HomeΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΘ. Καββαδάς: Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής στη Λευκάδα για την Υποθαλάσσια Ζεύξη

Θ. Καββαδάς: Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής στη Λευκάδα για την Υποθαλάσσια Ζεύξη

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Λευκάδα, 23 Ιουνίου 2022 

Θανάσης Καββαδάς: «Την Δευτέρα 4 Ιουλίου ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής στη Λευκάδα – Ξεκίνησαν οι διαδικασίες εκπόνησης μελετών για την Υποθαλάσσια Ζεύξη»  

Από το Τεχνικό Συμβούλιο Δημοσίων Έργων του Υπουργείου Υποδομών πέρασε και προχωρά η ανάθεση σε τεχνικό σύμβουλο των υδραυλικών μελετών και της προμελέτης  οδοποιίας για την Υποθαλάσσια Ζεύξη της Λευκάδας συνολικής αξίας 172.360 ευρώ (139.000 + 24% ΦΠΑ), οι οποίες χρηματοδοτούνται από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων, έπειτα από συναντήσεις που είχε ο Βουλευτής Ν. Λευκάδας, Θανάσης Καββαδάς, με τον Υπουργό Υποδομών, κ. Κώστα Καραμανλή, τον Υφυπουργό κ. Γεώργιο Καραγιάννη και τη Γενική Γραμματέα Υποδομών, κ. Μαρία Έλλη Γεράρδη. 

Παράλληλα θα προχωρήσει ανοιχτός διαγωνισμός για την πραγματοποίηση ερευνών, όπως βυθομετρήσεις και γεωτεχνικές έρευνες, καθώς και τοπογραφικών, συνολικής αξίας περίπου 685.000 ευρώ. 

Οι λοιπές μελέτες, όπως η μελέτη σκοπιμότητας, τα στατικά, οι μελέτες λιμενικών έργων και ηλεκτρομηχανικές μελέτες, καθώς και η τελική Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων και τα Τεύχη Δημοπράτησης, που είναι τα τελευταία στάδια πριν το διαγωνισμό, συνολικής αξίας περίπου 550.000 ευρώ, θα εκπονηθούν μέσω της συμφωνίας-πλαίσιο που θα συνάψει σύντομα το Υπουργείο Υποδομών με τεχνικούς συμβούλους, και η οποία ήδη έχει εγκριθεί από το Ελεγκτικό Συνέδριο. 

Σχετικά με το θέμα ο Βουλευτής δήλωσε:

«Χαίρομαι ιδιαίτερα διότι μπαίνουμε στην επόμενη σημαντική φάση υλοποίησης της υποθαλάσσιας ζεύξης Λευκάδας, αυτήν της εκπόνησης των μελετών

Αφού αποφασίστηκε η υλοποίηση με υποθαλάσσια σήραγγα και το έργο χαρακτηρίστηκε ως «εθνικού επιπέδου», και εγκρίθηκε ως έργο προς υλοποίηση στον προγραμματικό σχεδιασμό του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, αρχίζει πλέον το πιο ουσιαστικό, χειροπιαστό κομμάτι που θα οδηγήσει στο διαγωνισμό για την κατασκευή της. 

Βεβαίως, υπάρχουν πολλές έρευνες και μελέτες που πρέπει να γίνουν, αφού είναι αυτονόητο ότι πρόκειται για ένα περίπλοκο έργο, με πολλές ιδιαιτερότητες που έχουν να κάνουν, με τη λιμνοθάλασσα, το περιβάλλον, τη σεισμικότητα της περιοχής, κυκλοφοριακές ρυθμίσεις και πολλά άλλα. Το συνολικό κόστος των μελετών υπολογίζεται περίπου στις 1.400.000 ευρώ.

Βεβαίως, θα ληφθούν υπόψη όλα τα διαθέσιμα στοιχεία από παλαιότερες μελέτες, όπως γεωτρήσεις, σεισμολογικά, περιβαλλοντικά και λοιπά δεδομένα. 

Είμαστε όμως στην αρχή της τελικής ευθείας

Μόλις ολοκληρωθούν οι μελέτες θα προκηρυχθεί ο διαγωνισμός για την κατασκευή του έργου που θα χαρίσει στη Λευκάδα μόνιμη σύνδεση με την ηπειρωτική χώρα, θα αλλάξει το νησί μας, θα βελτιώσει την ποιότητα ζωής στην πόλη της Λευκάδας, θα ενισχύσει την αναπτυξιακή προοπτική της τοπικής οικονομίας και την ανταγωνιστικότητα των προϊόντων μας και βεβαίως θα καταστήσει τις μετακινήσεις των κατοίκων και των επισκεπτών μας, από στεριά και θάλασσα, πολύ πιο εύκολες και γρήγορες ενισχύοντας παράλληλα το τουριστικό μας προϊόν.

Την Δευτέρα 4 Ιουλίου θα υποδεχθούμε στη Λευκάδα τον Υπουργό Υποδομών, κ.Κώστα Καραμανλή, να μας μιλήσει για τα έργα που προχωράνε στην περιοχή μας, τα έργα που έχουν χρηματοδοτηθεί από το Υπουργείο Υποδομών στο Νομό μας, αλλά και όσα δρομολογούνται.

Συνεχίζουμε, βήμα βήμα μέχρι την ολοκλήρωση των μεγάλων έργων που θα αλλάξουν το μέλλον της Λευκάδας.»

Προηγουμενο αρθρο
Ανεβήκαμε στους Σκάρους για ρίγανη
Επομενο αρθρο
Οι δηλώσεις «πόθεν έσχες» του βουλευτή κ. Καββαδά, του δημάρχου κ. Καλού και της περιφερειάρχη κυρίας Κράτσα

1 Σχόλιο

  1. Ένας λευκαδιτης
    24 Ιουνίου 2022 at 10:04 — Απάντηση

    Πολύ καλό ότι γίνεται υποτίθεται για την ανάπτυξη του νησιού γιατί όντως με την σιδερενια γέφυρα όπως είναι τώρα η κατάσταση υπάρχει μεγάλο πρόβλημα τους καλοκαιρινους μήνες αλλά δεν έχω ακούσει απολύτως τίποτα τουλάχιστον εγώ και σε διάφορες άλλες δηλώσεις που έχει κάνει ο βουλευτής μας για την υποθαλάσσια ζεύξη αν θα έχει διόδια γιατί αυτό θα είναι τεράστιο πρόβλημα για όλους όσοι έρχονται για πάσης φύσεως δουλειές στο νησί και γενικότερα για όσους πρέπει να πηγαινοερχονται κάθε μέρα η θα γίνει η μικρή Μαρίνα σκαφών όπως είχε ειπωθεί και θα την εκμετάλλευεται η ανάδοχος εταιρεία που θα φτιάξει το έργο? Αυτό το θέμα νομίζω ότι είναι πολύ σημαντικό για όποια απόφαση και αν παρθεί πάρα είναι πολύ δυσκολη γιατί με δύο σήραγγες και δύο φορές διόδια ουσιαστικά τέσσερις και με τόσο πολύ που έχει ανέβει το κόστος ζωής μήπως λύσουμε το τεράστιο κυκλοφοριακό πρόβλημα αλλά χάσουμε πολύ από τον κόσμο που έρχεται στο νησί μας

Γράψτε το σχόλιό σας

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.