάτων να έχει ανακοινώσεις παρατάξεων του Μαρτίου. Θυμόμαστε τις ανακοινώσεις που αναφέρετε, αλλά δεν υπάρχουν στο αρχείο της σελίδας. Αν τις έχετε, παρακαλούμε να τις στείλετε να δημοσιευτούν.

    • ΔΗΜΟΤΗΣ
      4 Φεβρουαρίου 2015 at 10:31 — Απάντηση

      Το βασικό κείμενο, με το οποίο ο ΣΥΡΙΖΑ δηλώνει ΚΑΘΕΤΑ ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ στην υποθαλάσσια ζεύξη, είναι το:

      Η ανάπτυξη λειτουργεί σε όφελος της κοινωνίας, όταν γίνεται με γνώμονα το δημόσιο συμφέρον, με σχεδιασμό την αξιοποίηση των πλουτοπαραγωγικών πηγών, του ανθρώπινου δυναμικού και έχει στόχο τη διαρκή κοινωνική ανταποδοτικότητα. Αυτή είναι η ανάπτυξη που οραματιζόμαστε και σχεδιάζουμε! Και αυτή η ανάπτυξη δεν περνά μέσα από τα μνημόνια που στόχο έχουν να μετατρέψουν τη χώρα σε αποικία χρέους των δανειστών της.
      Ο τόπος που ζούμε είναι ευλογημένος. Πολλά χρόνια όμως, οι δυνατότητές του έμειναν αναξιοποίητες από όσους διαχειρίστηκαν τις τύχες του. Δεν είχαν σχέδιο παρά μόνο για όσα η διαπλοκή της οικονομικής με την πολιτική εξουσία, βάφτιζε ως «ανάπτυξη» για να επωφεληθεί της υπεραξίας εργολαβιών που κόστιζαν και κοστίζουν στο ελληνικό δημόσιο 3 και 4 φορές περισσότερο από ότι τα αντίστοιχα έργα σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες.
      Η διαπλοκή της οικονομικής με την πολιτική εξουσία ξεκοκάλισε όλες τις δημόσιες επενδύσεις, όλα τα ευρωπαϊκά κονδύλια, όλους τους αναπτυξιακούς πόρους που δικαιούμαστε ως λαός (γιατί δίναμε από το υστέρημά μας), χωρίς να αφήσει πίσω στοιχειώδεις αναπτυξιακές υποδομές που θα μπορούσαν να μας προστατεύσουν τώρα στην περίοδο της κρίσης.
      Η ίδια διαπλοκή, οι ίδιοι άνθρωποι ψάχνουν να βρουν τρόπους να επωφεληθούν και τώρα την περίοδο της κρίσης. Προγραμματίζουν έργα χωρίς τη γνώμη και τη διαβούλευση της κοινωνίας, αυτοί που μας έκαναν σεμινάρια και διδασκαλία περί συμμετοχικής δημοκρατίας, που σημαίνει ότι για θέματα μεγάλης σπουδαιότητας θα πρέπει να προηγηθεί η λαϊκή συναίνεση.
      Στην περίπτωση της Λευκάδας προτάσσουν σαν αναπτυξιακό έργο την υποθαλάσσια ζεύξη (με κόστος περί τα 80 εκατ. ευρώ) αυτοί που έχουν μεγάλο μερίδιο ευθύνης για τα τραγικά αδιέξοδα της διαχείρισης απορριμμάτων και που δεν μπόρεσαν ή δεν θέλησαν να λύσουν τα προβλήματα υδρεύσεων, βιολογικών καθαρισμών, αποχετεύσεων, προστασίας των ακτών, χωροταξικού σχεδιασμού, σχεδίων πόλης, βελτίωσης του οδικού δικτύου. Προτείνουν την υποθαλάσσια ζεύξη με τη μέθοδο χρηματοδότησης υποδομών με παραχώρηση (σε ιδιώτες φυσικά) ως μονόδρομο, αυτοί που άμεσα ή έμμεσα στήριξαν «τον περιορισμό του προγράμματος δημοσίων επενδύσεων σε απίστευτα χαμηλά ποσά» (όπως οι ίδιοι αναφέρουν), ενώ επιλεκτικά ξεχνούν ότι το έργο ξεκίνησε ως Δημόσιο.
      Η παραχώρηση αφορά στην εκμετάλλευση του έργου για πολλά χρόνια από τον ιδιώτη-κατασκευαστή με τη μέθοδο της επιβολής διοδίων αλλά και την εκχώρηση μεγάλου μέρους του ανατολικού ιχθυοτροφείου (Αβλέμονας) για την κατασκευή και εκμετάλλευση μαρίνας πολυτελών σκαφών και προβλήτα κρουαζιερόπλοιου. Η συμμετοχή του δημοσίου στο έργο ανέρχεται σε 20 εκατομμύρια ευρώ περίπου.
      Εκφράζουμε την αντίθεσή μας:
      Στην χρηματοδότηση υποδομών με παραχώρηση, ΣΔΙΤ και λοιπών μεθόδων που παραχωρούν-χαρίζουν δημόσια αγαθά για εκμετάλλευση σε ιδιώτες.
      Στην επιβολή διοδίων που θα προκαλέσει πολλαπλή οικονομική επιβάρυνση στους κατοίκους, τις επιχειρήσεις των νησιών και τους επισκέπτες.
      Στην ιδιωτικοποίηση του φυσικού περιβάλλοντος (κυρίως προστατευόμενων περιοχών) μέρος του οποίου αποτελεί το απαιτούμενο για την κατασκευή μαρίνας τμήμα του ιχθυοτροφείου.
      Εναντιωνόμαστε σε πειρατικές επενδύσεις που λεηλατούν το περιβάλλον, τους φυσικούς και υλικούς πόρους.
      Δεν είμαστε εχθροί της ανάπτυξης. Είμαστε εχθροί της καταστροφής.
      Ο ΣΥΡΙΖΑ Λευκάδας προτείνει:
      Την βελτίωση της ζεύξης με κατασκευή νέας γέφυρας (η μορφή της οποίας θα αποτελέσει αντικείμενο διαβούλευσης και μελέτης) στην ίδια θέση με την υποθαλάσσια και με κόστος το 1/10 περίπου της υποθαλάσσιας). Έτσι θα απαλλαγεί από τις δυσμενείς επιπτώσεις της αυξημένης κυκλοφορίας οχημάτων η ιδιαιτέρου φυσικού κάλλους περιοχή Γύρας-Αγίας Μαρίνας καθώς και η ανατολική παραλία της πόλης.
      Η νέα ζεύξη να είναι δημόσιο έργο και να μην επιβαρύνει τους πολίτες με διόδια.
      Να παραμείνει η υφιστάμενη γέφυρα στη θέση της και να συντηρείται.
      Η διαφορά κόστους σε όφελος του δημοσίου με την κατασκευή νέας ζεύξης (έναντι της υποθαλάσσιας) στην προτεινόμενη θέση, να διατεθεί σε έργα υποδομής άμεσης προτεραιότηταςτης Λευκάδας όπως: διαχείριση απορριμμάτων, βελτίωση δικτύων ύδρευσης, επέκταση και βελτίωση βιολογικών καθαρισμών, προστασία των δυτικών ακτών από τη διάβρωση, επέκταση και βελτίωση του οδικού δικτύου.

      Μάρτης 2014
      Νομαρχιακή Επιτροπή ΣΥΡΙΖΑ Λευκάδας

      Υπάρχει και το εξής κείμενο των (συμμάχων) ΑΝΕΛ:

      Οι Ανεξάρτητοι Έλληνες Λευκάδας χαιρετίζουν την χτεσινή, 9-4-2014, απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου μας, με την οποία κατέστη σαφές προς τα ντόπια αλλά και ευρύτερα συμφέροντα, ότι το θέμα της υποθαλάσσιας ζεύξης δεν θ αποτελέσει πλέον, πεδίο της προεκλογικής αντιπαράθεσης, όπως κάποιοι επεδίωκαν.
      Σύμφωνα με την απόφαση, η υποθαλάσσια ζεύξη παραμένει στο τραπέζι, αποσυνδεδεμένη από μια νέα μαρίνα που θα δινόταν προίκα σε ιδιώτες (πιθανά πολύ συγκεκριμένους), αποσυνδεδεμένη από τα διόδια και με την κατασκευή της να γίνεται από εθνικούς πόρους.
      Οι Ανεξάρτητοι Έλληνες ήταν εξ αρχής αντίθετοι με το σχέδιο που πατροναριζόταν από την παράταξη υποψηφίου Δημάρχου, πιστού στη μνημειακή πολιτική που οδήγησε την χώρα στην εξαθλίωση και τους πολίτες της σε δουλοπαροίκους και το οποίο υποστηρίχθηκε με περίεργο σθένος από τους μελλοντικούς του υποψηφίους που αποτελούν μέλη του σημερινού Δημοτικού συμβουλίου.
      Το σχέδιο αυτό θα οδηγούσε σ’ ένα ακόμα ξεπούλημα εθνικού πλούτου και σε συσσώρευση χρήματος σε υψηλές εισοδηματικές τάξεις, αφήνοντας ψίχουλα για το λαό. Το ίδιο ισχύει και για ελάχιστους ευτυχώς ακόμα από τους νυν δημοτικούς συμβούλους.
      Αυτή η απόφαση, θα βάλει τέρμα και σε πιθανά ταξίματα και υπό εκκόλαψη ρουσφέτια, που ίσως κάποιοι είχαν στο μυαλό τους να υποσχεθούν.
      Καλό θα ήταν να ξέρει ο λαός της Λευκάδας, ότι ακόμα κι αν στις 13 Μάη το έργο δινόταν, σ όποιον έκανε την κατάλληλη προσφορά, σύμφωνα με όσα αναφέρθηκαν από «ειδικό ομιλητή», η έναρξη εργασιών ίσως απαιτούσε πάροδο ακόμα και 5 ετών, ενώ η ολοκλήρωση σαφώς περισσότερα.
      Η Δημοτική παράταξη ΟΛΟΙ ΓΙΑ ΤΗ ΛΕΥΚΑΔΑ, με υποψήφιο δήμαρχο τον Κ. Δρακονταειδή και με την οποία οι ΑΝΕΛΛ Λευκάδας συνεργάζονται, με την συμμετοχή του συντονιστή Λευκάδας Σπύρου Πολίτη, έκανε την καλύτερη πρόταση και διαφύλαξε το δημόσιο χαρακτήρα αλλά και τη λαϊκή κατοχή του μελλοντικού αυτού έργου, αποσυνδέοντας το, από την όποια μαρίνα Mega-γιώτ, κι από την καταβολή διοδίων. Η τελική συνδιαμόρφωση που προτάθηκε ή στηρίχθηκε κι από άλλους δημοτικές παρατάξεις ή μεμονωμένους συμβούλους, μας βρίσκει σύμφωνους και δικαιώνει τη θέση μας.
      Καλούμε το λαό της Λευκάδας να στηρίξει αυτούς μάχονταν και μάχονται για μια καλύτερη Λευκάδα, μια Λευκάδα που θα πάρει την ανάπτυξη της στα δικά της χέρια. Η παράταξη αυτή έχει όνομα: ΟΛΟΙ ΓΙΑ ΤΗ ΛΕΥΚΑΔΑ με δήμαρχο Κ. Δρακονταειδή.

      Σ. Ε
      Ανεξαρτήτων Ελλήνων Λευκάδας

      ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΑ

  7. ΔΗΜΟΤΗΣ
    4 Φεβρουαρίου 2015 at 09:24 — Απάντηση

    Το άρθρο έχει ελλείψεις. Αντί να γράφετε αόριστα ότι η σημερινή Δημοτική Αρχή “…προεκλογικά, είχε εκφράσει την αντίθεσή της στην κατασκευή υποθαλάσσιας ζεύξης!”, πρέπει να αναρτήσετε (ή με link) τις δυο αποφάσεις της Δημοτικής Κίνησης “Όλοι για τη Λευκάδα” και του ΣΥΡΙΖΑ Λευκάδας (κάπου εκεί γύρα από το Μάρτιο του 2014). Αναφαίρετο δικαίωμα των πολιτών είναι να γνωρίζουν τι έλεγαν και τι λένε οι αιρετοί τους και αναφαίρετη υποχρέωση των ΜΜΕ να τα τους δίνουν αυτή τη γνώση (άσχετο ότι πολλοί και από τους μεν και από τους δε σφυρίζουν αδιάφορα ή κάνουν γαργάρες, αφού προηγουμένως έκαναν τη “δουλειά” τους εξαπατώντας στη πραγματικότητα τους δημότες)

  8. Kogion
    3 Φεβρουαρίου 2015 at 17:35 — Απάντηση

    Το θέμα της υπόγειας ζεύξης θυμίζει πολλά αλλά πράγματα για τα οποία κάποιοι αντιδρούν για διάφορους λόγους αντί να προτείνουν κάτι άλλο ή να διαπραγματευτούν την πρόταση. π.χ. Να μη γίνει γιατί ειναι τα συμφέροντα απο πίσω κλπ
    Έτσι έρχεται ο χρόνος που δεν πάει άλλο π.χ. υποχρεωτικός παροπλισμός πλωτης γέφυρας και γεια σας.
    Κάποτε θα πρέπει απο το να αντιδρούμε σε καθετί καινούργιο, ειναι προτιμότερο να το συνδιαμορφώνουμε και να το διαπραγματευόμαστε. Σε κάθε άλλη περίπτωση παραμένουμε θεατές την ύστατη στιγμή, όπως θα γίνει και τώρα.
    Γιατί προσωπική άποψη ειναι οτι και η νέα κυβέρνηση να ακυρώσει το έργο, κάποια στιγμή η γέφυρα θα παροπλιστεί, εχει ήδη δοθεί παράταση, θα έρθουμε προ τετελεσμένων και θα την αποδεχθούμε ως μονη λύση. Αυτή τη στιγμή η υποθαλάσσια ειναι όντως η μονη λύση με ώριμη μελέτη, όχι απαραίτητα η καλύτερη. Και οι μελέτες για τέτοια έργα δεν γίνονται ούτε σε μια μέρα ούτε σε ένα μήνα. Γιατί κάποτε υπήρχε χρόνος και για σχεδιασμό, διαπραγμάτευση και για αντίδραση, αλλά το ΟΧΙ ήταν για κάποιους αδιαπραγμάτευτο χώρις να έχουν άλλη πρόταση.

Γράψτε το σχόλιό σας

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.