HomeΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΑιτήματα – Δικαιώματα Κατάληψης 2ου Λυκείου και Γυμνασίου Λευκάδος

Αιτήματα – Δικαιώματα Κατάληψης 2ου Λυκείου και Γυμνασίου Λευκάδος

Το Σχολείο μένει κλειστό λόγω:

1) Το παρών εκπαιδευτικό σύστημα είναι μη αποδοτικό. Υποχρεώνει όλα τα παιδιά να πηγαίνουν φροντιστήρια ακόμη κι αν δε μπορούν να τα υποστηρίξουν οικονομικά οι γονείς τους. Χωρίς αυτά το παιδί έχει πολλές ελλείψεις πάνω σε μαθησιακά θέματα καθώς στο σχολείο δε γίνεται σωστό και όπως θα έπρεπε μάθημα!

2)Το εσωτερικό περιβάλλον του σχολείου έχει πολλές έχει πολλές υλικές ζημιές από το σεισμό της 17ης Νοεμβρίου, οι ζημιές αυτές μπορεί να μη φέρουν ακαταλληλότητα στο χώρο του σχολείου, αλλά προκαλούν ψυχολογικά και ψυχοφθόρα προβλήματα στα παιδιά( τεράστιες ρωγμές στους τοίχους ).

3)Η ανισότητα μεταξύ καθηγητών και μαθητών

4)Η κακή και επιλεκτική συμπεριφορά καθηγητών προς συγκεκριμένους μαθητές ή ομάδες παιδιών.

5)Ο χώρος υγιεινής του σχολείου μας είναι τουλάχιστον ανεπαρκές, καθώς δεν υπάρχουν χαρτιά υγείας και κρεμοσάπουνο. Επιπλέον, το νερό από τις βρύσες κόβεται από τις 11:00 π.μ και μετά.

Τέλος, θα θέλαμε να προβληματιστείτε σχετικά με το τι δε λειτουργεί σωστά όσον αφορά την εκπαίδευση την παιδεία και όλα τα προβλήματα που ακολουθούν.

Υ.Γ Εάν εσείς θεωρείται ότι στο 2016 οι αγώνες των παιδιών πρέπει να αντιμετωπίζονται κατ’ αυτόν τον τρόπο τότε μπορεί και να κάνουμε λάθος.

φωτογραφία αρχείου.

Προηγουμενο αρθρο
Συγκέντρωση – Ενημέρωση για τον καθορισμό δράσεων σχετικά με ανεπιτήρητα ζώα
Επομενο αρθρο
Υποψηφιότητες για τις εκλογές της Φιλαρμονικής

5 Σχόλια

  1. Λένα
    13 Νοεμβρίου 2016 at 14:58 — Απάντηση

    Πίσω από όλες τις πράξεις των ανθρώπων μικρών και μεγάλων υπάρχει υπόβαθρο. ΠΟΤΕ ή σχεδόν ΠΟΤΕ δεν είναι το προφανές.
    Καλό είναι να αναζητούνται οι “πραγματικές αιτίες” που οδηγούν σε συγκεκριμένες πράξεις και συμπεριφορές. Καλό είναι οι εκπαιδευτικοί να είναι πολύ προσεκτικοί στις τυχόν δημόσιες δηλώσεις τους διότι αποκαλύπτουν ΄”έμμεσα” πάνω σε ποια βάση διαπαιδαγωγούν τους νέους, δίνουν μηνύματα, καλλιεργούν και διαμορφώνουν συνειδήσεις και χαρακτήρες.
    Πολλές φορές αποτελούν “πρότυπα”.
    Δεν πρέπει να τσουβαλιάζονται “τα πάντα” και να βγαίνουν εύκολα συμπεράσματα. Καλό είναι να αφουγκραζόμαστε όλες τις απόψεις, και πάνω από όλα να είμαστε αντικειμενικοί, ανεξαρτήτως “προσωπικών” πεποιθήσεων. Το επάγγελμα του δασκάλου, του καθηγητή, του γιατρού και ελάχιστα ακόμη αποτελούν λειτουργήματα και όχι ένα απλό και ελεύθερο επάγγελμα, όπου σε περίπτωση “λάθους” το μεγαλύτερο κόστος είναι το “κλείσιμο της επιχείρησης”.
    Εδώ τα λάθη “κοστίζουν” ζωές και προσωπικότητες!
    Καλό είναι η “συγνώμη” να μην είναι ειρωνική, αλλά ουσιαστική και αφορμή διαλόγου………
    Ένα από τα μεγαλύτερα ελαττώματα του ανθρώπου είναι να μην αναγνωρίζει “λάθη του”. ΟΛΟΙ θα είμασταν καλύτεροι, και ίσως να ήταν η αρχή μια πραγματικής προσπάθειας για έναν καλύτερο κόσμο. ΧΩΡΙΣ ΦΟΒΟ, ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΚΑΙ ΜΕ ΙΣΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ!!!

  2. Μαρία Τασσοπούλου
    13 Νοεμβρίου 2016 at 13:53 — Απάντηση

    Προφανώς δεν κατάλαβα σωστά το βάθος της διαμαρτυρίας των επαναστατημένων νέων. Ζητώ ταπεινά συγγνώμη που ανοήτως θεώρησα ότι απλώς επεδίωξαν λίγες μέρες ανάπαυλας.

  3. Λέναω
    13 Νοεμβρίου 2016 at 11:15 — Απάντηση

    1)Είναι λυπηρό να αποκαλείται “θράσος”, η δύναμη και η τόλμη να καταγγείλει κανείς αυτό που τον αδικεί, τον προσβάλει και τον κακοποιεί με οποιονδήποτε τρόπο (σωματικά, ψυχικά, συναισθηματικά κ.λ.π.).
    2)Είναι λυπηρό άνθρωποι μέσα από τη θέση του εκπαιδευτικού να δηλώνουν ευθαρσώς τέτοιου είδους αντιλήψεις περί ανισότητας και να προβάλουν σαν επιχειρήματα τον στρατό και ότι θα πρέπει να είναι “υπό” (Αυτά θυμίζουν “άλλες” εποχές, όταν π.χ. για να πάει μαθητής στο ΣΙΝΕΜΑ, έπρεπε να έχει την “επιτήρηση” του καθηγητή κ.λ.π. κ.λ.π. ).
    3)Άλλο σεβασμός και άλλο ανισότητα.
    4)ΔΕΝ υπάρχει ανισότητα, όλοι είμαστε ΙΣΟΙ, ανεξαρτήτως θέσης, μυϊκής δύναμης κ.λ.π,
    5)Ο σεβασμός κερδίζεται! Δεν επιβάλλεται, με την απειλή του “όπλου”΄. Ο φόβος οδηγεί σε “άλλα” αποτελέσματα.
    6)Αλίμονο αν οι έφηβοι σκύψουν το κεφάλι, δεχτούν τη “μοίρα τους” και δηλώσουν “υπό”.
    7)Άλλο συνέπειες (το αποτέλεσμα μιας συγκεκριμένης επιλογής) και άλλο αντίποινα (εκδικητικότητα, ή επιλεκτική συμπεριφορά).
    8)Μεγάλη κουβέντα αποτελεί ο όρος “κακός μαθητής” και οι αιτίες που οδηγούν στο αποτέλεσμα των “κακών βαθμών”.
    9)Είναι όντως “μικρόψυχο” να γίνεται σχολιασμός στην ορθογραφία (εξάλλου και κάποιοι “άλλοι” έχουν συντελέσει σ’ αυτό)΄.
    10)Θα ήθελα να δω σχολιασμούς, κείμενα και αντιδράσεις για ΟΛΑ τα “καλά” του συστήματος.
    11)Είναι λυπηρό να χλευάζεται “ειρωνικά” το “πάρτι” της Γ΄Λυκείου. Μπορεί να γίνει αλλιώς;;;;;
    12)Θα ήθελα, ένα “δυνατό” κείμενο με ονοματεπώνυμο προς το Υπουργείο Παιδείας και ΜΜΕ, για το άκρως αντιπαιδαγωγικό και ανταγωνιστικό εκπαιδευτικό του σύστημα, που προάγει την παραπαιδεία και την αμορφωσιά,
    13)Θα ήθελα να δω ένα “δυνατό” κείμενο που να μην κατηγορεί τους μαθητές και το υποτιθέμενο “θράσος” τους αυτή τη φορά, αλλά το “θράσος” “κάποιων” συναδέλφων (ευτυχώς όχι όλων) που εκμεταλλεύονται αυτό το κακό και απαράδεκτο σύστημα μαζί και τους μαθητές τους, για να θησαυρίζουν οι τσέπες τους.
    14)Άραγε μπορεί να υπάρξει σεβασμός προς τον “ανώτερο” όταν το απόγευμα τον “συντηρεί” ο ΄”κατώτερος”; (Εννοείται ότι στις καταλήψεις, τα “απογευματινά” γίνονται “πρωινά”, για καλύτερη απόδοση, (δεν συμβαίνει όμως το ίδιο και στα πρωινά του σχολείου) .
    15)Όσο για το ότι δεν υπάρχει σεβασμός ως προς το χώρο του σχολείου, αυτό είναι στο χέρι ΟΛΩΝ των εκπαιδευτικών του σχολικού συγκροτήματος να επιβάλλουν την τάξη. Μέθοδοι υπάρχουν πολλές ΟΧΙ όμως με το πιστόλι στον κρόταφο!!! Αυτές οι “τακτικές” μας πάνε αρκετά “πίσω” και θέλω να πιστεύω ότι ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΘΥΜΑΤΑΙ.

  4. Μαρία Τασσοπούλου
    12 Νοεμβρίου 2016 at 07:47 — Απάντηση

    Το θάρρος των παιδιών ή το θράσος αυτών που επικαλούνται ανύπαρκτες καταστροφές από το σεισμό , που καταστρέφουν και αδιαφορούν για τον χώρο όπου κάνουν μάθημα (ρωτήσατε ποτέ την καθαρίστρια?) ,που επικαλούνται την ανισότητα μεταξύ μαθητών και καθηγητών ( θα πάνε λοιπόν όταν μεγαλώσουν σε έναν στρατό όπου όλοι είναι ίσοι,σε μία ομάδα ή σε έναν χώρο εργασίας όπου όλοι είναι ίσοι – γενικώς ας έχουν στο μυαλό τους ότι όταν βγουν εκεί έξω θα μπορούν να φέρονται όπως αυτοί νομίζουν σε οιονδήποτε χωρίς συνέπειες, γιατί όχι?) και κυρίως τα αντίποινα. Γιατί όλοι ξέρουμε ότι τα παιδιά αυτά που μάχονται για την παιδεία φυσικά και τιμωρούνται με άδικους βαθμούς από τους καθηγητές τους όχι επειδή η απόδοσή τους είναι τέτοια αλλά επειδή ο μικρόψυχος και εκδικητικός, αδιάφορος υπαλληλάκος που είναι ( ουπς! θα έλεγα στην έδρα αλλά αυτό υποδηλώνει ανισότητα..) στην θέση του δασκάλου ΔΕΝ ΤΑ ΧΩΝΕΥΕΙ…
    Υ.Γ ( αν σχολίαζα την ορθογραφία του κειμένου θα έδειχνα μικρόψυχια μάλλον. Στην τελική ποιος την χρειάζεται…α, και η Γ λυκείου κάνει πάρτυ. Δεν χρειάζεται να της αποσπά το σχολείο την προσοχή. Μπορούν να διαβάζουν μόνο για το φροντιστήριο χωρίς τις απουσίες.)

  5. Λένα
    11 Νοεμβρίου 2016 at 18:18 — Απάντηση

    Μπράβο στα παιδιά που βρήκαν το θάρρος να “θίξουν” και να δημοσιεύσουν επιτέλους προβλήματα που όλοι γνωρίζουμε αλλά κάνουμε πως δεν καταλαβαίνουμε, φοβούμενοι το στιγματισμό, τη στοχοποίηση και τα “αντίποινα”! Τα κρύβουμε κάτω από το χαλί!. Στόματα ερμητικά κλειστά!.
    Αλήθεια που είναι όλοι οι “ηθικοί’ τη Λευκάδας να γεμίσουν με σχόλια επιβράβευσης αυτό το κείμενο; Στο μόνο θέμα που γίνεται καταιγισμός σχολίων ήταν μόνο η ποσόστωση.
    Η παιδεία πάσχει πολύπλευρα΄. Ένα σάπιο σύστημα εκπαίδευσης που προάγει την αμορφωσιά, την παπαγαλία και καθόλου την κριτική σκέψη. ΟΛΟΙ όμως ή σχεδόν ΟΛΟΙ το υποστηρίζουμε και το συντηρούμε!
    Αυτές τις φωνές θα συμφωνήσω με την Υπαπαντή, θα πρέπει να τις ακούσουμε αλλιώς…. θα μετατραπούν σε θηρία που θα κατασπαράξουν ότι βρουν στο πέρασμά τους!

Γράψτε το σχόλιό σας

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.