HomeΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ«Εκεί που έπεσε ο σπόρος»

«Εκεί που έπεσε ο σπόρος»

Μαθητές δημοτικού δημιούργησαν ταινία για την κατάργηση των γενετικά τροποποιημένων σπόρων

Μια εκπληκτική μικρού μήκους ταινία, γυρισμένη σε στυλ παλιού, βωβού, ασπρόμαυρου κινηματογράφου δημιούργησαν οι μαθητές της Γ” Δημοτικού του 4ου Δημοτικού Σχολείου Νέας Αλικαρνασσού, προκειμένου να παρουσιάσουν όλη την διαδικασία της καλλιέργειας αλλά και τους παράγοντες που επηρεάζουν την παραγωγή.

“Άραγε τι εννοούμε όταν λέμε «γεωργική παραγωγή»; Τι ακριβώς είναι οι καλλιέργειες; Ποιοι είναι οι παραδοσιακοί σπόροι; Τι είναι οι μεταλλαγμένοι σπόροι; Από ποιους παράγοντες επηρεάζεται η παραγωγή; Τι σημαίνει για μια επιχείρηση ή ένα άνθρωπο η έκφραση «παίρνω δάνειο»; Τι σημαίνει πληρώνω τόκους στην τράπεζα; Πώς κερδίζουν δηλαδή οι τράπεζες; Πώς πτωχεύει μια επιχείρηση ή ένα νοικοκυριό; Τι σημαίνει εγκατάλειψη της παραγωγικής γης; Και πώς μπορούμε να κάνουμε τον τόπο μας και τη χώρα μας ακόμη πιο παραγωγικούς;

Αυτές τις ερωταπαντήσεις διαχειρίστηκε η Τρίτη (Γ) Δημοτικού του 4ου Δημοτικού Σχολείου Νέας Αλικαρνασσού, στα πλαίσια του εκπαιδευτικού προγράμματος «Πώς θα γίνει ο κόσμος μας Αν..» δημιουργώντας και παρουσιάζοντας την ταινία «Εκεί που έπεσε ο σπόρος…»

Το θέμα που επέλεξαν να επεξεργαστούν οι μαθητές μας ήταν εκείνο της κατάργησης της χρήσης των γενετικά τροποποιημένων σπόρων στην καλλιέργεια.

Το σενάριο της ταινίας, βασισμένο σε πραγματική ιστορία, παρουσιάζει τη δραματική αλλαγή στη ζωή μιας αγροτικής κοινότητας που δελεάστηκε να χρησιμοποιήσει γενετικά τροποποιημένους σπόρους και τελικά βίωσαν την πλήρη καταστροφή στις καλλιέργειες και τις ζωές τους.

Τα γυρίσματα έγιναν με τη διαδικασία του παλιού, βωβού, ασπρόμαυρου κινηματογράφου.

Ανταποκρινόμενοι στη δραματικότητα του θέματος, οι μαθητές μας εργάστηκαν με σοβαρότητα, συνέπεια και υπευθυνότητα και δημιούργησαν μια μικρού μήκους ταινία με ευαισθησία, απαραίτητο χιούμορ, συναίσθημα, για ένα δυνατό και έντονο μήνυμα.

Πηγή: www.enallaktikos.gr

Προηγουμενο αρθρο
Απάντηση Προέδρου Επιμελητηρίου σε πρόταση Καλούδη για τη μεταφορά της λευκαδίτικης άμμου σε παραλίες της Κέρκυρας
Επομενο αρθρο
Αρνητική απάντηση Γαλιατσάτου σε Γερμανούς

1 Σχόλιο

  1. παϊσιος
    6 Οκτωβρίου 2014 at 15:14 — Απάντηση

    Ακριβώς αυτό έκανε η Μονσάντο στην Ινδία με το μεταλλαγμένο καλαμπόκι. Πάρα πολύ καλό μάθημα για μεγάλους.

Γράψτε το σχόλιό σας

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.