HomeΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣΑπάντηση Ν. Μπραντζουκάκη στον πρώην Περιφ. κ. Γαλιατσάτο για την ράμπα οχηματαγωγών της Βασιλικής

Απάντηση Ν. Μπραντζουκάκη στον πρώην Περιφ. κ. Γαλιατσάτο για την ράμπα οχηματαγωγών της Βασιλικής

Με έκπληξη διάβασα την ανακοίνωση του πρώην περιφερειάρχη κ. Γαλιατσάτου να κατηγορεί κάποιους πρόθυμους παραγοντίσκους με οικονομικά συμφέροντα που δεν θέλουν την σύνδεση της Λευκάδας με την Κεφαλονιά. 

Αυτοί που θέλουν να ονομάζονται Πολιτικοί όταν κατηγορούν κάποιους βγαίνουν με τόλμη αναφέρουν ποιοι είναι αυτοί με ονόματα και ποια συμφέροντα έχουν, κάτι που ο πρώην περιφερειάρχης  δεν έχει το θάρρος να το κάνει, άρα ή θα πρέπει να ανακαλέσει ή να μας πει ονόματα και ποιά συμφέροντα εξυπηρετούν.

Αφού λοιπόν ο πρώην  δεν έχει ακόμη καταλάβει τι συμβαίνει θα ήθελα να του θυμίσω ότι το τουριστικό αγκυροβόλιο Βασιλικής έχει χρηματοδοτηθεί με πόρους της ευρωπαϊκής ένωσης και μονό για χρήση τουριστικού Αγκυροβολίου. Η Περιφέρεια μετά αποφάσισε ότι έπρεπε να κάνει μια ράμπα πάνω στο μόλο του τουριστικού Αγκυροβολίου για να εξυπηρέτηση το φέρυ μπότ γιατί βλέπεται όπως αναφέρει και ο πρώην στην ανακοίνωσή του έδειχνε ανήσυχος  που το Νυδρί είναι μακριά ενώ η Βασιλική πιο κοντά, μάλλον ταξιδεύει συχνά και δεν εξυπηρετείται….

Με την ράμπα που έγινε καταφέρατε να καταστρέψετε το συγκεκριμένο κομμάτι του αγκυροβολίου που ήταν για ανεφοδιασμό σκαφών με καύσιμα, για φιλοξενία γιότ ακόμη και για επέκταση θέσεων.  Ποιος θα ήθελε να ελλιμενιστεί στο συγκεκριμένο μόλο όταν υπάρχουν ουρές από αυτοκίνητα, κόρνες και συνεχή κίνηση οχημάτων φόρτωση – εκφόρτωση και ποια λιμενική αρχή θα αφήσει να περάσουν καύσιμα για ανεφοδιασμό αν στην ράμπα υπάρχουν ΙΧ και Φορτηγά; Πείτε μου ακόμη ποιος επενδυτής θα ήθελε να πάρει για εκμετάλλευση το αγκυροβόλιο αν δεν ήταν σίγουρος ότι θα μπορούσε να επεκτείνει τις θέσεις ελλιμενισμού  διότι να μην ξεγελιόμαστε με 110 θέσεις το αγκυροβόλιο δεν είναι βιώσιμο.
Εκτός και αν δεν θέλετε να λειτουργήσει κάτι που αυτό φαίνεται έως σήμερα.

Ακόμη θα ήθελα να θυμίσω ότι η πλειοψηφία των κατοίκων της Βασιλικής – και όχι ορισμένων-  είναι κατά της συγκεκριμένης θέσης διότι βρίσκεται μέσα στον οικισμό  και δημιουργείται τεράστιο κυκλοφορικό πρόβλημα κατά την είσοδο και έξοδο των οχημάτων.   Έξαλλου αυτό το είχαμε βιώσει πριν κάποια χρόνια και ξέρουμε όλοι τα προβλήματα που δημιουργούσε.

Η απορία μου είναι γιατί οι πολιτικοί του τόπου μας δεν καταλαβαίνουν ότι σε τουριστικά μέρη τέτοιες οχλήσεις μέσα στους οικισμούς είναι ότι χειρότερο μπορεί να γίνει.       
(Βλέπετε συμβούλια  κάνουμε να πάρουμε  αποφάσεις  για το σταμάτημα των οικοδομικών εργασιών τα υπόλοιπα όλα βαίνουν καλός ).                                                                                                                           

Δηλαδή στην Λευκάδα μονό το Νυδρί και η Βασιλική μπορεί να φιλοξενήσει  το φέρυ Μπότ;                                                          

Ούτε καν προσπαθείτε να βρείτε μια λύση ειλικρινά λυπάμαι.

Τελειώνοντας θα ήθελα κάποιος από το Περιφερικό Συμβούλιο να ρωτήσει τον κ. Γαλιατσάτο να κάνει έναν απολογισμό για τα χρήματα που είχε πάρει η Περιφέρεια από το υπουργείο για τον σεισμό του 2015 που έγινε στην Λευκάδα πως έχει υλοποιηθεί το τεχνικό δελτίο και ειδικά η χρηματοδότηση των 2.000.000,00 που περιλάμβανε παρεμβάσεις για αποκαταστάσεις ζημιών σε κάποια λιμάνια της Λευκάδας που μέσα σε αυτά είναι και το λιμάνι της Βασιλικής που έχει υποστεί καθίζηση, αυτά όμως είναι ψιλά γράμματα για τον πρώην, στόχος του ήταν να φέρει το καράβι στην Βασιλική πάνω στο τουριστικό αγκυροβόλιο με οπουδήποτε κόστος.                                                                                  

Πολύ θα ήθελα  να μας απαντήσει γιατί άραγε;

ΜΠΡΑΝΤΖΟΥΚΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ   

(με όποια ιδιότητα θέλει ο πρώην )

Σχετικά άρθρα:

Μπορεί το Αγκυροβόλιο Βασιλικής να είναι χώρος φορτοεκφόρτωσης οχηματαγωγών;
Έχει σκεφτεί κανένας τις συνέπειες αυτού του έργου;
Άβουλοι και Μοιραίοι – Νυδρί ή Βασιλικη; Ποια θα είναι η Ιφιγένεια
Βασιλική τουριστικό θέρετρο ή ένα πορθμείο επιβατικής και εμπορικής διασύνδεσης με την Κεφαλονιά;
Βασιλική: ράμπα πρόσδεσης Ε/Ο & τουριστικός λιμένας. Aσύμβατες χρήσεις

Προηγουμενο αρθρο
Έκθεση ζωγραφικής / Πέτρος Ζουμπουλάκης: «Θερινά ειδύλλια»
Επομενο αρθρο
Πεζοπορώντας στη Λευκάδα, το νησί των ποιητών

2 Σχόλια

  1. Lakis dimaras
    30 Ιουλίου 2022 at 11:56 — Απάντηση

    Επιτέλους… έφτασε η ώρα να ασχοληθούμε σοβαρά. Τι συμφέρει για τον τοπο; ΛΙΜΆΝΙ; ή τόπο αναψυχής και διακοπτών; Γιατί μέσα στον κόλπο του λιμανιού απαγορευτούν αθλητικές δραστηριότητες ιστιοπλοϊας βάση νομοθεσίας Μη ξεχνάτε ότι στο κόλπο της βασιλικής της απογευματινες ώρες τού καλοκαιριού δημιουργητε σπάνιο φυσικό τοπικό φαινόμενο ισχυρών ανέμων που ευνοούν της ιστιοπλοϊκες δραστηριότητες. Αυτός λοιπόν είναι ο λόγος που η Βασιλική έχει τέτοια επισκεψιμοτητα. Το πρόβλημα είναι τεράστιο και δυστυχώς θα μεγαλώνει ART SAILING

  2. ΒΑΣΙΛΗΣ ΔΕΥΤΕΡΑΙΟΣ
    28 Ιουλίου 2022 at 23:53 — Απάντηση

    Αγαπητέ Νικο, συγχαρητήρια επιτέλους καποιος έπρεπε να του απαντήσει του κυρίου π.ρωην Περιφερειαρχη, δεν μπορεί στο βωμό του εσωκοματικου του ανταγωνισμου, να αφορίζει την διαφορετική αποψη δικην παπα της Δημοκρατίας και ακομη περισσότερο δεν μπορεί να αμφισβητει αγνες προθέσεις πολιτων και να σπιλώνει το ηθος τους επειδη φαντασιωνεται διαπλεκομενα.

Γράψτε το σχόλιό σας

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.