HomeΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ - ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ - ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣΝ.Ε. ΠΑΣΟΚ Λευκάδας: ανάγκη δραστικής μείωσης του κόστους διέλευσης από τη γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου

Ν.Ε. ΠΑΣΟΚ Λευκάδας: ανάγκη δραστικής μείωσης του κόστους διέλευσης από τη γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου

Κυριακή 28 Μαΐου 2017

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Από το Γραφείο Τύπου της Νομαρχιακής, εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση:
Στον παρακάτω πίνακα περιγράφεται συνοπτικά το κόστος διέλευσης της γέφυρας Ρίου-Αντιρρίου, όπως αυτό ισχύει σήμερα:

ΚατηγορίαΚατηγορία ΟχήματοςΥποκατηγορία Διόδιο
1Μοτοσικλέτες (οχήματα με κινητήρα με λιγότερους από 4 τροχούς)€ 1,90
2Επιβατικά Ι.Χ. (είναι όλα τα οχήματα με 4 τροχούς και ύψος κάτω των 2 μέτρων) που μπορεί να έχουν ρυμουλκούμενο ή τροχόσπιτο ύψους κάτω των 2 μέτρων€ 13,30
2Αυτοκινούμενα τροχόσπιτα€ 13,30
3Επιβατικά Ι.Χ. με ρυμουλκούμενο ή τροχόσπιτο ύψους άνω των 2 μέτρων€ 20,00
3Φορτηγά ύψους άνω των 2 μέτρων2 άξονες€ 20,00
4Φορτηγά3 άξονες€ 32,50
5Φορτηγά4 άξονες€ 41,50
6Φορτηγά5 άξονες και άνω€ 41,50
7Λεωφορεία ή πούλμανΈως και 20 θέσεις€ 30,00
8Λεωφορεία ή πούλμανΆνω των 20 έωςκαι 40 θέσεις€ 42,00
9Λεωφορεία ή πούλμανΆνω των 40 θέσεων€ 65,00

Είναι φανερό, ότι το κόστος διέλευσης δεν εξυπηρετεί την καθημερινότητα των μονίμων κατοίκων των γειτονικών περιοχών, ενώ ταυτόχρονα συμβάλλει αρνητικά στην ανάπτυξη και την ενίσχυση του τουρισμού των 19 Δήμων των νομών Αιτωλοακαρνανίας, Αχαΐας και Ηλείας, της Περιφέρειας Ηπείρου, ολόκληρης της Δυτικής Ελλάδας.

Η τιμολογιακή πολιτική της Γέφυρας, έχει ως αποτέλεσμα να απαξιώνεται ένα από τα σημαντικότερα έργα υποδομής στη χώρα, καθώς αντί αυτό να αποτελεί γεφύρωμα για τις τοπικές κοινωνίες, έχει μετατραπεί σε φράγμα.

Σύμφωνα με όσα προβλέπονται στη σύμβαση παραχώρησης μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και της εταιρείας ΓΕΦΥΡΑ Α.Ε., μετά το πέρας 10ετής λειτουργίας, είναι δυνατή η επαναδιαπραγμάτευση των όρων της σύμβασης παραχώρησης.

Συνεπώς η Κυβέρνηση έχει την υποχρέωση να διεκδικήσει μείωση στο κόστος διέλευσης, σε ποσοστό τουλάχιστον αντίστοιχο της μέσης μείωσης του οικογενειακού εισοδήματος στα χρόνια της κρίσης.

Η μείωση αυτή, δεν σημαίνει απαραίτητα και μείωση των εσόδων για τη ΓΕΦΥΡΑ Α.Ε., δεδομένου ότι θα συμβάλλει σημαντικά στην αύξηση των μετακινήσεων.

Υπενθυμίζουμε ότι η μείωση του κόστους διέλευσης αποτελεί πάγιο αίτημα του συνόλου των πολιτών της Δυτικής Ελλάδας, της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, του ΤΕΕ, των Ομοσπονδιών, των Εργατικών Κέντρων και των Ενώσεων Επαγγελματοβιοτεχνών της Δυτικής Ελλάδας.

Δύο φορές στο παρελθόν, ο Βουλευτής Αιτωλοακαρνανίας του ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΣΥΜΠΑΡΑΤΑΞΗ, κ. Δημήτρης Κωνσταντόπουλος, με επίκαιρες ερωτήσεις του προς τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών κ. Σπίρτζη, έθεσε έγκαιρα το ζήτημα της μείωσης του κόστους διέλευσης από τη Γέφυρα «Χαρίλαος Τρικούπης».

Καλούμε τους τοπικούς φορείς, Δημοτική Αρχή και Περιφέρεια, καθώς και τον Βουλευτή Λευκάδας, να πιέσουν στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων τους προς αυτή την κατεύθυνση, στηρίζοντας τη πρωτοβουλία της Δημοκρατικής Συμπαράταξης, ώστε εν’ τέλει, η επαναδιαπραγμάτευση των όρων της σύμβασης παραχώρησης, να έχει επιτυχή κατάληξη.

Φίλιππος Βουκελάτος, αν. Γραμματέας Ν.Ε. ΠΑΣΟΚ Λευκάδας.

Προηγουμενο αρθρο
«Η μνήμη σου θα παραμείνει αιώνια, φίλε Γιώργο»
Επομενο αρθρο
Δωρεά Οργάνων: Ζωή-Θάνατος-Ζωή!

2 Σχόλια

  1. Θοδωρής Αραβανής
    28 Μαΐου 2017 at 22:38 — Απάντηση

    Ακόμα μπορεί το πολιτικό αυτό κόμμα να διαφωτίσει τους πολίτες , παρουσιάζοντας τις τις Ευρωπαϊκές διατάξεις που ίσχυσαν – απ όταν ίσχυσαν- για το πως προσδιοριζόνταν τα κριτήρια του δρόμου επί του οποίου οι οδηγοί θα κατέβαλαν διόδια για να κυκλοφορήσουν.
    Και έτσι θα ενημερωθούν και οι πολίτες καλύτερα. Αν πλήρωναν ορθά ή όχι ορθά διόδια στον δρόμο Κορίνθου- Πατρών και για όσα χρόνια.
    Αν αποδειχτεί ότι πλήρωναν ορθά διόδια σε δρόμο μονής κατεύθυνσης χωρίς φύλαξη στην μέση , τότε αυτό θα αποτελέσει μια ουσιαστική πολιτική πράξη πληροφόρησης του πολιτικού αυτού κόμματος και αυτό θα εκτιμηθεί απ τους πολίτες.
    Αν πάλι αποδειχτεί ότι δεν εφαρμόζονταν οι Ευρωπαϊκές διατάξεις και κανονισμοί, τότε θα μπορεί το πολιτικό αυτό κόμμα να υποστηρίξει το αίτημα για την επιστροφή των όσων κατέβαλαν οι πολίτες χρόνια ως διόδια, για να κυκλοφορούν σε δρόμο μη δεκτικό διοδίων.
    Και στις δύο περιπτώσεις θα προκύπτει κοινωνικό όφελος και για τους πολίτες και για το πολιτικό κόμμα.

  2. Γιάννης Σ.
    28 Μαΐου 2017 at 18:08 — Απάντηση

    Κάποιοι λένε πως σε λαϊκισμό και ζημιά στη χώρα, ο ΣΥΡΙΖΑ βαδίζει στα πατήματα σας. Νομίζω πως κάνουν λάθος. Είστε αξεπέραστοι στο ΠΑΣΟΚ σε λαϊκισμό. Από που προκύπτουν όλα αυτά που γράφεται για απαξίωση της γέφυρας και αύξηση των μετακινήσεων με την μείωση του κόστους; Έχετε κάνει κάποια μελέτη;
    Ασφαλώς και σε όλους θα είναι αρεστή η μείωση του κόστους. Όχι όμως επειδή το ζητάτε εσείς και ο κάθε βουλευτής και παράγοντας -είστε όλοι αδιάβαστοι και αναξιόπιστοι- αλλά επειδή με βάση μελέτη, κάτι τέτοιο είναι εφικτό να γίνει. Αλλιώς αν δεν είναι, το κόστος θα το επιβαρυνθούν όλοι οι έλληνες πολίτες μέσω της φορολογίας.
    Μην υποτιμάται τόσο την νοημοσύνη μας. Αν έχετε στοιχεία που προκύπτουν από μελέτες, αυτά να μας πείτε. Το πόσο κοστίζει η διέλευση της γέφυρας το γνωρίζουμε.

Γράψτε το σχόλιό σας

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.