HomeΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣΆναξ Κοψιδάς: Η νέα αντιμνημονιακή λύση είναι κάτι μεταξύ Σώρρα και Γκλύξμπουργκ

Άναξ Κοψιδάς: Η νέα αντιμνημονιακή λύση είναι κάτι μεταξύ Σώρρα και Γκλύξμπουργκ

Η ιδανική επιλογή για όσους λατρεύουν την απόλυτη μοναρχία και τη Λευκάδα

Στην πολιτική σκηνή αυτού του βασανισμένου τόπου έρχεται σαν κομήτης ένας αριστοκρατικός εθνοσωτήρας που έχει κλάση, αγαπητοί φίλοι. Ο Άναξ Κοψιδάς, ένα υβρίδιο Αρτέμη Σώρρα και Κωνσταντίνου Γκλύξμπουργκ, αποτελεί το τελευταίο αποκούμπι για να δούμε προκοπή και να σκίσουμε τα μνημόνια.

Ποιός είναι όμως ο Άναξ Κοψιδάς;

Κάπου ανάμεσα σε πορτιέρη της Μεγάλης Βρετάνιας και Εισαγωγές-Εξαγωγές, καλημέρα-Καλημέρης, ο άναξ οβ ελλάδα ευαγγελίζει το ΑΙΩΝΙΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ ΤΟΥ ΚΟΨΙΔΑ, δηλαδή του εαυτού του. Mε αυτό τον τρόπο η Ελλάδα θα βάλει ένα τέλος στο δημόσιο χρέος και τέλος στα μνημόνια.

Ο φέρελπις βασιλιάς έχει ένα πολύ καλά μελετημένο σχέδιο σωτηρίας, βασιζόμενο φυσικά στην αστείρευτη εμπιστοσύνη και λατρεία του λαού προς το πρόσωπό του:

6

Στο πρώτο χτύπημα, παίρνουμε τη Βουλή. “Ο ελληνικός λαός ειρηνικά θα στηρίξει τον Άνακτα Κοψιδά να αναλάβει τον πλήρη έλεγχο στη βουλή και να καταργήσει το δημόσιο χρέος και τα μνημόνια.”

Δεύτερο χτύπημα, ο Κοψιδάς “Με τη συναίνεση του ελληνικού λαού και χωρίς βία θα αναλάβει τον πλήρη έλεγχο της Τράπεζας της Ελλάδος”.

Στο τρίτο χτύπημα, ο Κοψιδάς κάνει αυτό που δεν πρόλαβε ποτέ να κάνει ο Λαφαζάνης. Με τη συναίνεση, πάντα του ελληνικού λαού και “χωρίς βία”, ο Κοψιδάς αποκτά πλήρη έλεγχο του Νομισματοκοπείου.

Για να μη σας τα πολυλογούμε, ο Κοψιδάς με την αγάπη και συναίνεση του λαού ιδρύει ΑΠΟΛΥΤΗ ΜΟΝΑΡΧΙΑ. Αλλά επειδή δεν μάχεται για την καρέκλα, μόλις σταθεροποιηθεί η κατάσταση θα μεταβάλλει το πολίτευμα σε Βασιλευόμενη Δημοκρατία, οπότε όλα κουλ.

Μόλις Διαγραφεί το χρέος, κοπεί κοψιδοδόλαρο και έχουμε παντοδύναμο βασιλιά εκλεγμένο απ’ το Θεό για να τρίξει τα δόντια στους Ευρωπαίους Γραφειοκράτες, τότε μπορούμε να περάσουμε σε Βασιλευόμενη ΠΑΣΟΚοκρατία, γιατί ο Κοψιδάς έχει ήδη εξαγγείλλει ΈΡΓΑ – PROJECTS.

7

Σωστά υποψιαστήκατε ότι ο μελλοντικός Άναξ οβ Ελλάντα είναι από τη Λευκάδα. Τρια έργα έχει προγραμματίσει για το Βασίλειό του ο Κοψιδάς:

ην Dubaiοποίηση του κάστρου της Λευκάδας
Την Dubaiοποίηση του κάστρου της Λευκάδας
Την κατασκευή ενός καινούριου-Αρχαίου Ναού στη θέση ενός Φάρου στη Λευκάδα
Την κατασκευή ενός καινούριου-Αρχαίου Ναού στη θέση ενός Φάρου στη Λευκάδα
Την κατασκευή ενός πανευρωπαϊκού δικτύου hyperloop, δηλαδή σωλήνες με κάψουλες που θα μεταφέρουν επιβάτες.
Την κατασκευή ενός πανευρωπαϊκού δικτύου hyperloop, δηλαδή σωλήνες με κάψουλες που θα μεταφέρουν επιβάτες.

Φυσικά όλα αυτά σερβίρονται με βασικό μισθό 1500 ευρώ/μήνα για δημόσιους και ιδιωτικούς υπαλλήλους και ΤΡΙΑ ολόκληρα ΧΙΛΙΑΡΙΚΑ το μήνα για αστυνομικούς και στρατιώτες. Το μνημόνιο θα ακυρωθεί. Το Ελληνικό χρέος δεν θα ισχύει.

11

Πηγή: luben.tv

Προηγουμενο αρθρο
Ίση μεταχείριση της σεισμόπληκτης Λευκάδας με την Κεφαλονιά ζητά ο βουλευτής
Επομενο αρθρο
Έκτακτο δελτίο επιδείνωσης του καιρού από την Δευτέρα

3 Σχόλια

  1. θοδωρής Αραβανής
    17 Σεπτεμβρίου 2016 at 18:22 — Απάντηση

    Το “”τουβλικό φαινόμενο ”
    Στην πλατεία του χωριού Karia Leukαdos κυκλοφορούν πολλοί τύποι κυρίως το καλοκαίρι , με αναγωγές εφ όλων των προβλημάτων και σχολιασμό όλων των καταστάσεων.
    Έχουν δημιουργήσει κοινά χαρακτηριστικά εμφάνισης και συμπεριφοράς.
    α) έχουν το ένσ χέρι στην τσέπη του παντελονιού και μέσα φουσκώνει το ονομαζόμενο τούβλο από.διπλωμένα χαρτονομίσματα , ως το σύμπτωμα του έχειν χρήμα και από την φυλή συτή καθιρρώθηκε ο όρος το τούβλο στην τσέπη.
    β) Σταματάνε και παρκάρουν τα μεγάλα κσι πιασάρικα αυτοκίνητα των ( με πολύ κοπανιστό αέρα στα μεγάλα ελαστικά των) μέσα στο κεντρικό.δρόμο της πλατείας κατάλληλη ώρα για επίδειξη και κάποια απ αυτά τα μεγάααλσ αυτοκίνητα έχουν και πινακίδες ξένων χωρών.
    γ) Χαιρετούν όποιον τους χαιρετάει με κοφτό τρόπο και κομένες χαιρετιδτίριες μάγκικα εκφράσεις, παρμένες από την συνήθεια της σκυλάδικης εκφοράς του λόγου. . που εμφαίνει στην κομμένη λέξη και αναφορά στις τελευταίες συλλαβές της λέξης( π.χ το καλημέρα το προφέρον ώς …μέρααα και το ευχαριστώ ώς …στώω).
    δ) Γυρνάνε στον χώρο της πλατείας δεν κάθονται πουθενά σε καρέκλα καφενείου για να μήν πληρώσουν ούτε ένα καφέ και περιμένουν ή να τους καλέσουν ή με την ανοχή άλλων καθημένων να πλησιάσιυν σε τραπέζι καθημένων σαν επίκλητοι πρός κέρασμα ή τιμής ένεκες προσκλητικά.
    ε) Περιμένουν να γεμίσει κόσμο το βράδυ η πλατεία και την κατάλληλη ώρα περνάνε αργά αργά το βήμα απ τον δρόμο της πλατείας και δήθεν έγκυρα με τα χέρια πίσω στην μέση σαν τοτέμ επίδειξης – νομίζοντες ότι είναι σημαδούρες κοινωνικής αυτοεπίδειξης_
    Αυτά είναι τα βασικά ταξινομητικά χαρακρηριστικά με τα οποία εμφαιζεται το ” τουβλικό φαινόμενο ” στο χωρίο Karia Leukados.

  2. ΚΑΦΕΝΟΒΙΟΣ
    17 Σεπτεμβρίου 2016 at 12:49 — Απάντηση

    Γιατί ο Αλέξης…Σώρας ήταν πιο σοβαρός από τον Κοψιδά? Ετούτος τουλάχιστο θα τα καταργήσει σε 3 φάσεις τα Μνημόνια, ενώ ο Αλέξης…Σώρας θα τα καταργούσε αμέσως, με ένα νόμο, με ένα άρθρο! Ώσπου μας ήρθε το τρίτο και…μακρύτερο και ξύπνησαν!!!

  3. θοδωρής Αραβανής
    17 Σεπτεμβρίου 2016 at 09:21 — Απάντηση

    Το 1980 ή 1981 το καλοκαίρι είχε γίνει ένα μεταεφηβικό νεοφοιτητικό μεταμαθητικό πάρτυ σε ένα σπίτι στο Χωρίον Καρυά.
    Εις το πάρτυ αυτό με βερμούτ ποτό κυρίως και ούζο μαζί με ξηροκάρπι , έγινε τζερτζελές και ανακατοσούρα και έναν δύο μικρότερους τους φόρτωσαν με ξύλο και σφαλιάρες, οι τότε μεγαλύτεροι, διότι οι μικρότεροι μαθητές τότε ποιό ανέμελοι , φλέρταραν επίμονα τα ίδια κορίτσια που φλέρταραν και οι μεγαλύτεροι φοιτητές μέχρι και οικοδόμοι που ήταν στο νεανικό αυτό πάρτυ μαθητών φοιτητών οικοδόμων κσι κάθε λογής άλλου και άλλης που ήταν στο καψωμένο αυτό από το βερμούτ κσι ούζο με ξηροκάρπι πάρτυ.
    Την άλλη μέρα έγινα σοβσρό σχόλιο και σούσουρο στο Χωρίο Καρυά , μια και μέχρι και η τότε αστυνομία επενέβη στο πάρτυ την πρηγούμενη βραδυά για το ξεδιάλυμα της άγριας συμπλοκής ανάμεσα σε φλερτάροντες τα ίδια κορίτσια, μαθητές φοιτητές οικοδόμους και κάθε άλλου επίδοξου φλερταριστή και προδιαθετημένης για να δεχτεί το φλέρτ μαθήτριας τότε. Κατηγορήθηκε μκάλίστά άπ τήν κόίνή γνώμη του χωρίου Κσρυά τότε , μέχρι και ο απουσιάζων ιδιοκτήτης του σπιτιού και ο οργανωτής υιός του , για το γεγονός ότι έγινε το καψωμένο αυτό πρός φλερταρισμό πάρτυ. Και το γεγονός ότι το σπίτι ήταν κλειστό το καλοκαίρι , μια και ο ιδιοκτήτης ζούσε στην πρωτεύουσα και το πάρτυ έγινε με ευθύνη του υιού του ιφιοκτήτη, ενώ ο ίδιος ο ιδιοκτήτης απουσίαζε, δεν μέτρησε καθόλου στην κοινή γνώμη του χωρίου Καρυά.Η κοινή αυτή γνώμη εκάστοτε στο χωρίο αυτό διαμορφώνεται μέσα στον μικρό κσι κλειστό ουσιαστικά χώρο της πλατείας υου χωριού Καρυά.που παρατηρητής ουδρτερος την είχε ονομάσει τότε : σφηκοφψλιά για κυφήνες της κουτσομπολίας και της μοχθηρίας. Μια και εκεί υπό τον τεμπέλικο ανέξοδο ίσκιο των πλατανιών κάθε λογής συμποσούμενος άεργος και επαγγελματίας τεμπέλης ολημερίς , μετατρεπόνταν και μετατρέπεται ακόμα σε αιθεροβάμονα κακεντρεχή σχολιαστή και μοχθηρό σποτιμητή των όσων και ο ίδιος ,ο τεμπέλης, μπορεί να κατασκευάσει για να καλύπτει την οκνηρή άεργη πονηρή προείδιά του και κοινωνική λυμφατικότητσ του ώς τεμπελης κσι άεργος ηθελημένα. Το σύμπτωμα αυτό της πλατείας , εντάθηκε τα με τα χρόνια και στο βαθμό που στην Ελλάδα άρχισαν να υπάρχουν συνταξιούχοι ακόμα και από την ηλικία των 33 ετών. με βάσει την κουλτούρα χονια των κυβερνόντων το κράτος περί των πρόρων και εθελουσιών συντάξεων και της υποτίμησης της ίδιας της εργσσίας έτσι. ώς κοινωνική και οικονομική πσράμετρο των ανθρώπων επί της γης
    Και στα χρόνια ασφαλώς συνεχώς . το σύμπτωμα αυτό της πλατείας ώς έμπεδο και πυρήνας της κουλτούρας της τεμπελιάς κσι του ανέξοδου σχολιασμυ μέχρι κουτσομπολιού. δένει και υιοθετείται και από κάθε λογής εξωγενείς επισκέπτες ή επισκέπτες μετανάστες ή ακόμα και όσους αλλοδαπούς μείνουν για κάποιο δισδτημα στο χωριό αυτό .Που θεωρούν ότι η πλατεία σφηκοφωλιά και βασίλειο της τεμπελιάς και του σχολιαστικού κουτσομπολισμού, αποτελεί και χώρο ανταλλαγής ιδεών και εκκίνησης οραμάτων για την σωτηρία των πολιτών της Ελλάδος που τούτη την εποχή δοκιμάζονται καθημαγμένοι.
    Μέσα στον χώρο της συγκεκριμένης αυτής πλατείας του Χωρίου Καρυα, σφηκοφωλιάς κυφήνων και κυρίως λουστραρισμένων τη εμφανίσει,
    για να ικανοποιείται έτσι το σύμπτωμα της πονηρίας του κυφήνα τεμπέλη παρλαπίπα κοινωνικά. θαμώνα εκάστοτε ,μέσα λοιπόν στον χώρο αυτό παρουσιάζονται κσθε λογής απόψεις ψωνιστίρια που δισχέονται ώς λογικώς συμβαίνει με κάθε ικουβέντα και λέξη στα ανθρώπινα. Και αρχίζει δήθεν η κίνηση της λέξης ή των λέξεων ,ψωνιστήρι, ακόμα και στα μικρότερα κοινωνικά μεγέθη του πληθυσμού ποδοτικά. Δηλαδή αμολυμένη ιδέα σαπέρα από.αμολυμένους σαπέρα κσφενόβιους τεμπέληδες της πλατείας του χωρίου Καρυά
    Και ροειδή η μεταφιορά των λέξεων στοιχειοθετείται πνευματικά , δηλαδή με τον αέρα, για τούτο οι λέξρις ψωνιστήρια κάθε ψώνιου τεμπέλη απ την εν λόγω πλατεία. κόψανε και κατά κάτου, μπορί και μέσα απ το δραγατσούρι ή απ τα φραξούλια ( γεωργικοί τόποι του χωριού Καρυά) γισ να πάνε μσκρύτερα.
    Αμολυμένες λέξεις που κόψανε σαπέρα από αμολυμένους θαμώνες της πλατείας των κυφήνων επαγγελματιών άεργων κσι νεοσυνταξιούχων γηγενών και αλλογενών της πλατείσς του χωριού Καρυά.
    Έκοψε το μπαλτίμι και έφυγε το καπίστρι και έσπασε η γύγκλα.

Γράψτε το σχόλιό σας

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *