O φωτογράφος Μικρώνης Ξενοφώντας φωτογραφίζει το φώς. Ουσιαστικά θέλει να εγκλωβήσει το φώς για να αναδείξει την λειτουργική του στον πολιτισμό , μέσα στο φωτογραφικό καδράρισμά του και αυτό γίνεται εμφανές στην φωτογραφία τούτη, που εντάσει την φιγούρα φωτισμένη μέσα στο πλαίσιο του ημίφωτος του ορίζοντα. Το το φόντο ορίζεται απ τον ίδιο τον τεχνήτη και μέσα εντάσει την φιγούρα απ την οποία φωτίζεται ως φόντο ( το αντικείμενο φωτισμένο άρα σαν το ίδιο το φώς). Η ίδια η φωτογραφία έτσι αναλύεται από τα μέσα προς τα έξω , το φωτισμένο αντικείμενο να λειτουργεί διαφωτιστικά για την ίδια την φωτογραφία και να την ερμηνεύει. Η προείδια του τεχνήτη είναι προφανής, για την πρωτοκαθεδρία της ματιάς του φωτογράφου ( που ζητά να φωτίσει τον κόσμο με την τέχνη του -την φωτογραφική τέχνη-). Τα μέσα της τέχνης τα εμπεριέχει η κάθε εποχή εκάστοτε ως τέτοια εξελικτικά. Ουσιαστικά είναι η τεχνική. Γιατί το περιεχόμενο και την ουσία την καθορίζει ο τεχνήτης. Που αυτό το περιεχόμενο ο Ξενοφώντας Μικρώνης το ορίζει ως διαφωτισμό με εργαλείο ( μέσον) την ίδια την ίδια την φωτογραφία.
1 Σχόλιο
Διαφωτισμός και φωτογραφία.
O φωτογράφος Μικρώνης Ξενοφώντας φωτογραφίζει το φώς.
Ουσιαστικά θέλει να εγκλωβήσει το φώς για να αναδείξει την λειτουργική του στον πολιτισμό , μέσα στο φωτογραφικό καδράρισμά του και αυτό γίνεται εμφανές στην φωτογραφία τούτη, που εντάσει την φιγούρα φωτισμένη μέσα στο πλαίσιο του ημίφωτος του ορίζοντα.
Το το φόντο ορίζεται απ τον ίδιο τον τεχνήτη και μέσα εντάσει την φιγούρα απ την οποία φωτίζεται ως φόντο ( το αντικείμενο φωτισμένο άρα σαν το ίδιο το φώς).
Η ίδια η φωτογραφία έτσι αναλύεται από τα μέσα προς τα έξω , το φωτισμένο αντικείμενο να λειτουργεί διαφωτιστικά για την ίδια την φωτογραφία και να την ερμηνεύει. Η προείδια του τεχνήτη είναι προφανής, για την πρωτοκαθεδρία της ματιάς του φωτογράφου ( που ζητά να φωτίσει τον κόσμο με την τέχνη του -την φωτογραφική τέχνη-). Τα μέσα της τέχνης τα εμπεριέχει η κάθε εποχή εκάστοτε ως τέτοια εξελικτικά. Ουσιαστικά είναι η τεχνική. Γιατί το περιεχόμενο και την ουσία την καθορίζει ο τεχνήτης. Που αυτό το περιεχόμενο ο Ξενοφώντας Μικρώνης το ορίζει ως διαφωτισμό με εργαλείο ( μέσον) την ίδια την ίδια την φωτογραφία.