HomeΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ - ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ - ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣΈναρξη λειτουργίας της Τοπικής Διεύθυνσης e-ΕΦΚΑ Λευκάδας

Έναρξη λειτουργίας της Τοπικής Διεύθυνσης e-ΕΦΚΑ Λευκάδας

Έναρξη λειτουργίας της Τοπικής Διεύθυνσης Λευκάδας

Στο πλαίσιο της καλύτερης οργάνωσης και απλούστευσης των διαδικασιών ανακοινώνεται η έναρξη λειτουργίας της Τοπικής Διεύθυνσης Λευκάδας (Πεφανερωμένης 2 , Λευκάδα Τ.Κ.: 31100) από την Δευτέρα 1η Φεβρουαρίου 2021.

Από την ανωτέρω Τοπική Διεύθυνση θα εξυπηρετείται το σύνολο των ασφαλισμένων, εργοδοτών και συνταξιούχων εντός των ορίων των Δήμων της Περιφερειακής Ενότητας Λευκάδας, των ορίων των δημοτικών ενοτήτων Ανακτορίου και Παλαίρου του Δήμου Ακτίου – Βόνιτσας και της Δημοτικής Ενότητας Αλυζίας του Δήμου Ξηρομέρου της Περιφερειακής Ενότητας Αιτωλοακαρνανίας.

Οι συναλλασσόμενοι μπορούν να επικοινωνούν με την Τοπική Διεύθυνση μέσω των τηλεφωνικών γραμμών και του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στις διευθύνσεις:

Τμήμα Διοικητικού και Πληροφόρησης Πολιτών: 

Τηλέφωνο 2645022391, email tm.dioik.td.lefk@efka.gov.gr

Τμήμα Μητρώου και Ασφαλιστικού Βίου:

Τηλέφωνο 2645023558, email tm.mitr.td.lefk@efka.gov.gr

Τμήμα Ασφάλισης και Εισφορών:

Τηλέφωνο 2645024876   και   2645026507 και 2645024895

email tm.asf.td.lefk@efka.gov.gr

Τμήμα Συντάξεων και Παροχών:

Τηλέφωνο 2645022779 (παροχές)    και  2645023049 (συντάξεις).

email tm.sintpar.td.lefk@efka.gov.gr

Γραφείο Διευθυντή:

Τηλέφωνο 2645022325   email    td.lefk@efka.gov.gr

Μέχρι την άρση των περιοριστικών μέτρων λόγω της πανδημίας, σας υπενθυμίζουμε ότι υφίσταται η διαδικασία ηλεκτρονικού ραντεβού και εξυπηρέτησης μέσα από την πλατφόρμα «Μένουμε ασφαλείς», στην ιστοσελίδα του e- ΕΦΚΑ

eΕΦΚΑ Μένουμε Ασφαλείς

Δελτίο Τύπου e-ΕΦΚΑ 31/8/2020: Εξυπηρέτηση στον e-ΕΦΚΑ με ηλεκτρονικό ραντεβού

 Προσοχή!!

Σας ενημερώνουμε ότι σύμφωνα με τον χάρτη υγειονομικής ασφάλειας και προστασίας από τη λοίμωξη Covid–19 της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας (https://covid19.gov.gr/) και έχοντας υπόψη τα έκτακτα μέτρα προστασίας που λαμβάνονται για προστασία της δημόσιας υγείας, η εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων γίνεται αποκλειστικά και μόνο για κατεπείγουσες περιπτώσεις, μετά από τον καθορισμό ραντεβού, για το οποίο ενημερώνεται εγγράφως ή ηλεκτρονικώς ο πολίτης και υπό την προϋπόθεση επίδειξης της ως άνω ενημέρωσης, εφόσον δεν είναι δυνατή η ηλεκτρονική ή τηλεφωνική εξυπηρέτησή του.

Ο συναλλασσόμενος δύναται να κλείσει ηλεκτρονικό ραντεβού μέσω της σχετικής πλατφόρμας μόνο για συγκεκριμένες κατηγορίες αιτήματος (κάντε κλικ εδώ για να δείτε τις κατηγορίες).

Για την εξυπηρέτησή σας, μπορείτε να υποβάλλετε στην ίδια πλατφόρμα ηλεκτρονικά το αίτημά σας το οποίο θα προωθηθεί στην αρμόδια μονάδα, η οποία θα το διεκπεραιώσει και θα σας ενημερώσει. Εφόσον απαιτηθεί να αποστείλετε δικαιολογητικά αυτά θα σας ζητηθούν μέσω του email σας ενώ εάν το αίτημά σας είναι επείγον και απαιτηθεί η φυσική παρουσία σας στην υπηρεσία, θα λάβετε email για ραντεβού σε συγκεκριμένη ημέρα και ώρα.

Σας γνωρίζουμε ότι σε κάθε περίπτωση, με την υποβολή του ηλεκτρονικού αιτήματος, ο ασφαλισμένος κατοχυρώνεται ως προς τις προθεσμίες, οι οποίες αφορούν οποιαδήποτε πράξη και ενέργεια ενώπιον του Φορέα.

Προηγουμενο αρθρο
Μια συναυλία της μαντολινάτας του ΟΡΦΕΑ το 1959
Επομενο αρθρο
Θανάσης Καββαδάς: Δασικοί Χάρτες: Η Κυβέρνηση θα προστατεύσει με κάθε νόμιμο τρόπο τις περιουσίες των πολιτών

Δεν υπάρχουν σχόλια

Γράψτε το σχόλιό σας

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.