HomeΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥΣε συγκοινωνιακή «κόλαση» μετατρέπεται ο δρόμος Λευκάδας-Νυδριού

Σε συγκοινωνιακή «κόλαση» μετατρέπεται ο δρόμος Λευκάδας-Νυδριού

Ένα μεγάλο πρόβλημα που επιμελώς -ελέω εκλογών- κρύβεται “κάτω απ΄το χαλάκι” αφού κανένα αντισταθμιστικό όφελος δεν διαφαίνεται για επιχειρηματίες και κατοίκους.

Σε δρόμο-καρμανιόλα εξελίσσεται η επαρχιακή οδός Λευκάδας-Βασιλικής κα μέχρι το ύψος του Νυδριού. Η κακή κατάσταση του οδοστρώματος λόγω των έργων που εκτελέστηκαν τα τελευταία χρόνια σε συνδυασμό με την παλαιότητα και την διάβρωση των εδαφών έχει φέρει την Λευκάδα στα νησιά πρωταθλητές τροχαίων ατυχημάτων.

Το πρόβλημα στην περιοχή Περιγιαλίου-Νυδριού έχει οξυνθεί τα τελευταία χρόνια λόγω της κατασκευής του Αγκυροβολίου της Βασιλικής και της μη έγκαιρης πρόβλεψης δημιουργίας ράμπας Ε/Ο πλοίων. Ράμπας που δεν προβλέπεται να κατασκευαστεί σύντομα αφού ακόμα βρίσκεται στο στάδιο των μελετών. Έτσι μεγάλος είναι ο όγκος των διερχομένων οχημάτων που έχουν ως προορισμό το κέντρο του Νυδριού.

Στο πρόβλημα έρχεται να προστεθεί φέτος επικουρικά η ανάπλαση -πεζοδρόμηση της κεντρικής οδού του Νυδριού, η οποία θα συμβάλει στην δημιουργία του κυκλοφοριακού χάους.

Ωστόσο το μεγαλύτερο πρόβλημα θ΄αποτελέσει όπως διαφαίνεται η υλοποιούμενη επένδυση στο Σκορπιό των 165 εκατομμυρίων. Για να φανταστούμε το μέγεθος πρόκειται περίπου για όσα έργα ΕΣΠΑ εκτελέστηκαν και σχεδιάζονται να εκτελεστούν στην Λευκάδα σε διάστημα δέκα ετών. Δηλαδή όσο κοστίζουν μαζί η σχεδιαζόμενη Υποθαλάσσια Ζεύξη, το νέο Νοσοκομείο, ο Δίαυλος, το Αγκυροβόλιο Bασιλικής, η διαχείριση των σκουπιδιών της Λευκάδας κ.α.

Όλος αυτός ο όγκος οχημάτων και υλικών απ΄ότι πληροφορούμαστε θα μετακινηθεί μέσω νέας ράμπας που θα κατασκευαστεί στο Περιγιάλι.

Δυστυχώς μέχρι σήμερα που γράφουμε αυτό το άρθρο, σοβαρή πρόταση, σοβαρός σχεδιασμός ακόμα και στοιχειώδη σοβαρή αντιμετώπιση του τεράστιου συγκοινωνιακού προβλήματος δεν έχουμε ακούσει από πουθενά κι από κανέναν. Δεν έχει συζητηθεί καθόλου στο Δημοτικό Συμβούλιο της Λευκάδας. Όλες οι “ιδέες” που ακούγονται αφορούν επιπλέον επιβάρυνση του πεπαλαιωμένου οδικού δικτύου. Στο μυαλό μας οι σώφρονες πρέπει να έχουμε το ερώτημα:

-Αντέχει η Λευκάδα επιπλέον ανάπτυξη και που τοποθετείται το “όριο” ;

Ελπίζουμε να γίνουμε η αφορμή έστω και τώρα προεκλογικά να τεθεί ως προβληματισμός στην “ατζέντα” των υποψηφίων, διαφορετικά οι επαγγελματίες στον τουρισμό, θα τραβήξουν όλο τον θόρυβο και την σκόνη, εισπράττοντας ως αντάλλαγμα “αθλητικές φανέλες”!

Πηγή: meganisinews.eu

Προηγουμενο αρθρο
1ος Μαθητικός Διαγωνισμός Φωτογραφίας Νομού Λευκάδας
Επομενο αρθρο
Εις μνήμην της μητέρας μας Αναστασίας Κατωπόδη, από το Μεγανήσι

1 Σχόλιο

  1. Λαικος
    26 Ιανουαρίου 2019 at 09:11 — Απάντηση

    Εξαιρετική η παρατήρηση σας αλλά γιατί όλοι αυτοί που τρέχουν να γλυψουν ένα κόκκαλο απ το project δεν βάζουν τα ίδια μέσα (ξέρουμε όλοι όλα)..ώστε να φτιαχτούν και οι ράμπες και οι προσβάσεις και οι δρόμοι?

Γράψτε το σχόλιό σας

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.