Εικόνες ανεκτίμητες
Ο περίπατος από τον Πόντε μέχρι την πλωτή γέφυρα έχει γίνει νομίζουμε η ομορφότερη διαδρομή της πόλης μας. Οι εικόνες εναλλάσσονται προσφέροντας μας μοναδικές συγκινήσεις. Καμιά μέρα δεν είναι ίδια με την άλλη! Οι αλλαγές πότε έχουν να κάνουν με την ώρα, άλλοτε με την εποχή, άλλοτε με τον καιρό, πάντα όμως αποτελούν μια μοναδική εμπειρία σε μια περιοχή μοναδικού κάλλους.
Χθεσινές μοναδικές εικόνες!
Τα μικρά του Ναυτικού Ομίλου εκπαιδεύονται στο δίαυλο με φόντο το Κάστρο της Αγίας Μαύρας.
Οι κορμοράνοι μέσα στο Ιβάρι κάθονται κατά μήκος των λειψάνων του οθωμανικού Υδραγωγείου σε υπέροχους συνδυασμούς.
Οι κορμοράνοι είναι ψαροφάγα πουλιά. Καταστροφή για τα ψάρια του ιχθυοτροφείου. Εδώ ο κορμοράνος έχει ανοίξει διάπλατα τα φτερά του ώστε να μαζέψει αρκετή θερμότητα από τον ήλιο η οποία τον βοηθάει στην πέψη!
Ο τρόπος ψαρέματος των κορμοράνων είναι πάντα ομαδικός. Τα πουλιά βουτάνε στα νερά το ένα πίσω από το άλλο φοβίζοντας τα ψάρια και ωθώντας τα προς τα μπροστά. Αυτά προσπαθώντας να ξεφύγουν διασκορπίζονται και προς τα άκρα των καναλιών οπού εκεί τα περιμένουν οι Αργυροτσικνιάδες και τα πιάνουν. Έτσι το ένα είδος βοηθάει το άλλο στην εύρεση τροφής.
3 Σχόλια
Πες το λίγο διαφορετικά. Όλοι οι άσχετοι γίνατε φωτογράφοι. Και καθε είδους μακακια την πλασάρεται στα τοπικά site με τίτλο …με τον φακό του…τάδε. …Και λέω εγώ ο άσχετος?
Ποιο φακό ρε καραμιτρο.?
Τα βύσματα και τα κονέ.
Αγοράζει κάποιος μια ηλεκτρονική φωτογραφική μηχανή.
Αγοράζει ή έχει τον υπολογιστή και τα καλώδια και τα βύσματα, ώστε να γίνεται το κονέ φωτογραφικής μηχανής με τον pc .
Η όλος ηλεκτρονικός αυτός εξοπλισμός (φωτογραφική μηχανή ή κάμερα – καλώδια και βύσματα – pc ) τίθεται στην υπηρεσία της λειτουργίσς της φωτογράφησης που ολα τα σφάζει όλα τα μαχαιρώνει όλα τα προσαρμόζει όλα τα επεξεργάζεται αφού πρώτα όλα τα φωτογραφίσει και παρουσιάζει το τελικό προ’ι’όν ( δήθεν φωτογραφικό ) όπως το θέλει ο χειριστής των κάθε λογής μπουτόν ή πληκτρολογίων.
Το πρόταγμα είναι σαφές απ όλο το παραπάνω σποκαλούμενο ‘ φωτογραφικό ! νταραβέρι , αν υποτεθεί ότι και η φωτογράφηση μέχρι την τέχνη της φωτογραφίας αποτελεί και αυτή ένα εργαλείο κοινωνικής γεννεαλογικής κατεργασίας κσι εκπαίδευσης. Και το πρόταγμα αυτό συμποσούται : στην φωτογραφία που είναι ανεξάρτητη απ τον άνθρωπο φωτογράφο ,μια και η λειτουργία του φωτογράφου είναι να πατάει κουμπιά να ενώνει καλώδια και βύσματα και να χειρίζεται πληκτρολόγια.
Καλά είναι να μην ξεχνιέται ότι : η φωτογραφική εμπειρία ώς συμβάν του πολιτισμού τελείται ( αρχίζει κσι τελειώνει ) μέσα στα μάτια (και στους φακούς και τις ιδιότητες αυτών ) των ανθρώπων .Που κατά περίπτωση αυτοί οι άνθρωποι ενδύονται την ιδιότητα του φωτογράφου.
Συγνώμη, αλλά όλα τα ανωτέρω τι σχέση έχουν με το άρθρο?