HomeΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ - ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ - ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣΤ’ ακούς Πινόκιο; Λεφτά για την «εκπαίδευση» ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ!!!

Τ’ ακούς Πινόκιο; Λεφτά για την «εκπαίδευση» ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ!!!

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠ/ΚΩΝ Π.Ε. ΛΕΥΚΑΔΑΣ
«ΑΓΓΕΛΟΣ ΣΙΚΕΛΙΑΝΟΣ»
Γ. Μεσσήνη 7, 31100 Λευκάδα
Τηλ.- Fax: 2645026165 – Κιν. 6974815958
Εmail: sepelefkadas@yahoo.gr

Τ’ ακούς Πινόκιο; Λεφτά για την «εκπαίδευση» ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ!!!

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.) διαχειρίζεται πακτωλό κονδυλίων ΕΣΠΑ για την υλοποίηση της αξιολόγησης τη στιγμή που η δημόσια εκπαίδευση καταρρέει λόγω της υποχρηματοδότησης.

Έχουμε λοιπόν και λέμε:
1. Αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου της σχολικής μονάδας – Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης . Προϋπολογισμός: € 7.200.000

2. Προκαταρκτικές Ενέργειες για την Εφαρμογή Συστήματος Αξιολόγησης. Προϋπολογισμός €
1.490.000 Πηγή : http://www.espa.gr/el

Στη Συνεδρίαση της Ολομέλειας του Συμβουλίου Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Σ.Π.Δ.Ε) την Παρασκευή 28 Νοεμβρίου ο πρόεδρος του Ι.Ε.Π. Σωτήρης Γκλαβάς προσπάθησε να δικαιολογήσει τα υπέρογκα ποσά που διαχειρίζεται το Ινστιτούτο για την εφαρμογή της αξιολόγησης, λέγοντας πως κατά κύριο λόγο δαπανώνται για μετακινήσεις εκπαιδευτικών (διευκρινίζοντας μάλιστα, μετά από ερώτηση εκπροσώπων της ΔΟΕ, πως πρόκειται, κυρίως, για Διευθυντές Εκπαίδευσης και Σχολικούς Συμβούλους που μετακινήθηκαν για τα σεμινάρια της αξιολόγησης).

Από τα 7.200.000 ευρώ που θα κοστίσει η διετής εφαρμογή του προγράμματος το σύνολο της δαπάνης θα μοιραστεί μεταξύ των ειδικών (που έφτιαξαν τους δείκτες, τα κριτήρια, τα σχέδια εργασίας και τις φόρμες για την αξιολόγηση της εκπαιδευτικής μας πράξης), των επιμορφωτών, των σχολικών συμβούλων και των διευθυντών των σχολικών μονάδων

(http://www.edulll.gr/UserFiles/File/proskliseis/newSchool/165637_Prosklisi_66_Autoaxiologhsh.doc).

Ακόμη, το κάθε μέλος των Εξωτερικών Επιτροπών Αξιολόγησης (Ράμπο της αξιολόγησης) που προβλέπεται να συγκροτηθούν σε κάθε ΠΥΣΠΕ θα αμείβεται με το διόλου ευκαταφρόνητο ποσό των 3.500 ευρώ μηνιαίως.

Ψιλικατζής ο Ιούδας!!!

Ε, όχι και να παραδώσουν το δημόσιο σχολείο για 30 ΑΡΓΥΡΙΑ!!! Πιέζουν για την επιβολή του αγοραίου σχολείου, σχολείου της διαρκούς αξιολόγησης, όπου τα πάντα είναι μετρήσιμα και υπόκεινται σε ποιοτικούς δείκτες, μόνο επειδή πιστεύουν στην αξιοκρατία; Για πολιτική αυτοκάθαρση-κάθαρση έχουν να πουν κάτι αντίστοιχο;

Έχει ανοίξει ήδη, ένα τεράστιο ζήτημα στη δημόσια εκπαίδευση των στελεχών που αναλαμβάνουν τη «βρώμικη δουλειά» , ώστε ενισχυμένα να χρησιμοποιηθούν ως ένα αυστηρά ελεγχόμενο σώμα διοικητικών υπαλλήλων που θα έχει ως έργο την προώθηση και εφαρμογή των αντιεκπαιδευτικών επιλογών και ασφαλώς ως πρώτιστο καθήκον θα έχουν τη χειραγώγηση της εκπαιδευτικής κοινότητας.

Θα είναι αυτοί που θα συμβάλλουν στην αναπαραγωγή των κυρίαρχων κοινωνικών σχέσεων εξουσίας – υποταγής, θα καλλιεργήσουν την αποδοχή των σχέσεων αυτών, στους εργαζόμενους, με βάση τα κριτήρια του ΟΟΣΑ και της Ε.Ε.

Είναι οι ίδιοι που θέτουν τα θεμέλια μιας ιστορικής διάσπασης του εκπαιδευτικού σώματος με την κατηγοριοποίηση σε «στελέχη – αξιολογητές» και «εκπαιδευτικούς – αξιολογούμενους». Ταυτόχρονα, η διαπλοκή του κομματικού – κυβερνητικού μηχανισμού με την αξιολογική ιεραρχία, απειλεί να εγκαθιδρύσει μια ιδιόμορφη «δικτατορία των αξιολογητών» στα εκπαιδευτικά συνδικάτα, οδηγεί στο οξύμωρο σχήμα οι αξιολογούμενοι εκπαιδευτικοί να εκπροσωπούνται (έκοντες – άκοντες) στα συνδικαλιστικά όργανα από τους αξιολογητές τους!

Δεν καλλιεργούμε αυταπάτες για το ρόλο των στελεχών. Αμφισβητούμε την ιεραρχική πυραμίδα, του ελέγχου, του διοικητικού αυταρχισμού της πειθάρχησης και της χειραγώγησης. Θα μας βρουν μπροστά τους σχολειό το σχολειό, όλοι οι επίδοξοι πραιτωριανοί.

Αγωνιζόμαστε για την παιδαγωγική ελευθερία και τη δημοκρατία στο σχολείο. Ενάντια στον ασφυκτικό διοικητικό έλεγχο που στοχεύει στην επιβολή των κυρίαρχων αξιών και παιδαγωγικών μεθόδων.
Συνεχίζουμε τον αγώνα ενάντια στην κατηγοριοποίηση εκπαιδευτικών και σχολείων, στην συνεχιζόμενη πολιτική της υποχρηματοδότησης, στην εκπαίδευση των χορηγών, στην ιδιωτικοποίηση, στην καταστρατήγηση των εργασιακών δικαιωμάτων.

Η απάντηση δίνεται με ενότητα και αγώνα από τους εκατοντάδες συλλόγους διδασκόντων που δηλώνουν απεργία-αποχή από τον προγραμματισμό για την έκθεση αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας.

Από 46 ΕΛΜΕ και Συλλόγους Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, στους οποίους συμπεριλαμβάνεται και ο Σύλλογος Π.Ε. Λευκάδας, που εκπροσωπούν πάνω από 30.000 δασκάλους, νηπιαγωγούς, καθηγητές και που πήραν την απόφαση να συνυπογράψουν κοινό κείμενο προτείνοντας πρακτικά βήματα μη εφαρμογής της αυτοαξιολόγησης-αξιολόγησης‏.

Από τους περίπου 2.000 εκπαιδευτικούς που ενυπόγραφα δηλώνουν απεργία-αποχή από όλες τις διαδικασίες υλοποίησης της ατομικής αξιολόγησης των εκπαιδευτικών. Από τους 77 διευθυντές και προϊστάμενους που λένε «όχι» σε κάθε αξιολογική διαδικασία και από όλους αυτούς που είναι έτοιμοι να επιλέξουν τη γραμμή μάχης.

Συνεχίζουμε ενιαία- μετωπικά…

Προηγουμενο αρθρο
Στα γήπεδα η Λευκάδα … αναστενάζει
Επομενο αρθρο
Εγκλημα, χάος αλλά και χρώματα

Δεν υπάρχουν σχόλια

Γράψτε το σχόλιό σας

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.