HomeΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΔιαμαρτυρία για το κλείσιμο του Α.Τ. Καρυάς Λευκάδας

Διαμαρτυρία για το κλείσιμο του Α.Τ. Καρυάς Λευκάδας

Με την παρούσα διαμαρτυρία οι επίσημοι φορείς και οι κάτοικοι της Καρυάς, των Πηγαδισάνων, της Εγκλουβής αλλά και των γύρω κοινοτήτων εκφράζουμε την εναντίωσή μας στο κλείσιμο του Αστυνομικού Τμήματος Καρυάς, γεγονός που θα σημάνει την υποβάθμιση των χωριών της Ορεινής Λευκάδας και θα συντελέσει στην ερημοποίηση της ευρύτερης περιοχής ενώ θα δημιουργήσει έντονο αίσθημα ανασφάλειας στους κατοίκους της.

Η περιοχή ευθύνης του Α.Τ. Καρυάς, πέραν του δύσβατου σε πολλά σημεία ορεινού όγκου του νησιού, συμπεριλαμβάνει την περιοχή ¨Μέγα Όρος¨, όπου βρίσκονται οι εγκαταστάσεις του στρατοπέδου της 4ης Μ.Σ.Ε.Π καθώς και η ζωτικής σημασίας για τον τομέα των τηλεπικοινωνιών κεραία του Ο.Τ.Ε στο όρος ¨Ελάτη¨.

Σας κάνουμε γνωστό ότι η μέχρι τώρα καταγραφή χαμηλής παραβατικότητας στην Ορεινή Λευκάδα οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στη λειτουργία του Αστυνομικού Τμήματος έστω και αν αυτό υπολειτουργεί με ευθύνη του αρμόδιου Υπουργείου.

Δηλώνουμε κατηγορηματικά την εναντίωσή μας στο κλείσιμο του Α.Τ. Καρυάς και ζητάμε τη συνέχιση της λειτουργίας του καθώς και την πλήρη επάνδρωσή του.

Καλούμε τους τοπικούς φορείς, τον Δήμο Λευκάδας, τον Αντιπεριφερειάρχη Λευκάδας, τον Βουλευτή Λευκάδας, τα Πολιτικά Κόμματα, να προβούν σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες ώστε να ΜΗΝ ΚΛΕΙΣΕΙ στο Αστυνομικό Τμήμα Καρυάς και να μην υποβαθμιστεί περαιτέρω η Ορεινή Λευκάδα.

ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΥΠΟΓΡΑΦΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΤΩΘΙ ΦΟΡΕΙΣ:

1) ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΟΠΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΚΑΡΥΑΣ
2) ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΟΠΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΕΓΚΛΟΥΒΗΣ
3) ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΟΠΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΠΗΓΑΔΙΣΑΝΩΝ
4) ΜΟΥΣΙΚΟΦΙΛΟΛΟΓΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΚΑΡΥΑΣ ΛΕΥΚΑΔΑΣ «Ο ΑΠΟΛΛΩΝ»
5) ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΓΚΛΟΥΒΗΣ
6) ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΗΓΑΔΙΣΑΝΩΝ «Η ΠΡΟΟΔΟΣ»
7) ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΚΑΡΥΑΣ
8) ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΚΑΡΥΑΣ
9) ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ & ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ & Λ.Τ. ΚΑΡΥΑΣ

Προηγουμενο αρθρο
Ανάδειξη νέου Δ.Σ. στον Πολιτιστικό Σύλλογο Νικιάνας «Οι Σκάροι»
Επομενο αρθρο
Εν μέσω καταιγίδας...

1 Σχόλιο

  1. Θοδωρής Αραβανής
    12 Οκτωβρίου 2016 at 20:10 — Απάντηση

    Τζά’ι’ρους Ντρίμ – Gyrous Traum

    Το χρόνιο κυκλοφορούν λειτουργικό και διοικητικό χάλι , συμβολίζεται με τις μεθοδεύσεις για χρόνια τώρα για το κλείσιμο του ΑΤΚαρυάς, ότι έχει ή είχε μείνει.
    Είναι η συμβολιστική της κουλτούρας της σουβλακερί-τσίκνας που ως τελεσμένο ιδεολόγημα ( άρα παραγάγει και υλικά αποτελέσματα ) επενδύθηκε χρόνια στην Νήσο.
    Δεν είναι ανεξάρτητο το αποδυνάμωμα μέχρι τελικό κλείσιμο του ΑΤ Καρυάς ( ως φυσική κατάληξη), από μια ευρύτερη ιστορική θεώρηση για την ιδεολογία με την οποία επενδύεται αυτό το κλείσιμο.
    Στο σημαίνον: αποδυνάμωμα και κλείσιμο , αντιστοιχεί το σημαινόμενο της ιδεολογίας της σουβλακερί-τσίκνα, μετεξέλιξη της μεταπολεμικής πρακτικής της διαχείρησης των κρατικών κονδυλίων σύμφωνα με τις νομαρχιακό νόρμες συμφερόντων της πρωτεύουσας κάθε νομού. Οι αποφάσεις για την διαχείρηση αυτών των κονδυλίων, από τα νομαρχιακά συμβούλια χρόνια, καλά ήταν οι ιστορικοί ερευνητές να ερευνήσουν, με ότι έχει μείνει ως τεσκερέδες και μπουγιουρντιά στα αποδυναμωμένα αρχειοφυλάκεια κάθε πόλης ή Νομού.
    Το παραπέμπον όμως ( του σημαίνοντος), δεν είναι τίποτα άλλο παρά η ιστορική πεπατημένη – (αντιδραστική και βαθύτατα ιστορικά αυταρχική ), της πρακτικής του 1901 με τα μέτρα που ελήφθησαν περί κατάργησης της τότε Στρατιωτικής αστυνομίας ( χωροφυλακής) απ τα χωριά, τα οποία δεν είχαν χρήματα να πληρώσουν τους μισθούς των αστυνομικών και της λειτουργίας της χωροφυλακής. Στο κουβέρνο ήταν οι Γεώργιος Θεοτόκης, Ανάργυρος Σιμόπουλος Οικονομικών κλπ παιδιά της εποχής.
    Ταυτόχρονα πληροφοριακά είχαν καταργηθεί και τα δημόσια σχολεία Δημοτικά, σε όποιο χωριό δεν πρόσφερε κτίριο δωρεάν και πλήρωνε και τους εκπαιδευτικούς.
    Ταυτόχρονα όμως η αντιδραστική κεντρική διαχείρηση των Νομαρχιακών συμβουλίων χρόνια ( εδώ συμμετείχαν κάτι αλτρου’ι’στές από τις πρωτεύουσες των νομών της χώρας ,που έπρεπε να γίνου τουλάχιστον Δεσπότες ή Μητροπολίτες!!! ) , η αντιδραστική κεντρική διαχείρηση χρόνια είχε μεθοδεύσει τα όσα ήθελε μεθοδευμένα, στο πλαίσιο του αλτρου’ι’σμού και της αγιοσύνης!!!! με την οποία περιβαλόνταν ως σχήμα εξουσιαστικό χρόνια.
    Για να μορφοποιηθεί έτσι το κακοψημένο τσίκνα σουβλάκι ως κοινωνική παραγωγική κουλτούρα .
    Τζά’ι’ρους Ντρίμ – Gyrous Dream

Γράψτε το σχόλιό σας

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.