HomeΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣΟι μανούλες των σεισμόπληκτων μαθητών!

Οι μανούλες των σεισμόπληκτων μαθητών!

Πανηγυρίσαμε κιόλας χωρίς ντροπή, ευχαριστημένοι από την κατάντια μας ως κοινωνία με τις επιτυχίες της Λευκάδας στις πανελλήνιες εξετάσεις. Τα συγχαρητήρια έπεσαν βροχή. Ξέραμε όλοι πως τα πράγματα δεν ήταν έτσι, αλλά δε βαριέσαι, γυρίσαμε πλευρό και συνεχίσαμε τον ύπνο.

Μια ομάδα γονιών απαίτησε εξαιτίας του σεισμού, οι μαθητές της Λευκάδας να τύχουν ειδικής μεταχείρισης στις πανελλήνιες εξετάσεις την περσινή χρονιά. Όλοι, οι εκπαιδευτικοί, οι σύλλογοι γονέων και το πολιτικό προσωπικό του νησιού συναίνεσαν. Το αποτέλεσμα είναι γνωστό. Όχι μόνο οι μαθητές της Λευκάδας αλλά και του Ξηρομέρου -αποτέλεσμα πιέσεων και ψηφοθηρίας- έτυχαν ειδικής μεταχείρισης στις εξετάσεις. Κάπως έτσι εμείς αγγίξαμε την απόλυτη επιτυχία!

Μια ομάδα γονιών στο νησί μας θεώρησε ως μείζον πρόβλημα της εκπαίδευσης την ειδική μεταχείριση των παιδιών της στις πανελλήνιες εξετάσεις. Ούτε πέρυσι ούτε ποτέ στο παρελθόν, αυτοί οι γονείς δεν βγήκαν να συνταχτούν και να πουν μια λέξη για την παραπαιδεία. Την μεγαλύτερη πληγή του εκπαιδευτικού συστήματος, την πιο αρρωστημένη σχέση διαπλοκής, που γονατίζει οικονομικά τους γονείς και εξευτελίζει τη σχέση μαθητή και εκπαιδευτικού

Οι δικαιολογίες των χαμένων διδακτών ωρών λόγω του σεισμού που χρησιμοποίησε, ήταν από την αρχή έωλες και εκτός πραγματικότητας. Τρεις μέρες στην πόλη της Λευκάδας και πέντε μέρες στη Βασιλική έκλεισαν τα Σχολεία λόγω του σεισμού! Ξεχνάμε πόσες διδακτικές ώρες έχουν χαθεί και χάνονται κάθε χρόνο στα σχολεία από καταλήψεις, καθυστερήσεις στο διορισμό εκπαιδευτικών, καθυστέρηση στην παράδοση των βιβλίων;

Το παράδειγμα της Κεφαλονιάς που χρησιμοποίησαν επίσης, απέχει πολύ από την δική μας κατάσταση. Εκεί γκρεμίστηκαν σχολικά κτίρια και καταστράφηκαν δρόμοι που οδηγούσαν σ’ αυτά. Εκεί πραγματικά χάθηκαν πολλές ώρες.

Αλλά ας έρθουμε και στις διδακτικές ώρες. Όσοι έχουμε παιδιά που πέρασαν την Γ΄ Λυκείου, γνωρίζουμε καλά, πως οι χαμένες διδακτικές ώρες του σχολείου είναι ό,τι καλύτερο για το πρόγραμμα των μαθητών. Πηγαίνουν απερίσπαστοι στα φροντιστήρια! Κάνουμε πως δεν ξέρουμε, πως οι μαθητές της Γ΄Λυκείου, δεν πηγαίνουν καν στο σχολείο. Πως εξαντλούν τις δικαιολογημένες απουσίες, πως προσκομίζουν αβέρτα χαρτιά γιατρών, πως μετά το Πάσχα ξεσκολίζουν. Δυο επιστολές θυμάμαι είχε στέλλει ο Λυκειάρχης στους γονείς -όταν το παιδί μου ήταν στην Γ΄ Λυκείου- για να μας νουθετήσει ώστε να στέλνουμε τα παιδιά στο σχολείο. Δεν τα γνωρίζουν αυτά οι εκπαιδευτικοί;

Στη Λευκάδα καμία φωνή εναντίωσης δεν υπήρξε. Στις κατ΄ ιδίαν συζητήσεις πολλοί παραδέχονταν το σκανδαλώδες του πράγματος. Κανένας όμως δημόσια δεν τόλμησε να πάει κόντρα στο νόημα που εκπέμπουμε ως κοινωνία. Αυτό της σήψης και της παρακμής. Στην Κεφαλονιά αντίθετα μετά τη εφαρμογή του μέτρου είχαν ακολουθήσει συζητήσεις επί συζητήσεων.

Ο περιφερειάρχης, ο βουλευτής, το Δημοτικό Συμβούλιο, αυτοί δηλαδή που έπρεπε να οδηγούν, αυτοί που έπρεπε να είναι αντίθετοι στις χωρίς λόγο εξαιρέσεις, συντάχτηκαν πίσω από τα «δίκαια αιτήματα» των γονιών. Αυτοί που ενώ έχουμε φτάσει στον πάτο ως χώρα, δεν έχουν ακόμα καταλάβει, πως αν πληρώνουμε κάτι σαν έθνος, είναι αυτές οι εξαιρέσεις σε ομάδες και συμφέροντα. (εξαιρέσεις από φορολόγηση, από εισφορές, από την εφαρμογή του νόμου.) Κι ενώ η δημοκρατία έπρεπε να είναι ο προστάτης των αδυνάτων, αυτών που δεν έχουν «φωνή», έχει γίνει ο προστάτης οργανωμένων ομάδων και συμφερόντων.

Αν θυμάμαι, καλά μόνο τρεις δημοτικοί σύμβουλοι εναντιώθηκαν και δεν ψήφισαν, όταν το θέμα ήρθε στο δημοτικό συμβούλιο. Δες [ΕΔΩ]

Ευτυχώς βρέθηκαν κάποιοι εκπαιδευτικοί και σχολιαστές από την Αιτωλοακαρνανία και μας θύμισαν πως υπάρχουν ακόμα σκεπτόμενοι άνθρωποι πέρα από τις διεκδικητικές ομαδούλες πελατών.

Ένας φωτισμένος εκπαιδευτικός και συνδικαλιστής ο Γιώργος Δ. Καραμητσόπουλος Πρόεδρος Β΄ ΕΛΜΕ Αιτ/νίας δήλωσε:
«…Ο τρόπος που έγινε η όλη διαδικασία δηλαδή το «δώσε και μένα μπάρμπα» δείχνουν μεθόδευση που έγινε μέσω υπόγειων διαδρομών για εξυπηρετήσεις ημετέρων. Προσβάλει και καταπατά το κοινό περί δικαίου αίσθημα των πολιτών. Ακυρώνει στη πράξη το δικαίωμα της ισότητας ευκαιριών των μαθητών και ειδικότερα τις ίσες ευκαιρίες για εισαγωγή στην τριτοβάθμια Εκπ/ση… Οι μαθητές μας δεν θέλουν ιδιαίτερη μεταχείριση και ρουσφέτια. Θέλουν και απαιτούν ισονομία και δημόσια δωρεάν παιδεία με ίσες ευκαιρίες για όλους….»

Υπάρχει όμως και συνεχεία. Στις 30 Ιουλίου αφού είχαν τελειώσει οι εξετάσεις, ένας σχολιαστής της σελίδας, έστειλε ένα σχόλιο. Μετά την ανακοίνωση του Περιφερειάρχη, τις ανακοινώσεις του βουλευτή, την πληθώρα των ανακοινώσεων της ομάδας γονέων, την ανακοίνωση των μαθητών / υποψηφίων, που προηγήθηκαν, βρέθηκε επί τέλους ένας πολίτης, που με ψευδώνυμο έστω, εξέφραζε αιτιάσεις για τις ενέργειες των γονέων, την εμπλοκή των ίδιων των μαθητών στο θέμα και το αντίχτυπο που θα έχουν στη μελλοντική τους ζωή. Δες [ΕΔΩ]

Θεωρήσαμε και θεωρούμε το σχόλιο που έγινε, σημαντικό. Το ξεχωρίσαμε και το δημοσιεύσαμε σαν κανονικό άρθρο. Στην υποκριτική μας κοινωνία αυτό ήταν προφανώς πρωτάκουστο! Ποιοι είμαστε εμείς, που κόντρα σε όλο το πολιτικό προσωπικό του νησιού, που στέκονταν σούζα στην επιτροπή γονέων, τολμήσαμε να προβάλουμε μια άλλη άποψη;

Επί μια συνεχή εβδομάδα υποστήκαμε ένα τηλεφωνικό μπούλινγκ από μανούλες υποψήφιων που μας καλούσαν στο τηλέφωνο να μας βρίσουν, να μας απειλήσουν για να κατεβάσουμε το άρθρο. Βιώσαμε ένα μαφιόζικο, ξεδιάντροπο, ξεκατίνιασμα, από εκείνα που παραλύουν το μυαλό κάθε νοήμονα ανθρώπου.

Δεν είχαμε σκοπό να δημοσιοποιήσουμε το γεγονός μέχρι χτες, που διαβάσαμε την πρόσκληση του δημοτικού συμβουλίου της Δευτέρας. Σαν 2ο θέμα θα συζητηθεί: «Απόφαση Δ.Σ σχετικά με την επέκταση ειδικών ρυθμίσεων για τους συμμετέχοντες στις πανελλαδικές εξετάσεις το σχολικό έτος 2016-2017.»

«…Η Ελλάδα της μούφας, του υπαρκτού σουρεαλισμού… Η χώρα με τα αντεστραμμένα πρόσημα. Που ζει έξω από το χώρο και το χρόνο, στο δικό της παρελθόν που προβάλλει στο μέλλον. Με λέξεις που έχουν χάσει το νόημά τους και έχουν αποκτήσει την αντίθετη σημασία. Το ψέμα που γίνεται αλήθεια, η ντροπή που γίνεται καμάρι, οι πελάτες που ονομάζονται λαός, το νταραβέρι που σημαίνει πολιτική…»

Προηγουμενο αρθρο
Η νύχτα των Ωριωνίδων - Απόψε κορυφώνεται η φθινοπωρινή βροχή των διαττόντων αστέρων
Επομενο αρθρο
Συνελήφθη 17χρονος με μαχαίρι στη Λευκάδα

17 Σχόλια

  1. Δια ταυτα
    25 Οκτωβρίου 2016 at 11:56 — Απάντηση

    Αρκετά με την ανθρωποφαγία. Η ποσόστωση ειναι ενα ευνοϊκό μετρο που το υπουργείο για τους δικούς του λόγους εφάρμοσε και δίνει το δικαίωμα στους κατά τόπους πληγέντες νομούς να το διεκδικήσουν. Αυτό έκαναν και στη Λευκάδα.
    Δεν αντιλαμβανομαι την κακια και την εμπαθεια όλων αυτών που έχουν πέσει πάνω στους περσινούς γονείς που διεκδίκησαν το μετρο και το κέρδισαν αλλά και στους φετινούς που το διεκδικούν και τους βομβαρδίζουν με το πρόσχημα της ηθικής και των αξιών.
    Ποιας ακριβώς ηθικής? Η ηθική είναι υποκειμενική για τον καθένα.
    Πόσο ηθικό είναι γονείς παιδιών που ευνοήθηκαν απο την ποσόστωση να βγαίνουν τώρα και να κάνουν κήρυγμα ιδεών και αξιών μέσο ανακοινώσεων στα τοπικά σαιτ?

    Ευτυχώς και δυστυχώς η κοινωνία μας είναι μικρή!!!!

  2. Παπαδοπούλου Αικατερίνη
    24 Οκτωβρίου 2016 at 22:19 — Απάντηση

    Γεωργία, παρακολούθησα τον ιδιότυπο διάλογο με την Αναστασία Κατωπόδη. Καταρχήν, όταν γράφουμε ένα σχόλιο πρέπει να έχουμε το σθένος να υπογράφουμε και με το επώνυμο μας. Έπειτα δεν κάνουμε υποθετικά σχόλια για την οικονομική κατάστασταση κάποιου, αν δεν τον γνωρίζουμε προσωπικά. Ο λόγος μας δεν πρέπει να περιέχει αποσιωπητικά, θαυμαστικά, εισαγωγικά και κάθε είδους σημεία στίξης που αποδεικνύουν αδυναμία να απαντήσει κάποιος στα ίσια και χρησιμοποιεί τις “μπηχτές” για να αποδείξει αυτά που δεν αποδεικνύονται δια της ευθείας οδού. Επειδή τυχαίνει να γνωρίζω πολύ καλά και εσένα αλλά και την ιδιότυπη συνομιλητή σου, τολμώ να σου πω ότι κάνεις λάθος και μάλιστα σοβαρό. Η συνομιλητής σου μίλησε για ένα πραγματικό γεγονός, ενώ εσύ δεν γνωρίζεις τίποτε ούτε για την οικονομική της κατάσταση- την οποία χλευάζεις απροκάλυπτα- ούτε για τη μετεγγραφή που ζητά για το παιδί της. Να σε πληροφορήσω ότι οι μετεγγραφές δεν έληξαν ακόμη- λήγουν στις 31 Οκτωβρίου. Άρα δεν γνωρίζει το αποτέλεσμα τους ακόμη. Αν το παιδί της πάρει τη μετεγγραφή, θα το οφείλει σε μέλος της οικογένειας το οποίο πάσχει από σοβαρότατη ασθένεια και έχει αναπηρία 80%. Οπότε τα σχόλια σου γι’ αυτή την οικογένεια που ταλαιπωρείται είναι τουλάχιστον αισχρά. Θα σε συμβούλευα, επειδή σε συμπαθώ κατά τα άλλα για την αγωνιστικότητα σου, να βρεις ένα τρόπο να ανακαλέσεις. Η μεγαλοσύνη μας φαίνεται όταν παραδεχόμαστε τα σφάλματα μας.

  3. ΕΛΕΝΗ
    24 Οκτωβρίου 2016 at 18:19 — Απάντηση

    Όσο και να προσπαθείς κυρία Τασσοπούλου να εξηγήσεις, δεν θα καταλάβουν κάποιοι, όταν για αυτούς η αξιοκρατία στην Ελλάδα φαντάζει σαν ανέκδοτο και η ποσόστωση λειτουργεί σαν κίνητρο! Ο καθένας δίνει στα παιδιά του τις αρχές που νομίζει! Εσείς συνεχίστε το έργο σας!!
    Ελλάς το μεγαλείο σου!!!!

  4. Αναστασία Κατωπόδη
    24 Οκτωβρίου 2016 at 18:16 — Απάντηση

    Απαντώντας στο παραπάνω σχόλιο, τα αποτελέσματα των μετεγγραφών δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμη! Θα ανακοινωθούν στο τέλος Νοεμβρίου! Όσο για τα σχόλια περί δεινής οικονομικής κατάστασης αντιπροσωπεύουν χιλιάδες παιδιά που κόπιασαν, πόνεσαν, ίδρωσαν, ξενύχτησαν, δεν πέρασαν στη σχολή που επιθυμούσαν και δεν μπορούν να φοιτήσουν στη σχολή που πέρασαν για πολλούς λόγους που “λίγοι” γνωρίζουν. Από τους παραπάνω σχολιαστές κανέναν δεν γνωρίζω προσωπικά και κανείς δε με γνωρίζει για να κάνει σχόλια. Μεταφέρω το δίκαιο ερώτημα όλων των παιδιών της Ελλάδας τα οποία δεν είχαν την ” τύχη ” να βρεθούν στη Λευκάδα το Νοέμβριο 2015 και μάλιστα των παιδιών που συγκέντρωσαν υψηλά μόρια και τα οποία θα μπορούσαν να περάσουν με τη ” βοήθεια” της ποσόστωσης κατευθείαν στη ” Nasa”

  5. Μαρία Τασσοπούλου
    24 Οκτωβρίου 2016 at 14:39 — Απάντηση

    Τα παιδιά είναι ανήλικα και ως εκ τούτου δεν μπορούν να φέρουν ευθύνη για τις επιλογές των γονέων. Το λάθος είναι αυτών που θεωρούν ότι οι εξετάσεις είναι μέσον βασανισμού και τιμωρίας άρα γιατί να μην τις αποφύγουμε αν μπορούμε. Το μήνυμα που δίνουμε είναι ότι κάθε εμπόδιο που βρίσκουμε καλό θα είναι να βρούμε τρόπο να το αντιμετωπίσουμε δια της πλαγίας οδού και όχι καταβάλλοντας κόπο και χρόνο. Αυτή η αντίληψη είναι λάθος κατά την άποψή μου. Όποιος θέλει να προσβληθεί και να προσποιηθεί ότι θίγω την ηθική ακεραιότητα των παιδιών μπορεί να το κάνει.
    Ευχαριστώ.

  6. Κ.Π.Ρ.
    24 Οκτωβρίου 2016 at 12:49 — Απάντηση

    H συζήτηση θα είναι εξαιρετικά χρήσιμη για τον ιστορικό του μέλλοντος. Θα του είναι εξαιρετικό τεκμήριο 1) για το αξιολύπητο ηθικό επίπεδο της πλειοψηφίας της ελληνικής κοινωνίας και 2) ότι η “φτώχεια” της Ελλάδας δεν είναι μόνο οικονομική και δεν ήρθε μαζί με την “κρίση”. Είναι πολύ παλιότερη και θα ζήσει και μετά την κρίση! Δεν είναι σίγουρο όμως αν θα ζήσει η Ελλάδα ως τότε!

  7. νηνεμια
    24 Οκτωβρίου 2016 at 11:03 — Απάντηση

    κυρια τασσοπουλου εσεις σαν καθηγητρια δεν θα επρεπε να καταφέρεστε εναντιων ανηλικων…..είναι ανηθικο προς το λειτούργημα σας …..οσον αφορα τον πονο που σας εχει πιασει ολους για τα παιδια που αδικουνται ανα την επικρατεια κανενα παιδι δεν αδικειται αν τα παιδια της λευκαδας παρουν το μετρο……αντίθετα τα παιδια αδικουνται από τους λογης λογης ηθικολόγους που τα σερνουν σαν προβατα επι σφαγη στο βωμο της ζηλιας και της κακιας…..αληθεια επειδή ζουμε σε μικρο τοπο και γνωριζόμαστε μεταξυ μας ποιος αναμάρτητος από εσας τους ηθικολόγους εχει τα κοτσια να σηκωσει πρωτος το λιθο…….που ειστε ολοι εσεις οι ηθικοι όταν ο καπνος από τα σκουπίδια πνιγει τα παιδια που ειστε ολοι εσεις όταν νοσει το μοναδικο νοσοκομειο του νησιου με κινδυνο για την υγεια αυτων των παιδιων που ειστε ολοι εσεις όταν οικογενειες του τοπου μας παλευουν για να εξασφαλισουν εστω ένα γευμα σ αυτά τα παιδια …..εγινε ντροπη για τον τοπο ένα μετρο που δεν αδικει κανεναν….ντροπη για τον τοπο είναι η ανηθικοτητα που βαφτίζεται από καποιους δικιο και ηθικη……

  8. ΩΣ ΕΔΩ
    24 Οκτωβρίου 2016 at 10:38 — Απάντηση

    Σταματηστε να διασυρετε τα παιδια μας και εμας τους γονεις.Φαινεται η κυρια που υπογραφει το αρθρο ειναι της ασφαλειας και ξερει αν εμεις οι γονεις αγωνιστηκαμε για την παραπαιδεια Τα ΜΜΕ κρυβουν το προσωπο απο τους εγκληματιες ενω εδω στην Λευκαδα με τα αρθρα περι ηθικης και τι ειναι σωστο φωτογραφισαν τα παιδια μας και εμας, γιναμε δαχτυλοδεικτουμενοι.

  9. παλι τα ιδια
    24 Οκτωβρίου 2016 at 01:16 — Απάντηση

    Απο που παιρνετε τα στοιχεια; και που λεει οτι η ποσοστωση την παιρνει ο νομος αναλογα ποσες ημερες εκλεισαν τα σχολεια ή ποσοι αστεγοι εμειναν η ποσα κτιρια γκρεμιστηκαν., 6,3 και για αλλους 6,5 ριχτερ ηταν ο σεισμος και τα κτιρια αντεξαν τι να κανουμε. Τωρα το 40% με 50% των μαθητων απο την Λευκαδα μπηκαν στα αει και τει χωρις την ποσοστωση και παιδια που περναγαν σε καποιο αει και τει απλα με την ποσοστωση περασαν στις πρωτες επιλογες που ειχαν σε παραπλησια τμηματα ηταν ελαχιστες ως μηδαμινες οι περιπτωσεις που μπηκαν τα παιδια σε υψηλες σχολες γραφω για τα παιδια της Λευκαδας.Αυτα φυσικα δεν τα ξερεις γιατι καθεσαι να κουτσομπολευεις ποιανου παιδι περασε.Επρεπε να ΧΑΙΡΕΣΤΕ
    ΠΡΟΣ ΓΟΝΕΙΣ των τελειοφοιτων 2016-2017 προσπαθηστε να παρετε οτι μπορειτε αφηστε ολους αυτους τους δηθεν ηθικους. η ποσοστωση δεν ειναι κινητρο για διαλλειμα,ειναι κινητρο για περισσοτερη προσπαθεια

  10. pinelopi
    24 Οκτωβρίου 2016 at 00:35 — Απάντηση

    Χα, χα κοινά κριτήρια για όλα τα παιδιά; με αξιοκρατικά κριτήρια εννοείτε; και για ΟΛΑ τα παιδιά; το ανέκδοτο της ημέρας. Να είσθε καλά με κάνατε και γέλασα. Για βρείτε τα κριτήρια και τα μόρια των μεταγραφών και μετά κοιτάξτε στον τόπο μας, και δείτε ποιοι τις παίρνουν.Το δικό μου πάντως αν και με αρκετά μόρια δεν πήρε ούτε πρόκειται. Η κ. Αναστασία εάν ανήκει σε αυτή την κατηγορία δεν το ξέρω, ίσως η προηγούμενη κυρία κάτι θα ξέρει παραπάνω, διότι καπνός χωρίς φωτιά…. Τουλάχιστον οι γονείς διεκδίκησαν φανερά και με μεγάλο πόλεμο (πρωτοφανή στα χρονικά) θέσεις καθ’υπέρβαση, που δεν ενοχλούν κανένα. Το αν θα βγάλουν τις σχολές ή όχι, αυτό θα το δείξει η ιστορία. Η ιστορία του τόπου μας πάντως μέχρι τώρα έχει δείξει ότι στο βωμό του φθόνου και του μίσους, με το κάλυμμα της ηθικής και των αξιών γκρεμίζονται φιλίες, κουμπαριές, συνεργασίες και σχέσεις χρόνων. Αυτό που μας χαρακτηρίζει σαν λαό είναι “να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα”, λες και όλοι οι άλλοι είναι άσπιλοι και αμόλυντοι. Δεν υπηρέτησαν ποτέ το σάπιο αυτό σύστημα που μας τρώει τις σάρκες καθημερινά, και μας υποχρεώνει να τρωγόμαστε και μεταξύ μας. Λες και κανείς από τους παραπάνω, ίσως και η υπογράφουσα το άρθρο μαζί δεν συντήρησαν την παραπαιδεία, ούτε έκαναν χρήση ευνοϊκού μέτρου, όταν τους δόθηκε η δυνατότητα. Κύριοι σεβαστές οι απόψεις σας αλλά ας είμαστε ειλικρινείς (τουλάχιστον μεταξύ μας)!!!!!!!!!!

  11. ΕΛΕΝΗ
    23 Οκτωβρίου 2016 at 21:29 — Απάντηση

    Mόνο που οι μεταγραφές κυρία Γεωργία μου είναι με κοινά κριτήρια για ΟΛΑ τα παιδιά της Ελλάδας, οπότε μάλλον δίκιο έχει η κ. Κατωπόδη!!!!.

  12. ΓΕΩΡΓΙΑ
    23 Οκτωβρίου 2016 at 16:56 — Απάντηση

    Κυρία Ασπασία μου επειδή “μάλλον” είσθε σε “πολύ δεινή” οικονομική κατάσταση, γι’αυτό ίσως δικαίως διαμαρτύρεστε για τη Νομική Κομοτηνής, μάλλον δεν θα μπορούσατε να αντεπεξέλθετε γι’αυτό και μπορέσατε “ευτυχώς” και πήρε “ήδη μεταγραφή” το κοριτσάκι σας και τώρα φοιτά στη Νομική Αθηνών, στην “αγκαλιά” της μανούλας (αφήνοντας να πάει χαμένη η θέση της Κομοτηνής). Ή μήπως μπερδευτήκατε και νομίζετε ότι βρίσκεται ακόμη στην Κομοτηνή; Άρα άστοχο το επιχείρημά σας για την κρίσιμη οικονομική κατάσταση όπου βρισκόμαστε όλοι… και τα “υποκριτικά” μπλα, μπλα, μπλα…. Αλλά δε βαριέσαι αφού είχατε “οικονομικά …..προβλήματα”??????
    Η θέση της ποσόστωσης που δημιούργησε πρόβλημα σ’εσάς προσωπικά; Αφού στην μικρή μας κοινωνία ήταν ήδη γνωστό “το χρονικό μιας προαναγγελθείσης μεταγραφής”, (τώρα με τι προσόντα, ας το ψάξουν οι αρμόδιοι). Όσο για τα 16000 ………… προσπαθείτε να δημιουργήσετε εντυπώσεις (ευτυχώς η Λευκάδα πολύ μικρή) προκειμένου να στηρίξετε το επιχείρημά σας, αλλά δε σας κατηγορώ “μανούλα” είστε και εσείς και απ’ οτι βλέπω “κάνετε τα πάντα” για το “καλό” του παιδιού σας!!!!!!!!!!!

  13. Θοδωρής Αραβανής
    23 Οκτωβρίου 2016 at 15:36 — Απάντηση

    To πραγματικό και ορθό ως προβληματισμό σύμπτωμα που αναφέρει η Κα Αναστασία Κατωπόδη, δεν είναι τίποτα άλλο παρά η ταυτοποιημένη αποδεικτική. ότι μέσω της λειτουργικής της εκπαίδευσης ( μέθοδος κοινωνικής κατεργασίας ανθρώπων και δη νέων ανθρώπων ) τεχνολογείται ( δηλαδή εφαρμόζεται) η κοινωνική κατεργαρία.
    Για να μετακινηθούμε έτσι σε ψηλότερες κορφές , αυτές της τεχνογνωσίας της κατεργαρίας.

  14. Αναστασία Κατωπόδη
    23 Οκτωβρίου 2016 at 11:22 — Απάντηση

    Δεν θα πω πολλά! Κατάγομαι από τη Λευκάδα, δεν διαμένω όμως στην ποθητή μου πατρίδα. Η κόρη μου συγκένρωσε 17865 μόρια. Αν είχε γράψει 20 Λατινικά και όχι 17,7 θα πέρναγε στη Νομική Αθήνας. Πέρασε Νομική Κομοτηνής. Αντίστοιχα μαθήτρια στη Λευκάδα με 16000 μόρια πέρασε Νομική Αθήνας. Βγάλετε τα συμπεράσματα σας σ´αυτές τις δύσκολες οικονομικές συνθήκες που ζούμε…..

  15. Θοδωρής Αραβανής
    23 Οκτωβρίου 2016 at 00:00 — Απάντηση

    Η δωρεάν παιδεία ως αλληλοδιδακτική μέθοδος.
    ( η τεχνολογία της κατεργαρίας )

    Η όλη αναφορά που έχει σχέση με την όποια κατεργαστική διαδικασία των νέων ( και η εκπαίδευση μια κατεργασία είναι) έχει εγγεγραμένα τα χαρακτηριστικά της κατεργαρίας ( κατεργαριάς κοινώς).
    Και το ότι προτάσσεται όπως χρόνια προτάσσεται το δήθεν αγαθό της εκπαίδευσης δωρεάν ( η λέξη ”δωρεάν” δεν έπρεπε να περιλαμβάνεται στο λεξιλόγιο της εκπαίδευσης ιδιαίτερα), δημιουργεί αμέσως τους συνειρμούς της ανέξοδης προείδιας με την οποία επενδύεται η κατεργαστική διεργασία που ονομάζεται εμπαίδευση.
    Και δεν είναι τυχαίο ότι ο όρος ”δωρεάν εκπαίδευση”, κοντά θεσμικά 53 χρόνια πλέον , κατέστη πρόταγμα όταν άρχισε να οργανώνεται η ταμειακή οντότητα των κρατικών μορφωμάτων , για την διαχείρηση των παραγόμενων ή κάθε λογής άλλων πόρων ( κρατικά δάνεια, κονδύλια ξένων βοηθειών, άδηλοι πόροι κλπ).
    Και το σύστημα έτσι της κατεργαριάς , της ανέξοδης έτσι κτήσης αγαθών και προ’ι’όντων γενικεύτηκε ως κοινωνική και ατομική πεπατημένη. Η μόρφωση και η γενική παιδεία και η επαγγελματική ειδίκευση είναι αγαθά και προ’ι’όντα – αυτά που θα προέλθουν δηλαδή.
    Σε κάποια επαφή μου αναγκαστικά επαγγελματική συνδυαστικά με μια εκπαιδευτική οντότητα και τους εργαζόμενους σε αυτή, σε συζήτηση και με την διοικητική αρχή αυτής της οντότητας αλλά και με τους εργαζόμενους εκπαιδευτές σε αυτή, αν θα ήταν θετική μια μετεξέλιξη της εκπαιδευτικής -ωρολογιακής μιας ώρας περίπου που είναι τώρα και χρόνια, σε εκπαιδευτική ώρα που να διαρκεί 3 ωρολογιακές ώρες, με στόχο την εμπέδωση του εκπαιδευτικού αντικειμένου από τους μαθητές μέσα στην διάρκεια της εκπαιδευτικής αυτής ώρας. Και ταυτόχρονα την διαδικαστική κατανόηση, απ τους εκπαιδευομένους ,της κόπωσης και λόγω μακρού χρόνου ( τριών ωρών) που θα συνιστά η παραμονή μέσα στην εκπαιδευτική αίθουσα.
    Η απάντηση είχε έρθει ποικιλοτρόπως, αρνητικότατη μέχρι σημείου που αναφέρθηκε και ο όρος παρωχημένη εκπαιδευτική μέθοδος που κουράζει τους ενκπαιδευτές και τους εκπαιδευόμενους και που ανάγεται στην Αναγέννηση μεθοδολογικά.
    Το συμπέρασμα: Η ίδια η κόπωση που προέρχεται απ την ανθρώπινη προσπάθεια για την κατάκτηση- γνώση αυτού με το οποίο καταπιάνεται, ή ίδια κούραση ως ίδιον του μόχθου δεν περιλαμβάνεται και δεν πρέπει να περιλαμβάνεται μέσα στην ίδια την δομή της εκπαιδευτικής διεργασίας. Δηλαδή είναι και πρέπει νάναι μια δομή ανέξοδος, άρα δωρεάν πλατιά κοινωνικά εκλαμβανόμενη.
    Η εννοιολογική έτσι πλατιά ( άρα προοδευτικά) ολότητα των συνειρμών του όρου ” δωρεάν ( δηλαδή ανέξοδος) παιδεία” τυποποιήθηκε κοινωνικά.
    Η κοινωνικοποίηση έτσι του όρου ” δωρεάν ( ανέξοδος) παιδεία” ως το κατακτηθέν πλέον απωθημένο της ίδιας της συμφωνιακής έτσι εργαλειακότητας ( γονέων, εκπαιδευτών, εκπαιδευομένων, θεσμικότητας) για την αναπαραγωγή της ίδιας της Ελληνικής κοινωνίας.
    Αλλέως η ίδια η εκπαιδευτική διεργασία υποβάλει συμφωνητικά, απ όλους τους συμμετέχοντες σε αυτήν, την ανάγκη για την ανέξοδη παραγωγή του κάθε κοινωνικού αγαθού. Δηλαδή μεθοδολογικά θεσμίζει την χωρίς έξοδο και ξόδεμα , κτήση. Και εν προκειμένω εφ όσον το αντικείμενο κτήσης είναι η επαγγελματική πανεπιστημιακή ή όποια μαθητική γυμνασιακή γνώση, για τούτο αυτή πρέπει να γίνει ανέξοδα. Και το ίδιο το θεσμικό κατασκεύασμα της δωρεάν – ανέξοδης – παιδείας, έρχεται έτσι και ολοκληρώνεται ως ταυτό κοινωνικά.
    Η μετάβαση πλέον ολοκληρώθηκε οντολογικά.
    Από την θέσμιση μεταφερθήκαμε στο πραγματικό και απ την άσκηση του πραγματικού προσδιορίστηκε εννοιολογικά η θέσμιση του όρου ” δωρεάν παιδεία”.
    Στο όλο σύστημα αυτό είναι όλοι νικανοποιημένοι, για τούτο και συνεχίζει λειτουργικά χρόνια, μια και όλοι
    2 γεννεές κοντά πλέον μετείχαν στην εργαλειακοτητά του μεταβατικά. Δηλαδή το ίδιο το σύστημα τούτο, αποτελεί από μόνο του γεννεαλογικά, την αλληλοδιδακτική μέθοδο της Ελληνικής Κοινωνίας.
    Οι παλαιότεροι ηλικιακά κατεργάζουν τους νεότερους, με μέθοδο την δωρεάν ανέξοδη παιδεία.
    Δηλαδή η τεχνολογία της κατεργαριάς ως κοινωνικά θεσμισμένη νόρμα.

  16. Μαρία Τασσοπούλου
    22 Οκτωβρίου 2016 at 16:19 — Απάντηση

    Είναι ντροπή για τους γονείς και για τους καθηγητές και για την ΕΛΜΕ που δέχτηκαν την ποσόστωση πέρυσι. Το ότι είναι νόμιμο δεν είναι και ηθικό. Και αν τολμήσεις και το πεις, γίνεσαι αυτομάτως κακός και μοχθηρός και στερείς από τα παιδιά το δικαίωμα που τους αναγνωρίζει η πολιτεία. Επίσης οι ίδιοι που διεκδίκησαν το δικαίωμα των παιδιών τους να εισαχθούν με δόξα και τιμή -ενώ είχαν γράψει κάτω από τη βάση σε πανεπιστημιακές σχολές-στράφηκαν με ιερή οργή εναντίον των γειτονικών περιοχών που τόλμησαν να διεκδικήσουν το ίδιο ακριβώς δικαίωμα. Γιατί όχι?? Το ίδιο σεισμόπληκτοι ήταν κι αυτοί με τα δικά μας παιδιά – δηλαδή καθόλου. Αλλά δε βαριέσαι αδερφέ.. αφού ο νόμος το προβλέπει γιατί να μην το κάνω? Κι οι άλλοι δεν το έκαναν? Τι? Εγώ θα σώσω τον κόσμο? Το καημένο το παιδί που έχει αγχος γιατί να ζοριστεί αν μπορεί έτσι? Κάπως θα τελειώσει τη σχολή… τρόποι υπάρχουν…Αν μπορεί να καθαρίσει η μάνα τώρα γιατί όχι? Και μετά στο στρατό..ή στη δουλειά… κάποιος θα βρεθεί άμα ζορίσει το πράγμα.. αφού έτσι είναι η κοινωνία βρε αδερφέ..

    Αλλά δεν ανησυχώ. Τα παιδιά που ανατρέφονται με την αρχή της ήσσονος προσπαθείας θα ανταμείψουν την πολιτεία και τις οικογένειές τους όπως τους ταιριάζει. Και οι φετινοί υποψήφιοι που ζουν τον αγώνα τον ιερό των μανάδων τους έχουν ήδη χάσει. Είτε πάρουν την ποθητή ποσόστωση είτε όχι. Κι ας μη διαμαρτύρεται κανείς για το χάλι μας. Αυτό είμαστε.
    Μαρία Τασσοπούλου.

    Υ.Γ Και όχι δεν ήταν όλοι οι γονείς και καθηγητές υπέρ. Και κάποιοι αισθάνθηκαν υποχρεωμένοι να απολογηθούν για το αποτέλεσμα των παιδιών τους γιατί ενώ αυτά προσπάθησαν και τα κατάφεραν, αντιμετωπίζαν τα βλέμματα των υπολοίπων που έλεγαν : άντε τυχερή, σας έφεξε με το σεισμό…

  17. LEFKADA
    22 Οκτωβρίου 2016 at 11:12 — Απάντηση

    ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΗ ΤΕΛΕΙΏΣΟΥΝ ΤΗ ΣΧΟΛΉ ΠΟΥ ΔΙΆΛΕΞΑΝ?
    ΓΙΑΤΙ ΟΤΑΝ ΕΙΣΑΙ ΤΟΥ 15 ΚΑΙ ΛΟΓΟ ΚΑΠΟΙΑΣ ΜΕΤΑΧΕΊΡΙΣΗΣ ΠΑΣ ΣΕ ΣΧΟΛΗ ΜΕ ΑΠΑΙΤΉΣΕΙΣ ΤΟΥ 18 ΔΕΝ ΤΗ ΒΓΑΖΕΙΣ… ΕΚΕΙ ΘΕΛΕΙ ΔΙΑΒΑΣΜΑ ΚΑΙ ΒΑΣΕΙΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΤΑΝ ΕΙΣΑΙ ΜΕ ΤΟ ΖΌΡΙ ΤΟΥ 15.
    ΥΠΆΡΧΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΝ ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΒΟΗΘΗΘΟΎΝ ΠΑΛΙ…
    Ο ΧΡΟΝΟΣ ΘΑ ΔΕΊΞΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ.

Γράψτε το σχόλιό σας

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.