HomeΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΚαλύτερη εξυπηρέτηση των δημοτών ζήτησε ο Χαράλαμπος Καλός από τους υπαλλήλους του Δήμου

Καλύτερη εξυπηρέτηση των δημοτών ζήτησε ο Χαράλαμπος Καλός από τους υπαλλήλους του Δήμου

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Τους στόχους που θέτει η νέα δημοτική αρχή για την επόμενη τετραετία και αφορούν τη λειτουργία των υπηρεσιών του Δήμου, ανέπτυξε ο νέος Δήμαρχος Λευκάδας, κ. Χαράλαμπος Καλός, στη συνάντηση που πραγματοποιήθηκε στο Φουαγιέ του Πνευματικού Κέντρου, το μεσημέρι της Τρίτης 3/9/2019, παρουσία όλων των υπαλλήλων του Δήμου Λευκάδας.

Ο κ. Καλός ανέφερε ότι η εικόνα που έχει η κοινωνία για τη λειτουργία των υπηρεσιών του Δήμου Λευκάδας δεν είναι η επιθυμητή και άμεση προτεραιότητα όλων των υπαλλήλων πρέπει να είναι η καλύτερη εξυπηρέτηση των δημοτών και η βελτίωση της καθημερινότητάς τους.

Πιο συγκεκριμένα, ο Δήμαρχος ζήτησε ο δημότης να αντιμετωπίζεται με τη μέγιστη δυνατή ευγένεια και προκειμένου να αποφευχθεί η ταλαιπωρία της παραπομπής του από τη μια υπηρεσία στην άλλη, οι υπηρεσίες του Δήμου πρέπει να λειτουργούν συνεργατικά για την ολοκλήρωση των αιτημάτων. Ο κ. Καλός επισήμανε ότι οι υπάλληλοι επιβάλλεται να διαπνέονται από ομαδικό πνεύμα και ότι το ζητούμενο είναι οι υπηρεσίες του Δήμου να βρίσκουν τη λύση και όχι τη δικαιολογία.

Ο Δήμαρχος τόνισε ότι η εύρυθμη λειτουργία του Δήμου πρέπει να έχει συμμάχους το υπαλληλικό προσωπικό ενώ βοηθητική θα είναι και η αναδιάρθρωση του οργανογράμματος στην οποία θα προβεί η νέα δημοτική αρχή.
Τέλος, ζήτησε συνέπεια στο ωράριο εργασίας ενώ κατέστησε σαφές ότι θα υπάρξει μηδενική ανοχή στο κάπνισμα στους χώρους των υπηρεσιών του Δήμου.

Προηγουμενο αρθρο
Ιερά Μονή Αγίου Νικολάου Ιράς Λευκάδας
Επομενο αρθρο
Διακοπή νερού και σήμερα Παρασκευή στην πόλη της Λευκάδας

Δεν υπάρχουν σχόλια

Γράψτε το σχόλιό σας

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.