HomeΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΑκυρώθηκε επίσημα το έργο για την Υποθαλάσσια Ζεύξη Λευκάδας

Ακυρώθηκε επίσημα το έργο για την Υποθαλάσσια Ζεύξη Λευκάδας

Οριστικό τέλος έδωσε η απόφαση του Υπουργείου Υποδομών να ακυρώσει τον “παγωμένο” διαγωνισμό για την κατασκευή της Υποθαλάσσιας Ζεύξης Λευκάδας-Αιτωλοακαρνίας.

Σύμφωνα με την από 31.5.2016 απόφαση του Υπουργού Υποδομών Χρήστου Σπίρτζης, ο διαγωνισμός ακυρώνεται για τους παρακάτω λόγους:

-Αντίρρηση των θεσμικών εκπροσώπων της τοπικής κοινωνίας για το σχεδιασμό και την υλοποίηση ως έργο παραχώρησης

-Επέλευση του καταστροφικού σεισμού της 17ης Νοεμβρίου που “απαιτεί την εκ νέου ιεράρχηση και σχεδιασμό των απαιτούμενων έργων υποδομής”.

Όπως επισημαίνεται στο σκεπτικό της απόφασης “στην παρούσα φάση η Αναθέτουσα Αρχή συμμεριζόμενη τις ανωτέρω αντιρρήσεις και προβληματισμούς δεν ενδιαφέρεται για την κατασκευή του και σύμφωνα με τα άρθρα 6.1 και 6.2 της Προκήρυξης δύναται να ακυρώσει το διαγωνισμό μετά από γνώμη της Επιτροπής Διενέργειας Διαγωνισμού” (η οποία επίσης συμφώνησε στην ακύρωση του διαγωνισμού.

Με αυτό τον τρόπο έχουμε το αναμενόμενο τέλος για το έργο της Μελέτης, κατασκευής, χρηματοδότησης, λειτουργίας, συντήρησης και εκμετάλλευσης του έργου: υποθαλάσσια ζεύξη Λευκάδας – Ν. Αιτωλοακαρνανίας” και φυσικά τελειώνει και η “περιπέτεια” για τους 2 μονομάχους που έκδήλωσαν ενδιαφέρον, ΓΕΚ-ΤΕΡΝΑ και ΑΚΤΩΡ.

Να σημειώσουμε πως σύμφωνα με την παράγραφο 6.5 του τεύχους δημοπράτησης την οποία επικαλείται η απόφαση του Υπουργείου ΥΠΟΜΕΔΙ αν ο διαγωνισμός ακυρωθεί (…) οι Διαγωνιζόμενοι δεν δικαιούνται αποζημίωσης.

Πρόκειται για το δεύτερο έργο παραχώρησης που ακυρώνεται μετά τον Αυτοκινητόδρομο Ελευσίνα-Θήβα-Υλίκη. Ο μόνος διαγωνισμός που διασώθηκε και προχωρά από τη νέα γενιά αυτών των έργων είναι η Υποθαλάσσια Σαλαμίνας με το σχετικό διαγωνισμό να βρίσκεται σε εξέλιξη.

Νίκος Καραγιάννης-ypodomes.com

Τι περιελάμβανε η αρχική προκήρυξη του έργου

-Την κατασκευή οδικού τμήματος, συνολικού μήκους 3 χλμ. (συμπεριλαμβανομένης της υποθαλάσσιας σήραγγας).

-Την κατασκευή υποθαλάσσιας σήραγγας κάτω από τον υφιστάμενο Δίαυλο Λευκάδας, με τα απαραίτητα τεχνικά έργα εισόδου και εξόδου, συνολικού μήκους 1,1 χλμ. περίπου, ώστε να είναι δυνατή η απρόσκοπτη διέλευση των πλοίων από τον Δίαυλο και η ταυτόχρονη είσοδος/έξοδος των οχημάτων στο νησί της Λευκάδας, καθώς και την κατασκευή των απαραίτητων οδικών συνδέσεων με το υφιστάμενο δίκτυο.

-Τη διαπλάτυνση του Διαύλου Λευκάδας, στο τμήμα από το τεχνικό έργο της υποθαλάσσιας σήραγγας μέχρι το κάστρο Αγ. Μαύρας,

-Την κατασκευή Τουριστικού Λιμένα (Μαρίνας) σκαφών μεγάλου μήκους στην περιοχή του Διαύλου, βορειοανατολικά του υφιστάμενου και υπό λειτουργία τουριστικού λιμένα σκαφών αναψυχής Λευκάδας, εφόσον εντασσόταν στο έργο παραχώρησης.

Προηγουμενο αρθρο
Μουσική στον κήπο της Βιβλιοθήκης με συντροφιά το φεγγάρι (φωτo + video)
Επομενο αρθρο
Και νέα προσάραξη σκάφους στην αμμόγλωσσα

Δεν υπάρχουν σχόλια

Γράψτε το σχόλιό σας

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.