HomeΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΤΟΥΗ τόλμη, η φαντασία και οι προκλήσεις της εξουσίας

Η τόλμη, η φαντασία και οι προκλήσεις της εξουσίας

Του Παύλου Βλάχου, χημικού μηχανικού

Αφορμή για αυτές τις γραμμές είναι μια σειρά από σοβαρά θέματα καθημερινότητας που μας απασχολούν μεταξύ των οποίων η κατάσταση της δημόσιας υγείας στο νησί μας, ο συνεχιζόμενος διάλογος και προβληματισμοί για την ζεύξη της Λευκάδας με την απέναντι ξηρά, καθώς και τα συνεχιζόμενα προβλήματα του αγροτικού συνεταιρισμού (ΤΑΟΛ) του νησιού μας.

Αναφερόμενος στο θέμα της δημόσιας υγείας στο νησί μας, δεν θέλω (και ίσως δεν μπορώ) να προτείνω τρόπο επίλυσής του άμεσου σημερινού προβλήματος. Πιστεύω ότι όλοι οι φορείς του τόπου μας θα συμβάλουν στην επίλυσή του. Θέλω όμως να προβάλω μία παράμετρο του προβλήματος που κατά την γνώμη μου είναι μία από τις γενεσιουργές αιτίες της σημερινής κατάντιας των δημόσιων νοσοκομείων. Αναφέρομε στον τρόπο διοίκησης των νοσοκομείων και πιο συγκεκριμένα στους εκάστοτε τοποθετημένους (και παχυλώς αμειβόμενους) διοικητές. Όπως όλοι γνωρίζουμε η τοποθέτηση διορισμένων διοικητών στις δομές δημόσιας υγείας, ήταν μια εφεύρεση του ΠΑΣΟΚ, που σκοπό είχε να βολέψει (και μάλιστα με τον καλύτερο τρόπο) τα δικά του παιδιά. Ήταν μια επινόηση, στις εποχές των παχιών αγελάδων που συνέβαλε στην ολοκληρωτική ένταξη του κράτους σε καθεστώς διαφθοράς (αλλά προήλθε και από αυτή). Νομίζω ότι είναι η ώρα η Αριστερή Κυβέρνηση να προχωρήσει στην άμεση κατάργηση του εν λόγω θεσμού, με τον τρόπο που είναι θεσμοθετημένος σήμερα. Και επειδή σήμερα οι λύσεις δεν μπορεί παρά να παραπέμπουν σε αξίες, πιστεύω ότι υπάρχουν πολλές εναλλακτικές επιλογές που μπορούν να εφαρμοσθούν στην διοίκηση τέτοιων δομών και να είναι σε αρμονία με ένα αξιοπρεπές Κράτος. Ενδεικτικά προτείνω:

• Εφόσον αποφασισθεί η διατήρηση του θεσμού του διοικητή να θεσπισθούν αντικειμενικά και μετρήσιμα κριτήρια για την πλήρωσή των θέσεων και αυτές να καλύπτονται από μετατασσόμενους δημόσιους υπάλληλους που θα αμείβονται με τον μισθό της οργανικής τους θέσης (αυτό συνάδει και με τις προεκλογικές δεσμεύσεις της κυβέρνησης ότι τέτοιες θέσεις θα καλυφθούν από στελέχη της δημόσιας διοίκησης). Ή
• Αυτές να καλύπτονται με διαδικασίες ΑΣΕΠ και οι επιλεγμένοι να αμείβονται με μισθολόγιο δημοσίου.
Φαντασθείτε πόσο ωραία θα νοιώσουν τα χιλιάδες άνεργα νέα παιδιά της ταλαιπωρημένης πατρίδας μας στο άκουσμα παρόμοιων αποφάσεων που επιτέλους θα τους δώσει ευκαιρίες αλλά και πόσους πόντους θα κερδίσει η κυβέρνηση. Παιδιά με full προσόντα και ανεργία, πολλά από αυτά στοιβαγμένα στις τρώγλες των «φιλόξενων» ευρωπαϊκών και μη κρατών που τους απομυζούν καθημερινά. Επιστημονικό προλεταριάτο για το οποίο αρέσκονται όλοι να μιλούν αλλά στο «δια ταύτα» βάζουν όλοι την ουρά στα σκέλια. Να μια από τις ευκαιρίες της Αριστεράς, εκμεταλλευτείτε τα, στελεχώστε το Κράτος με πραγματική αξιοκρατία και προσόντα. Και φυσικά πιστεύω ότι η διαδικασία του ΑΣΕΠ πρέπει να γενικευθεί και να γίνει ρουτίνα και καθημερινότητα στην δημόσια διοίκηση. Οι δικαιολογίες περί του αντιθέτου είναι άλλοθι και δεν έχουν θέση στην Αριστερή Διακυβέρνηση. Δεν είναι η Αριστερά ούτε θα γίνει ίδια με τα μούτρα τους. Ή
• Αν αποφασισθεί η κατάργηση της θέσης του διοικητή, τότε η διοίκηση των ιδρυμάτων μπορεί να γίνεται από Δ. Σ. στο οποίο θα εκπροσωπούνται φορείς του τόποι και στο οποίο θα προεδρεύει άμισθος διορισμένος από την κεντρική εξουσία.

Αλλάζοντας θέμα αλλά συνεχίζοντας τους προβληματισμούς μου θα αναφερθώ στο θέμα της σύνδεσης της Λευκάδας με την στεριά.

Πριν από ένα χρόνο περίπου έγραφα για την υποθαλάσσια σήραγγα:

«Γιατί το έργο να έχει την μορφή της υποθαλάσσιας ζεύξης το οποίο ανεβάζει κατακόρυφα το κόστος του; Μετά από ποια δεδομένα και μελέτη αποφασίσθηκε η μορφή του; … Κατά την γνώμη μου πρέπει να μελετηθούν εναλλακτικές λύσεις κατασκευής με πολύ μικρότερο κόστος. Τέτοιες λύσεις κατά την άποψή μου αλλά και κατά την άποψη πολλών συμπολιτών μου υπάρχουν πολλές. Επειδή όμως μπορεί να είναι και λαϊκισμός η έκθεση απόψεων για το θέμα χωρίς τεχνική τεκμηρίωση, πιστεύω ότι οι όποιες λύσεις θα πρέπει να μελετηθούν τεχνικά και μέσα από διάλογο όλων των φορέων της Λευκάδας να προκύψει η βέλτιστη λύση για τους Λευκαδίτες.»

Τις τελευταίες ημέρες η αρχιτέκτων κ. Παπαδάτου Χαρά (δεν την γνωρίζω) σε άρθρο της που δημοσιεύθηκε στα τοπικά ΜΜΕ με θέμα την νέα σύνδεση του νησιού μας, γράφει μεταξύ άλλων: «Ἀλλά ἐν πάσει περιπτώσει, ἄν θέλουμε νά κατασκευάσουμε μιά νέα εἴσοδο στό νησί, μήπως θά ἔπρεπε νά διερευνήσουμε καί ἄλλες λύσεις; Λύσεις αἰσθητικά καλλίτερες, ὑπέργειες καί οἰκονομικά φθηνότερες; Ὁ χῶρος μέ τίς ποιητικές τους γραμμές δίνει ἔμπνευση γιά τέτοιες λύσεις. Ὥστε ἀντί νά χωνόμαστε μέσα στήν μούτελη, νά «πετούσαμε» πάνω ἀπό τό ὑπέροχο αὐτό περιβάλλον. Καί ὑπάρχουνε διάφορες λύσεις. Θά ἔπρεπε γιά τό καλό τοῦ νησιοῦ νά γίνει ἕνας διαγωνισμός ἰδεῶν.».

Όσο και αν θέλουν να μας πείσουν κάποιοι ότι η υποθαλάσσια είναι το μεγαλύτερο αναπτυξιακό έργο της Λευκάδας, νομίζω ότι ήρθε η ώρα να τους «βάλουμε στη θέση τους». Πως; Μα με τον πιο απλό τρόπο. Και αυτός δεν είναι άλλος από το να αποδείξουμε στηριζόμενοι σε τεχνοκρατικά δεδομένα, και όχι σε επιχειρήματα καφενείου, ότι αυτό που μας πρότειναν είναι τεχνοκρατικά απορριπτέο και μη αποδεκτό. Έτσι θα φανεί η γύμνια των επιχειρημάτων τους και ταυτόχρονα θα καταλάβει ο κόσμος τον βαθμό αξιοπιστίας της τεχνοκρατικής τους αυθεντίας, για την οποία προσπαθούν να μας πείσουν.

Ενστερνίζομαι την άποψη της κας Παπαδάτου και προτείνω στις νέες αρχές του τόπου με τόλμη φαντασία και με την συνεργασία φορέων (τεχνικών και μη) του νησιού μας να μελετήσουν την ιδέα της διοργάνωσης διεθνούς διαγωνισμού ιδεών με χρηματικά βραβείο (μιλάμε για μικρά ποσά της τάξης των 10000 Ευρώ) για το θέμα. Είναι μια πρακτική που εξουσίες που σέβονται τον εαυτό τους και που δεν είναι εξαρτημένες από συμφέροντα, εφαρμόζουν εδώ και πολλά χρόνια και μάλιστα με άριστα αποτελέσματα. Μια απλή επίσκεψη στο site του ΣΑΔΑΣ (Πανελλήνιος Σύλλογος Αρχιτεκτόνων) αρκεί για του λόγου το αληθές. Και φυσικά είμαι σίγουρος (ας μου επιτραπεί) ότι το αποτέλεσμα ενός τέτοιου διαγωνισμού δεν θα αρέσει καθόλου στους εμπνευστές της υποθαλάσσιας σύνδεσης.

Κλείνοντας θέλω να γράφω λίγες αράδες για τον ταλαίπωρο συνεταιρισμό του νησιού μας. Η λύση στα σημερινά αδιέξοδα του συνεταιρισμού δεν μπορεί παρά να είναι και πολιτική. Όσα περιουσιακά στοιχεία και αν εκποιηθούν, όσες ρυθμίσεις και αν γίνουν, αν δεν μειωθούν τα τοκογλυφικά επιτόκια που δανείσθηκαν και οι προσαυξήσεις, δεν πρόκειται να ανακάμψει ο συνεταιρισμός. Ευτυχώς, εξ όσων γνωρίζω, το χρέος του έχει μεταφερθεί στην «κακή» Πειραιώς και έτσι είναι πιο εύκολο να τεθούν τέτοια ζητήματα. Νομίζω ότι είναι ευκαιρία να τεθεί και μάλιστα με ζωηρό τρόπο το θέμα και να επιδιωχθεί να βρεθεί λύση στα πλαίσια επικείμενου νομοσχέδιου του υπουργείου Γεωργίας που θα αφορά τους συνεταιρισμούς. Και επειδή είναι αυτονόητο ότι αν δεν σταματήσουν οι μικροπολιτικές εκ μέρους των διοίκησεων, πάλι, σε λίγα χρόνια, θα έχουμε μία από τα ίδια, θα πρέπει η όποια πολιτική λύση δοθεί να συνοδεύεται από δικλείδες ασφαλείας που θα αποτρέπουν τέτοια φαινόμενα (π. χ. ο δανεισμός του συνεταιρισμού, οι προσλήψεις προσωπικού, κ.λ.π. να γίνονται μόνο από έγκριση της Γ. Σ. των αντιπροσώπων και μάλιστα με αυξημένη πλειοψηφία)

Σήμερα που η Αριστερά διαχειρίζεται τις τύχες μας ο κόσμος απαιτεί (και με το δίκιο του) το «πλέον του εφικτού», αφού αυτό θα κάνει και την διαφορά της σημερινής από τις προηγούμενες διακυβερνήσεις. Απαιτεί λύσεις, ή δυνατόν άμεσες, που θα στηρίζονται στις αρχές το ήθος και τις αξίες της Αριστεράς και που πολλές φορές πρέπει (προτείνω) να στηρίζονται στην υπέρβαση και στο δημιουργικό στοιχείο της φαντασίας. Οι κρατούντες τα ηνία και άρα (εν μέρει) τις τύχες κάθε τόπου καλούνται και πρέπει να δίνουν λύσεις, και μάλιστα άμεσα αν απαιτείται, αφού για αυτό ζήτησαν την ψήφο του κόσμου, για αυτό τους ψηφίσαμε και άρα αυτό είναι το καθήκον τους.

Προηγουμενο αρθρο
Ανεξερεύνητα ελληνικά νησιά: Ιδανικά για διακοπές μακριά από το πλήθος
Επομενο αρθρο
Αγώνας ορόσημο για τη Νίκη Λευκάδας την Κυριακή – Όλοι στο γήπεδο

12 Σχόλια

  1. ΚΑΦΕΝΟΒΙΟΣ
    24 Μαρτίου 2015 at 19:17 — Απάντηση

    Ναι, Παρατηρητή! να τους πης, πως το λένε, πώς το λένε,α…”το ηθικό πλεονέκτιμα” (όπως το έδειξε ο φτωχός αλλά τίμιος Κατρούγκαλος), και το άλλο, το άλλο, α….”είσται μερκελιστές” (μετά το ξύλο που έριξε ο Αλέξης στη Μερκελ μέσα στο σπίτι της!) και το άλλο….”αυτή η Κυβέρνηση διαπραγματεύεται” (με το χέρι απλωμένο βεβαίως μήπως πέσει κανα ευρώπουλο). Τότε η συζήτηση θα φύγει απο το καφενείο και θα γίνει σοβαρή.

  2. ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ
    23 Μαρτίου 2015 at 16:42 — Απάντηση

    Την επόμενη φορά θα φροντίσω Κύριέ μου να σας χαϊδέψω τα αυτιά, με τις γνωστές Συριζαίικες προεκλογικές πομφόλυγες…

  3. anwnimos
    23 Μαρτίου 2015 at 15:27 — Απάντηση

    Κυριε Βλαχο το άρθρο σας είναι αξιόλογο. Και η πρόταση των διαγωνισμών είναι σοφότατη. Όμως
    καφενείο είναι το οτι νομίζετε ότι κανουμε κριτική σε εσάς.
    καφενείο είναι να θεωρείτε την κριτική μας κακόβουλη.
    καφενείο είναι που δεν καταλάβατε ότι δεν θεωρήθηκε από εμάς ότι προτείνετε μια από τις 2 λυσεις.
    καφενείο είναι το ότι δεν καταλάβατε ότι κρίνουμε απλά την πρόταση της υπέργειας της αρχιτέκτονος.
    καφενείο είναι που δεν παραδέχεστε τα επιχειρήματά μας και τα βάζετε σε εισαγωγικά.
    καφενείο είναι να νομίζετε ότι διαφωνούμε και ότι πρέπει να μας πείσετε ότι έχετε δίκιο που δεν σχολιάσαμε καν την άποψη σας.
    Καφενείο είναι που ενώ γίνεται κουβέντα για τεχνική λύση πετάτε στο τέλος και το ζήτημα για τα διόδια λες και εμέις είπαμε κάτι γι’ αυτο. Μάλλον σε επόμενη απάντηση θα μιλήσετε για συρταρωτή ή άλλη πλωτή και σε παραεπόμενη θα πείτε για μνημονιακές πολιτικές και τα γνωστα περί συριζαικής ιδεοληψίας και για φαραωνικές λύσεις και θα κάνετε κωλοτούμπα όπως ο δήμαρχος.
    Γι’ αυτό λέμε ότι με αυτήν την ιδεοληψία το οδηγείτε πάντα στην κομματική σας γραμμή και δεν βλέπετε απλά και καθαρά.
    Γι’ αυτό η ιδεοληψία σας θυμίζει παλιό πασόκ
    Γι’ αυτό θυμίζει καφενείο….

  4. Παύλος Βλάχος
    23 Μαρτίου 2015 at 14:26 — Απάντηση

    Αγαπητοί κύριοι: ανώνυμε και παρατηρητή. Δεν μπορώ παρά να γράψω δύο αράδες για την κακόβουλη κριτική σας.
    Δεν προτείνω ούτε υπέργεια ούτε υπόγεια ούτε πλωτή γέφυρα. Απλά λέω ότι αν αποφασίσουμε να φτιάξουμε νέα σύνδεση του νησιού μας με την ξηρά, τότε θα πρέπει να γίνει ένας διεθνής τεχνοκρατικός διαγωνισμός ιδεών όπως γίνεται σε πολλά πολιτισμένα μέρη του κόσμου και της γης. Μπορείτε να δείτε στο site του ΣΑΔΑΣ πολλούς τέτοιους διαγωνισμούς. Το να σας ανταπαντήσω στα «επιχειρήματά» σας και να προσπαθήσω να σας αποδείξω ότι έχω δίκιο θα συντηρήσει την κουβέντα του καφενείου σας.
    Προφανώς και υπάρχουν υπόγειες γέφυρες στην Ολλανδία αλλά προφανώς και υπάρχουν και χιλιάδες άλλες επιλογές τόσο στην Ολλανδία όσο και σε όλο τον κόσμο. Και φυσικά δεν λέτε ότι στην Ολλανδία οι γέφυρες δεν έχουν διόδια, όπως στην Πρέβεζα και όπως είχε προγραμματισθεί για την Λευκάδα.
    Παύλος Βλάχος

  5. ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ
    23 Μαρτίου 2015 at 12:20 — Απάντηση

    Eίσαι καταπληκτικός Ανώνυμε. Δυστυχώς, όμως, αυτοί είναι στην εξουσία, οι οποίοι, μέσα στην τρελή τους ιδεοληψία, δεν μπορούν να σκεφθούν ούτε αυτά τα απλοϊκά τεχνκά ζητήματα, που τα βλέπει και ο πιό άσχετος με θέματα τεχνικά.

  6. anwnimos
    23 Μαρτίου 2015 at 10:35 — Απάντηση

    Δεν είναι απλοϊκά ερωτήματα ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗ είναι απλά τεχνικά δεδομένα που μπορούν να κατανοηθούν και σε επίπεδο δημοτικού. Απαιτείται μεγάλο μήκος γέφυρας. Αυτά έχουν ήδη αξιολογηθεί και κατέληξαν στην υποθαλάσσια. Πάμε πάλι εμείς τώρα για διαγωνισμό προτάσεων. Μας αρκεί ο διαγωνισμός ασχετοσύνης της συμπολίτευσης πάνω στο θέμα στο Δ.Σ. που το συζήτησαν. Η υποθαλάσια δεν απαιτεί αντίστοιχο βάθος οπότε και μικρότερο μήκος. Ποιος τους είπε ότι είναι πιο οικονομική η υπέργεια? Ο δρόμος άλλωστε μέχρι να μπεις κάτω από τη μούτελη θα περνα παράπλευρα από την πόλη και θα υπάρχει ενδιαφέρουσα παρουσίασή της. Ποια μούτελη και σκοταδισμός για 100-200 μέτρα υπόγειας διάβασης? Φανταστείτε να κάναμε στο κέντρο της Αθηνάς και των πόλεων από υπόγειες διαβάσεις πεζών παντου πεζογέφυρες. Κάποιες ναι γίνονται αλλά με τα σκαλοπάτια πετυχαίνεις απότομη ανάβαση. Με οδοποιία απαιτείται τεράστιο μήκος. Έβαλαν και εκείνη την εικόνα της κρεμαστής υπέργειας στο lefkadanews.com. Μα είναι δυνατόν από μηδενικό υψομετρο να πηγαίνει απόταμα στο +30 ????? Υπερυψωμένος λεωφορειόδρομος πάνω σε μπέτινα υποστυλώματα μέσα στη λιμνοθάλασσα και αυτό για αισθητικούς λόγους…… Οι άνθρωποι δεν υπάρχουν. Το παίζουν και οικολόγοι. Άσε που με τη στεγανότητα που έχει το υπέδαφος λόγω πηλού γίνεται εύκολα η στεγανή εκσκαφή. Όπως έγινε και στη μαρίνα. Ας τους πει κάποιος να googλαρουν υποθαλάσσιες ζευξεις σε ολλανδία να ξεστραβωθούν επιτέλους. Ας μην ξανασχοληθούν ου συριζαίοι και οι ψετυοαριστεροί με αυτό το ζήτημα. Θα μας δημιουργήσουν κατάθλιψη και θα μας κάνουν να μεταναστεύσουμε. Μία κωλοτούμπα έκανε σε αυτό το θέμα το Όλοι για τη Λευκάδα και λένε πως ήταν τεχνική που καλύτερα να μην την κάνανε. Μάλλον καλύτερα να συνεχιστεί ο διάλογος σε τέτοια θέματα για να μας διασκεδάζουν κι άλλο. Ας μην μεταναστεύσουμε και ας κάτσουμε εδώ να απολαμβάνουμε την κωμικότητά τους………………………… Φοβάμαι…….

  7. ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ
    22 Μαρτίου 2015 at 17:22 — Απάντηση

    Πέραν του ξερολισμού τους να πώ κάτι πρατικό, νομίζω. Έστω και αν δεχθούμε ότι γίνεται αερογέφυρα. Η είσοδος απο που θα είναι? Απ’την Περατιά? Θα σ’φήσουν? Απ’τον Παλιοχαλιά? Θα σ’φήσουν? Κοντά στο Κάστρο της Πλαγιάς? Θα σ’αφήσει η Αρχαιολογία? Αλλά και εντάξει, κάπου απ’την Αιτωλοκαρνανία και στήσαμε το στόμιο! Εδώ απέναντι, που θά στηθεί η είσοδος στο νησί? Στο Καλιγώνι? Μα δεν χρειάζεται τεράστια έκταση για να σβήσει ομαλά ο γεφυρόδρομος? Γιατί υποτίθεται ότι από κάτω θα περνάνε και μικρά κρουαζιερόπλοια! Εκτός και άν πέφτει …κάθετα στο Καλιγώνι, σαν τους καταρράκτες του Νιαγάρα! Να βγαίνει στις αλυκές του Αλέξανδρου, των Καρυωτών? Επιτρέπεται? Να βγαίνει παραπέρα στα σπίτια των Καρυωτών, ή της Λυγιάς, θα σου το επιτρέψουν οι κάτοικοι? Βλέπετε νομίζω πόσο χώρο θέλησε να αναπτυχθεί το Ρίο-Αντίριο, δεν ξεκίνησε η γέφυρα απ’ το κύμα, αλλά πολύ πιό μπροστά, το ίδιο, δεν κατέληξε στο άλλο κύμα, αλλά πολύ μακρύτερα.Έτσι μερικά απλοϊκά ερωτήματα.

  8. Anwnimos
    22 Μαρτίου 2015 at 16:25 — Απάντηση

    Φοβάμαι ότι δεν είναι πρώτη φορά αριστερά. Είναι πρώτη φορά τόσο άσχετοι. Η αριστερή ιδεοληψια τους καλύπτει την ψευδαίσθηση ότι ξέρουν για τα πάντα και έχουν άποψη για τα πάντα. Μα εναεριος λεωφορειοδρομος??????

  9. ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ
    22 Μαρτίου 2015 at 14:39 — Απάντηση

    Για πηγαίνετε σην Ολλανδία να δείτε, όλα τα νησιά της συνδέοντα με υποθαλάσσιες, με απόλυτο σεβασμό στο περιβάλλον. Εδώ στην Λευκάδα οι ινστρούχτορες του…12% μας έχουν τρελάνει με την μπουρδολογία τους. Όταν θα έχουν χαθεί οι ευκαιρίες ολοσχερώς για την υποθαλάσσια, ώστε να λυθεί για αιώνες το πρόβλημα του νησιού, τότε, ναι μεν οι σημερινοι΄λεβέντες θα έχουν πάει σπίτι τους, ομως το νησί, θα έχει χάσει μιά τρομακτική ευκαιρία, που δεν πρόκειται να ξαναπαρουσιασθεί, με τα οικονομικά του κράτους για δεκαετίες ακόμη καθηλωμένα. Επί πλέον έχεις δίκιο Ανώνυμε. Η υποθαλάσσια τους ενοχλεί, το να σηκώσεις πενήντα μέτρα κολώνες μέσα στον δίαυλο είναι ολαλά!!!

  10. anwnimos
    22 Μαρτίου 2015 at 13:25 — Απάντηση

    Καλα η υποθαλασσια ειναι φαραωνικο και η υπεργεθα δεν ειναι? Η υπεργεια με μεγιστο υψος τοξου πανω απο 30 μετρα εντασεται στο τοπιο και στην κλιμακα και στην αισθητικη της περιοχης και η υποθαλασσια οχι? Επαναλαμβανομενοι πυλωνες μεσα στη λιμνοθαλασσα ειναι αποδεκτες? Η υποθαλασσια δεν φαινεται καν και ειναι και πιο οικονομικη απο την υπεργεια. Η ιδεα της υπεργειας ωστε να αναδειξει την αεροθεαση δεν ειναι απο μονη της φαραωνικη. Αυτα ειναι τεχνοκρατικα επιχειρηματα?

  11. ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ
    22 Μαρτίου 2015 at 09:57 — Απάντηση

    Διαπιστώσεις, διαπιστώσες, διαπιστώσεις και το νοσοκομείο έκλεισε. Εσείς συνεχίστε να μας ενημερώνετε με τσιτάτα!!!

  12. ΠΑΠΑΤΡΕΧΑΣ
    21 Μαρτίου 2015 at 22:41 — Απάντηση

    Μια παρατήρηση για τα περί Διοίκησης του Νοσοκομείου. Ο συμπαθής σχολιαστής μπλέκει την πολύ δύσκολη και μπελαλίδικη “τέχνη” της διοίκησης μεγάλων και σύνθετων οργανισμών με αφελείς ηθικοπλαστικές συμβουλές. Σαν αυτές που μάθαιναν καποτε στα κατηχητικά “για να είσαι καλό παιδί…”. Τώρα θα μου πεις τι Κατηχητικά τι Αριστερά; Ιδια μούχλα!

Γράψτε το σχόλιό σας

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.